Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

piko reeks 82 decoder

Gestart door bellejt zondag 20 december 2015, 14:35:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
piko reeks 82 decoder
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
piko reeks 82 decoder
In de AC versie zit natuurlijk zo een uhlenbrol decoder Plux 16 in.Heeft iemand de juiste CV's die moeten aangepast worden om de verlichting te laten schakelen met rijrichting ? Namelijk de rode sluitlichten .Die zitten nu onder F1 en F2 en zijn apart te bedienen.Spijtige is dat esu geen plux 16 heeft in gewone locpilot versie.
Re: piko reeks 82 decoder
Is dit een oplossing? ===> klik
Re: piko reeks 82 decoder
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: piko reeks 82 decoder
helaas niet want daar is geen plaats voor.

edit : inmiddels de lok geopend en dank dat er ook een plux 22 in past.Dan zou een esu locpilot v4 moeten gaan.

Cabineverlichting vind ik trouwens nu ook niet en in de handleiding staan ook de Fx niet vermeld
Re: piko reeks 82 decoder
Esu heeft een PluX12 met draad en stekker, daarmee kun je net zo veel functies sturen als met de PluX16 namelijk F0f, F0r, AUX1 en AUX2.

Met groet,
Ben.
Re: piko reeks 82 decoder
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: piko reeks 82 decoder
mooi.Denk dat ik eerst ga proberen met een plux22 omdat alle eilandjes benaderbaar zijn van de plux22.Dan kan ik ook de binnenverlichting mss aansturen zonder soldeerwerk.Weet niet of reeds iemand dat op het DC model heeft gedaan.
Re: piko reeks 82 decoder
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: piko reeks 82 decoder
gisteren dan de Esu plux22  decoder ingebouwd ipv de UHL decoder plux16.Gewoon enkele mappinkjes gedaan en is al stukken beter.Nu witte lichten met richting,sluitlichten aan/uit te bedienen en ook rangeerlicht mode erbij (wit beide zijden).
Degenen die de esu file willen stuur een mailtje via mijn website en ik stuur ze door.Ook de file voor de aanpassingen voor 7384 (sound)