Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht

Gestart door Wheels woensdag 16 december 2015, 20:59:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Lid sinds: 2009

Uitgerangeerd ;)

offline
Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Hoi,

Ik zoek voor mijn rivarossi mat 46 (AC) onderdelen:
- wielstellen met tandwiel (kunstoftandwiel spontaan gebroken van beide wielstellen)

Ideeen?

Gr Matje
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Al een oplossing gevonden Matje?

Ik heb hier een gast treinstel met hetzelfde probleem.
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Kijk eens bij MTE Robin. Naar ik begrijp kunnen zij snel Riva onderdelen bestellen en leveren.

http://www.modeltreinexpress.nl/www/artikelen.asp?merk=Rivarossi%20onderdelen&groepnaamid=3882

Gr, Ben.
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Wel even vragen of er kans op levering is. Ik heb zelf al een jaar of drie wielstellen voor de mat '46 in bestelling staan. Ik vergeet het telkens, maar krijg één keer per jaar een automatisch aangemaakt mailtje van MTE dat de bestelling nog staat. Moet de bestelling nog eens annuleren, want ik denk niet dat het er nog van gaat komen.
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Ben,

Daar staat al een setje in bestelling.
Volgens Wim (van MTE) waren ze al binnen geweest ALS ze leverbaar waren.
Alle andere onderdelen zijn wel gearriveerd.Dus ik denk dat ze op zijn.

Geen idee of dit dezelfde wielen als in de IRM zijn.
Helaas nummeren ze bij Rivarossi de onderdelen naar het artikel nummer en niet met een algemeen nummer voor het losse onderdeel.
Dus nergens is te achterhalen in welke locs deze wielen nog meer zitten.  :-(

Robin
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Lid sinds: 2009

Uitgerangeerd ;)

offline
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Hoi allemaal,
Ik heb de onderdelen destijds bij MTE besteld, dacht 2 weken wachten en de onderdelen waren binnen tegen een redelijke prijs. Het treinstel mag af en toe een rondje meerijden.

Gr Matje
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht
Als het niet meer te verkrijgen is zou je ook bij RC auto onderdelen bij tandwielen kunnen kijken zo heb ik een fleischmann lok gerepareerd,bijna elke vorm maat en materialen zijn er te vinden ;)
Re: Rivarossi Mat 46 onderdelen gezocht