Vandaag onze oudste zoon een proefrit laten maken in de nieuwe auto (

) en daarbij heeft hij zichzelf gelijk naar zijn huis gereden. Dus op de terugweg voor mij de gelegenheid om even langs de Waalhaven te rijden om te zien of daar nog wat te beleven viel. En jawel, volgens mij wel, maar oordeel zelf

1. Bij Shunter (op de hoek Albert Plesmanweg en Van Graftstraat) stonden wat locs achter het gebouw, waaronder een Vectron en wat 6400's.

2. Loc 193 263 van LTE.

3. En van de andere kant.

4. En de reclame op de zijkant wat ingezoomd.

5. Een stukje verder twee 6400 loks.

6. De 6411 ('Olivier') en een onbekende naamloze.

7. Aan de voorkant van het pand, op het spoortje waar loks e.d. aangevoerd en afgevoerd worden staat 'Antonius' op inzet te wachten.

8. En 'Antonius' wat dichterbij gehaald.

9. Een stukje doorgereden naar de plek waar de af te voeren locs staan. De beide rode 1600 locs zijn de Schiphol en de Goes, die er al een best poosje staan.

10. Een G2000BB met op de andere cabine het nummer 2106. Ik ben niet zo thuis in deze locs, dus aanvullingen zijn welkom.

11. Een Vectron achter een bovenleidingsmast tussen de neusjes van de twee rode 1600's door.

12. En toen kwam de uitdaging

Er stonden dus twee Vectrons, maar op een best lastige plek om te fotograferen. Zakken met ballast en oude bielsen ontnamen de vrij blik op deze twee locs.

13. Ingezoomd op de achterste van de twee, die dezelfde reclame voert als die bij Shunter stond.

14. Deze Traxx (?) kwam ook nog voorbij schuiven. Zonder haast, dat wel.

15. En dikke paal in de weg....

16. Toch nog een foto van het neusje van de voorste Vectron kunnen maken.

17. Vanaf het Reewegviaduct (stond voor rood verkeerslicht en geen verkeer achter me, dus kon even mijn gang gaan

) een blik naar de achterkant van het Shuntergebouw aan de Blindeweg (andere kant van het Waalhavenrangeerterrein dus). Daar staat zo te zien een bonte verzameling van alles en nog wat, waaronder zo te zien een geel/grijze 2200.