Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen

Gestart door remcy dinsdag 16 oktober 2007, 02:35:36

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
hallo allemaal

een tijdje geleden heb ik voor mijn pa een top in in elkaar gezet en heb hier een nieuwe kassawagen bij besteld in duitsland
na een tijdje wachten is deze binnen gekomen samen met de kinderdraaiemolen en ombouw (zie ander draadje )
aangezien ik deze samen met mijn oom in elkaar heb gezet (niet vanwege de moeilijkheid maar mijn oom had er zelf ook een aantal voor andere atracties en ik was er toch kon ik hem mooi helpen  :D)  en dus gewoon mijn camera vergeten was en ik mijn mobiel leeg had kkon ik geen foto's maken
nu ik vandaag de draaiemolen weg heb gebracht naar mijn pa heb ik dit gelijk maar even gedaan
zie hier het resultaat

groet robert
(let wel ik heb de foto's met mijn telefoon gemaakt dus het kan zijn dat de kwaliteit niet helemaal ok is )
1

oude situatie van de kassawagen deze is erg klein en past eigenlijk niet echt bij deze super mooie botswagens (zal wel een foutje van faller zijn  :D :D)
2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

zoals je ziet is het een echt mooie kassawagen die er erg mooi bijstaat
Re: beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
Hoi Robert,


Dat is een hele leuke kassa zeg
Wel iets heel anders dan erbij zit

Maar ( kan het niet goed zien ) kan je de kassa nog iets naar buiten halen zeg maar
of is het gewoon iets wat iets naar voren steekt en vast zit
Ik bedoel dus of je hem uit de vrachtwagen kan halen   8)

Wel een erg mooi model om er bij te plaatsen in ieder geval


mvg Frans
Re: beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
Hallo Robert,

Prachtige kassa, hoop dat je nog een keer met een gewoone camera de foto's wilt maken zodat we hem iets beter kunnen zien.

Groeten piwie.
Re: beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: beloofde foto's van de vernieuwde top in kassawagen
nee frans
het zit vast
maar ach het is een leuk model en mijn pa is er super blij mee vooral omdat hij beter past en niet zo klein is (en ook beter op het echte lijkt ) dus dan vind ik het ook goed  :D
spreek je snel

en piwie
als ik eraan denk en ik heb mijn camera mee (ga waarschijnlijk volgende week maandag pas weer naar mijn pa en ma ) dan maak ik mooiere foto's

groet robert