Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

weer een treinenshop verdwijnt

Gestart door johanhe2 zondag 22 november 2015, 19:26:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Het is jammer dat de spullen die dan uit zijn winkel komen ook stinken. En dan nog de aanslag op de spullen.  :-(

Zal ik dan toch echt niets kopen.  ;)
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2012

Ecos-2

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Wat erg.
Dit zijn 4 pagina,s met zeur over winkels die dicht gaan.
Op de eerste pagina zij iemand dat er een winkel dicht ging, toen begon de discussie pas echt te lopen.......
Waar een 3rail Forum niet goed voor is.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Zo is het Bert, roken in een treinenwinkel moet gewoon kunnen. :thumbup:
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ja en dan met zo,n degelijke NS asbak uit de coupe van een trein,  :D :P

Gr. Jan
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
En een paar rokende stoomlocomotieven op een demonstratiebaantje  :D
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ja daarvoor dient een forum
En de één die vind roken prima en de andere niet .
Maar je moet de niet rokers ook begrijpen , als zij liever geen kankerstokkjes willen .

groeten benny
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Sigarenas is een prima poetsmiddel. ;)
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2015

Kreis Neuspaß

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Zodra ik bij het binnenkomen al sigaren / sigaretten ruik, keer ik ongezien om! Als Astma patiënt zit ik daar niet op te wachten, lang leven het internet  :thumbup:
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Citaat van: gunmax1 op dinsdag 19 januari 2016, 09:01:14
Citaat van: Hans V200.0
Die man was echt onbeschoft om het nog eens licht uit te drukken, aan de sigaar lurkend en een volle asbak die ik al ver voor de toonbank rook.
Niet dat ik geen sigaren lust, maar ik rook toch ook niet als ik wil dat ie mij te woord staat?
hallo Hans
kijk als het aan mij lag en hij deed zo onbeschoft zou ik zeggen
Beste vriend !!!!! of je doet nu je sigaar uit of ik dien een klacht in en bel de politie .
Hij heeft volgens de Belgische wet zelf geen recht om te roken in zijn winkel .
Daar deze winkel openbaar is .
Hij zal dan wel een toontje lager zingen en mms wel eens kunnen lachen . 8o
Dat de winkel openbaar is wist ik ook wel, maar dat de wetgeving daar ook iets over te zeggen heeft in België, had Peter mij in kunnen fluisteren want zo goed op de hoogte ben ik daar niet van.
Maar ik ben best in voor een rellletje :D
Dan had ik hem zeker eens laten zweten ook al deed ik mijn best daar wel voor, want hij was overal geweest en vond de Märklin fabrieken maar met oeroude methodes werken en geen goede lok komt er uit zei hij, want Roco deed het zoveel malen beter.
Nou ik ken de kwaliteit van Roco ook niet van zijn beste kant moet ik je eerlijk zeggen, maar ik heb dat niet eens als argument gebruikt.

Hij was van mening dat je een te hoge prijs betaald voor Märklin........maarja wie plakte ook alweer dat prijsstickertje erop dan?
Buiten dat kwamen we niet eens voor modelspoor artikelen, maar voor sceneryzaken, en zelfs daar kon ie nog wel iets van afbranden :thumbdown:
Het zal me ook niks verbazen dat zo'n winkel sluit omdat ie de brui eraan geeft, want dag in dag uit je spullen afzeiken is geen goede zet als je wilt overleven :(

M.v.g.

Hans V200.0
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Citaat van: Hans V200.0 op dinsdag 19 januari 2016, 20:59:43
Buiten dat kwamen we niet eens voor modelspoor artikelen, maar voor sceneryzaken, en zelfs daar kon ie nog wel iets van afbranden :thumbdown:
Tja, bij deze man is dus blijkbaar alles en iedereen de sigaar .... en dus ook zo af te branden  :D :D
Re: weer een treinenshop verdwijnt
In Belgie is het verboden te roken op de werkvloer, dus een uitbater mag niet roken in zijn winkel.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Genoeg gerookt. Gaarne nu weer op topic.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
 @citaat
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Tja, ik vond het een grappige bijdrage.
De post waarop Johan zei "genoeg gerookt" is helemaal mijn humor.
Meer moet je daar niet achter zoeken.

Re: weer een treinenshop verdwijnt
Weer eentje minder, deze keer in Antwerpen.

klik 

We hebben het er laatst nog over gehad dat het raar was dat deze nog bestond.  :(

Groet Bert


Edit Frenkievee: link gerepareerd
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Niet moeilijk dat hij er mee stopt, als je moest weten hoe hij zijn klanten behandeld, dan is er op die mannier geen geld mee te verdienen.
Vanaf het moment dat je er binnenstapt slaat de onvriendelijkheid je om de oren.
Je wordt er gewoon buiten gekeken.
De winkel is vuil en vies en je ruikt de schimmel al op een afstand, om nog maar te zwijgen over de walm van sigaren rook.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Met deze man hoef je geen meelij te hebben, de rijkdom heeft ie toch al en de luiheid slaat hem nu om de oren ;)

Zoals Jørg al zei die ervaring hadden Peter en ik ook met deze sigaar pardon winkelier, en tja je klanten bedienen daar gaf ie ook geen blijk van.

Geen groot verlies dit keer voor een verwend jochie :thumbdown:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ooit 1x binnen geweest , en was dan ook de laatste keer.
Niet echt vriendelijk en ik wilde nog iets te bestellen , maar als de verkoper zelfs de moeite niet doet om je gegevens te vragen of op te schrijven ..... tja ...
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Beetje typisch allemaal. Wanneer ik vraag wie het is wil niemand het zeggen en nu allemaal lekker meekletsen over deze persoon.....
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt

En een foto erbij  :-)

Het kan verkeren........

Grtz Tony
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Hier het gevraagde
Balien op de Turnhoutsebaan in Borgerhout
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Nooit geweest.
Ik ken Borgerhout alleen van de file informatie   :P

Vlakbij De Meir in A'pen zit trouwens nog wel een Märklin winkel.

Groeten,
Ton.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
-Ton:
Dat is VERSCHOOTEN op de Melkmarkt vlak bij de Meir, die verkopen bijna alles van modelbouw, niet alleen treinen.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Citaat van: Maarten op maandag 22 februari 2016, 18:48:07
Beetje typisch allemaal. Wanneer ik vraag wie het is wil niemand het zeggen en nu allemaal lekker meekletsen over deze persoon.....
Hoi Maarten,

Blijkbaar heeft deze man veel "vrienden" gemaakt, en ik merk dat onze Belgische forummers hem ook tot op het naadje kennen.
Dat wil wel iets zeggen dacht ik zo, en ja ook ik heb toen ik daar voor het eerst naar binnen stapte samen met Peter, ook die nare ervaring achter de rug.

Nu zit ik hier niet uit te huilen, en ik had wel het plan deze man nog eens te bezoeken, maar dan kreeg ie er meer van langs met woorden dan dat ik eerst deed >:-D
Had echt zijn gedrag afgekeurd en zeker zijn houding naar ons als klant aan het woord gebracht, maar ach hij trekt zelf al zijn plan dus dat is niet meer nodig.

Alleen hij schuift het probleem te makkelijk verderop, dat ie moet sluiten ligt niet aan de markt, en daar mag ook best eens iets over gezegd worden ;)
Nee meneer hoeft niet zo nodig meer omdat ie rijk geworden is door bezittingen die nu in zijn schoot vallen, dus waarom zou je dan nog moeite doen om de markt goed te bedienen?
Peter en ik zijn daar nog ongeveer twee maanden geleden geweest, en toen was zijn houding al niet meer te pruimen :thumbdown: :thumbdown:

Dat ie nu moet sluiten, heeft ie echt aan zijn eigen houding te danken, en nergens anders aan :important:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Hoi,

Laat ik ook weer s n duit in t zakje doen:
- het is voor de sluitende winkeliers, hoe dan ook, een vervelende aangelegenheid om te sluiten. zijn we het allemaal over eens.
- daartegenover staat: waarom moet je nog naar de winkel? de argumenten zijn al vaak genoeg langsgekomen...
Het is heel leuk om te zeggen, gunnen, service, praatje enzovoorts, maar zo is de praktijk nu een maal niet in mijn ogen. Aan het eind van de rit ben ik toch consument en ligt de eindverantwoordelijkheid voor het bestaansrecht van een winkel niet op mijn schouders. Tuurlijk, we kunnen meedenken en meevoelen, maar als de hele wereld zo sentimenteel zou zijn,
zou t plaatje er heel anders uit zien.
- als laatste... ongeacht of het goed is of niet, we moeten leven met marktwerking en een (zoeken naar) evenwicht tussen vraag en aanbod. Dat is een gegeven. Volgt daarop: wat is nu in de treintjeswereld de vraag en wat is het aanbod. Nu liep ik als 19-jarige afgelopen vrijdag op Rail... Ik ben er toch wel zeker van dat ik over een jaar of 10 á 15 bijna niets meer in een fysieke winkel hoef te kopen... de oorzaak mag duidelijk zijn. Waar ik nu al vond dat er veel aanbod was, kan je nagaan wat er gebeurd als de generatie die nu rond de 50 is, uit de hobby stapt.
Ik ben niet pessimistisch, maar ik voorzie toch, dat wanneer er geen opleving van onderen komt, dat de fabrikanten het komende jaren niet makkelijker gaan krijgen.
(p.s. dit is specifiek over Rail dus niet te generaliseren. maar het idee is duidelijk ;) )
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Hoi Simon,

Als een winkel sluit Na alle moeite te hebben genomen, en dan toch er niet boven op gekomen te zijn vindt ik pas triest.
Een zaak laten versloffen heeft in mijn ogen ook geen bestaansrecht meer, zeker als je je klanten ook nog eens goed afbekt :thumbdown:

Wil juist wel naar een winkel en niet alleen vanwege de service, maar ook voor de garantie mocht die nodig zijn, en ik wil een model niet van een plaatje kopen, dus met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Nu zijn er vele andere mogelijkheden en je hoeft eigenlijk niet eens meer de deur uit, maar wat als die elektronische snelweg plat ligt bij je provider?
Dan moet je wel van je achterste komen, of je wacht gewoon tot de storing voorbij is.

Degene die dan niet het praatje willen, staan mij dan ook niet in de weg als ik mijn info wil hebben, of bij de kassa :thumbup:
De opleving komt niet van onderen immers de kids bepalen niet of die producten gekocht worden, nee de ouders of grootouders bepalen dat.
Wel ben ik er voor om de jeugd te betrekken, bij een evenement als Rail of Eurospoor :thumbup:
Toen ik nog in de winkel stond, deden we ook weleens mee met een evenement, en dan doe je ook acties zoals huisjesplakken of een diorama bouwen.

Dat had ook veel belangstelling toen, en zoals ik zag op Rail was het daar niet anders.
De jeugd speelt nu eenmaal graag, en als je dan bij een baan staat met verboden aan te komen, nodigt dat in ieder geval niet uit tot spelen.
Ook niet als je aan zo'n meneer een vraag moet stellen, die alleen naar zijn messing modelletje kijkt, dan betrek je ook niet echt de jeugd en is je presentatie naadje.
Kortom er valt nog veel te verbeteren daarin, en dan komt het vanzelf wel in ander vaarwater.

M.v.g.

Hans V200.0


Re: weer een treinenshop verdwijnt
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Hans, je weet niet de keerzijde van het verhaal. Ik denk dat die winkelier allang wist dat de zaken niet goed gingen en dat hij binnenkort zou moeten gaan sluiten om een faillissement te voorkomen. Ik denk dat als je tot dat inzicht komt je misschien wel eens anders reageert op klanten en fabrikanten. Ja dan kun je chagrijnig worden en bot reageren. Ik denk echt niet dat dat bewust is om jou te zieken als klant. Of denk je dat hij dit in gedachte had toen hij de winkel over nam?

Groeten,
Herman
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ken die winkelier al lang, reeds een 25 jaar, hij was toen al bot en dat is alleen maar erger geworden.
Toen ik met Marklin digital begonnen ben  in 1994 ben ik daar eens binnengestapt en hij heeft toen M totaal afgebroken alhoewel hij het wel verkocht.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Dat winkels verdwijnen is jammer maar niet te voorkomen.
Maar ook op beurzen en internet zie ik soms prijzen waarvan ik schrik. Boven de nieuwprijs voor nog leverbare artikelen. Ja, dat in sommige gevallen de fabrikant zijn (advies)prijs verlaagd heeft en je het nog tegen de oude prijs kwijt wilt, ik snap het maar het is niet realistisch. Dus ook als beurshandelaar moet je in de gaten houden wat er gebeurt, ik zie er te veel die beurs na beurs hetzelfde meebrengen en het vanwege niet realistische prijzen maar niet kwijtraken. Met alle frustaties van dien.
Ook Marktplaats, dat je lage biedingen krijgt is niet te vermijden, maar probeer ook niet de hoofdprijs te verwachten voor gebruikte spullen.

Citaat van: nobody op woensdag 25 november 2015, 12:04:15
Märklin wil dat je het bestelformulier voor Insider producten inlevert bij een Märklin dealer/winkel.
En dat je die bestelde producten daar ophaalt.
Als dat sluiten van winkels zo doorgaat, dient men straks uren te reizen, voordat je het formulier kwijt kan.
En dan weer uren kwijt om het product op te halen... :(
Ach, als het aantal Marklin stores zover daalt dat ze nauwelijks meer formulieren (=bestellingen) binnenkrijgen zullen ze echt wel wat anders verzinnen. Via internet of zo....  B)

En, als ik het hier zo lees besparen we allemaal per jaar zoveel op onze internet/beurs aankopen dat we voor dat geld best een reisje naar Göppingen kunnen maken om het formulier daar persoonlijk af te geven en het product in ontvangst te nemen. Zijn we er ook nog eens uit.  :D

Leuk uitje, ontmoetingsweekend met busreisje "formulier inleveren"?
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Citaat van: Herman05 op dinsdag 23 februari 2016, 08:59:12
Ik denk echt niet dat dat bewust is om jou te zieken als klant. Of denk je dat hij dit in gedachte had toen hij de winkel over nam?
Groeten,
Herman
Hoi Herman,

Nee ik weet niet de keerzijde van deze medaille, maar wat ik wel weet is dat meneer al rijk was toen die verdeling begon, heb daar met Peterke 33 over gesproken.
Maar dat gebeurde pas nadat we zo afgebekt waren, door die rokende in zich zelf gekeerde vent, die liever geen klanten heeft dan wel.
Zijn broer zit verderop en die heeft een zaak die floreert, en die bedient je op je wenken als je dat wilt, bovendien is het nog familie ook dus denk je dat er wel een groot voorbeeld zou zijn voor deze man.

Nee deze meneer heeft al centjes en hoeft niet meer zo nodig een florerende zaak, die hij wel had kunnen hebben met zijn kennis en ervaring, die hij volgens Peter ook wel ooit had.
I.p.v. je normaal te woord te staan, brand ie jouw merk af waar je bijstaat, en ik kan best wel wat hebben hoor zeker als het terecht is.
Maar we kwamen er voor om als klant behandeld te worden, nadat we door zijn broer op dit adres waren gewezen, kennelijk speelt ie tegen de familie mooi weer, en schuift heel lui de schuld op de markt die volgens hem dood is.

Ondanks dat je het enigszins recht probeert te praten, zie ik toch een verwend kind die geen benul heeft van zijn kunnen, omdat ie staart naar zijn bankrekening.
Noemt het maar verdraaien van de feiten, maar verdenk me niet van zomaar uit mijn vinger getrokken gedachten.
Bovendien heb jij niet dezelfde ervaring achter de rug met deze man, zoals velen hier dit wel hadden.
Zou zomaar in staat kunnen zijn hem dit persoonlijk in zijn gezicht te zeggen, en dat was ik eigenlijk ook van plan als ik weer bij Peter op bezoek zou gaan.
Want ben echt niet iemand die zich verschuilt achter ingeklopte tekst, maar ik denk niet dat deze man er ooit naar geluisterd had, want de waarheid is bikkelhard.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
 :offtopic: als antwoord op een opmerking inleveren bestelformulieren.   Je hoeft je bestelformulier al lang niet meer op papier inleveren, althans dat is mijn ervaring. Je kunt bij je handelaar langs gaan of bellen of e-mailen dat je een bepaald artikel wil bestellen. Neem dan je lidmaatsschapnummer mee. De handelaar kan via het inloggen direct zien of jij nog recht hebt op het artikel en kan bij een ja direct het artikel voor je bestellen. Zeker je vaste handelaar zal dat voor je willen gaan doen toch? De mijne wel. Als insider kun je ook op de insiderpagina´s gaan kijken naar wat je nog kunt bestellen.
Dirk
Re: weer een treinenshop verdwijnt
ik denk dat de treintjes markt zich gaat verplaatsen naar de opkomende economieën dus Oost-Europa Azie!
maar kijk ook eens naar de aanmeldingen van 30ers die niet eerder een model trein hadden,maar wat mij opvalt is dat er op marktplaats en ander sites steeds meer handelaren zijn eerder was het hoofdzakelijk particulier op alle gebieden!
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Wat je daarbij ziet is dat de handelaren bijna niets willen geven en wel verkopen tegen behoorlijke prijzen. En dan nog "beledigd" zijn als je niet zoveel wilt bieden.  ;)
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Tja die handelaren op tweedehandssites geldt niet enkel voor treintjes hoor ... het is een algemene trent
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
En dat vergat ik nog te melden dat ze allerlei verhalen hebben als ze op jou spullen weinig bieden om aan te geven waarom hun bod niet zo hoog is. Daar zit een hoop stieren afval verwerking bij.  ;)
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Je zou je bijna schamen om (treinen) handelaar te worden. Geen wonder dat alle winkels verdwijnen.
Ze mogen niks meer verdienen.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Gaat niet om de winkels in de door mij beschreven punten maar om marktplaats handelaren. Die denken vaak dat "wij" gek zijn en net als op beurzen soms topprijzen vragen maar niets willen geven.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ben den Hollander
gast

Re: weer een treinenshop verdwijnt
Barry Somberg gaat met pensioen:  https://sombergmodelbouw.nl/
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Jammer dat het niet wordt overgenomen , zit er een mooie winkel uit op de online foto?s (nog nooit geweest)

Bedankt voor het delen ben, wat besteld  :)
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2007

V65

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Gelukkig heft pijp lijnes weer wat Marklin in het assortiment. blijft er tenminste nog een fysiek verkooppunt voor Marklin in Twente
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Kwam wel bij Somberg maar ik vond hem erg duur ik vermoed ook dat dit de reden is dat Pijplines in Enschede nu ook Marklin gaat verkopen?
Verder verkoop N-spoor in Lochem ook Marklin dus misschien nu een kans om het arsortiment iets uit te breiden.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
 @citaat @citaat
Jammer, maar heel begrijpenlijk. Je wilt toch ook van je pensioen genieten. Ik weet dat ie graag reist.
Kwam er graag, altijd tijd voor een praatje. En duur? Veel in de winkel kunnen bekijken voordat je wat kocht. Blijf ik toch prettiger vinden.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Heel veel eigenaren van treinwinkels zijn op leeftijd. Er zullen er nog meer gaan verdwijnen. Wen daar maar aan en de warme zomers afgelopen jaren zijn ook niet goed voor de fysieke winkels. Helaas hebben nog veel treinwinkels geen of nauwelijks een webwinkel.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Het overgrote deel van de winkels in deze lijst beschikken over een webshop.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Klik maar eens op meijer en blessing of anderen en dan zie je dat bij velen hun website een aanfluiting is.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
 @citaat zeker als je het gaat vergelijken met Duitse winkels met sites die vind ik veel gebruiksvriendelijker en zijn vaak ook stukken goedkoper en dan hebben ze ook nog extra vaste klanten korting en een spaarsysteem.
Ik zie ook nog wel potentie voor nieuwe modelbouw/trein winkels je hebt alleen even een flink start kapitaal nodig zodat je pand in eigen beheer is.
En reclame gaan maken op kinder zenders.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Ook ETS Emmen stopt er mee. dhr E. Pummel heeft de AOW-gerechtigde leeftijd bereikt. Per 1 september is het klaar. Zie ook de link naar zijn webzijde.

Groet Ronald.
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
En voor wie het nog niet wist...
?T seinhuis in Santpoort-Noord is opgeheven, een klein halfjaar terug ivm het overlijden van de eigenaar N. Uitendaal. De gehele inventaris is overgenomen door ?Post-Beeld? te Haarlem. De zaak heeft meer dan 50 jaar bestaan.

Mvg. Marcel
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: weer een treinenshop verdwijnt
Citaat van: loc1200 op donderdag 08 augustus 2019, 02:13:21De gehele inventaris is overgenomen door ?Post-Beeld? te Haarlem.

En met die inventaris is inmiddels een nieuwe treinen-/hobbywinkel geopend in Haarlem aan de Generaal Cronjéstraat: Hobbyprof.


M.v.g.

Maikel (RMW)