Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

stickers van het station in bonn

Gestart door bartv vrijdag 16 oktober 2015, 01:23:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
stickers van het station in bonn
Heeft er iemand een gedacht waar ik nog aan stickers kan geraken of maken  voor mijn station van bonn.Er zitten stickers te weinig in volgens mij.Ik had maar 1 blaadje en er staan daar veel dingen niet op die wel op plan staan.







Re: stickers van het station in bonn
Hoi Bart,

Kibri is tegenwoordig onderdeel van Viessmann.
Je zou hen een mailtje kunnen sturen.

Groeten,
Ton.
Re: stickers van het station in bonn
ja gewoon een mailtje sturen en je krijgt de missende delen op gestuurd weet dit uit eigen ervaring,maar volgens mij doen alle modelfabrikanten dit wel(kibri,revell,italeri)in het verleden in iedergeval wel!
Re: stickers van het station in bonn
Beetje offtopic maar zitten daken in foto drie niet beetje op de kop ,volgens mij moeten ze echt omgedraaid worden .
Re: stickers van het station in bonn
@jumbo.dat klopt,had ze er gewoon rap opgelegd voor de foto .toch bedankt 😉

@yeoman en hmmglaser. Bedankt voor de info.zal dat eens proberen
Re: stickers van het station in bonn
Hoi Bart,

Faller rekent kosten voor extra onderdelen, Viessmann ( Kibri dus) bij mijn weten vooralsnog niet. Een mailtje moet voldoende zijn.

Groet,

Gijs
Re: stickers van het station in bonn
Staan de missende afbeeldingen ook niet op het karton van de doos? Kibri wil de doos van het bouwpakket ook nog wel eens gebruiken om daar allerlei borden, etc. op te zetten.
Re: stickers van het station in bonn
Citaat van: Neo op zondag 18 oktober 2015, 10:35:56
Hoi Bart,

Faller rekent kosten voor extra onderdelen,
Gijs

Ik heb van Faller laatst nieuwe deuren gekregen, waren wel de verkeerd, maar heb daar niets voor hoeven te betalen.

groet Winno
Re: stickers van het station in bonn
@ NL-modelspoor:je hebt gelijk,ik heb die afbeeldingen gevonden op de doos met een schaar erbij.Merci voor de tip

mvg bartv
bedrading in het stadion steken
Citaat van: bartv op vrijdag 16 oktober 2015, 01:23:48
Heeft er iemand een gedacht waar ik nog aan stickers kan geraken of maken  voor mijn station van bonn.Er zitten stickers te weinig in volgens mij.Ik had maar 1 blaadje en er staan daar veel dingen niet op die wel op plan staan.








Re: stickers van het station in bonn
Ik zou lichten in het station willen steken.maar hoe steek je mooi je draden weg binnenin? Want er zijn heel veel ruiten en je kan bijna alles zien iemand een gedacht 😛
Re: stickers van het station in bonn
In een hoekje een rietje plakken en die verven in de kleur van het interieur.
Daardoor kun je dan de draden laten lopen.
En de lampjes op het plafond bevestigen.

Groeten,
Ton.
Re: stickers van het station in bonn
je houdt toch niet toevallige perron delen over? heb nu twee overkappingen achter elkaar staan maar zou nog graag extra perron erbij willen maar kibri levert deze niet als los bouwmodel!
Re: stickers van het station in bonn
zal er misschien 1 over hebben,omdat ik het perron van het station ga gebruiken in plaats van de bijhorende perrons van de koepels.Die ben ik nu aan het maken


mvg bart
Re: stickers van het station in bonn
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: stickers van het station in bonn
Bart,

Ik heb in mijn werkplaats en de stoomloc loods een vuurpijlstok(je(s)) boven in geplaatst met daaraan de verlichting geplakt.
De draden aan de zijkant met dubbelzijdig plakband weggewerkt maar de oplossing van Ton met een rietje is natuurlijk mooier en ga ik de volgende keer ook doen.
Re: stickers van het station in bonn
ok als je deze eventuel weg zou willen doen heb ik daar interesse in!

MVG MARK.