Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

lint synthus en twents

Gestart door pukkie donderdag 05 november 2015, 15:41:57

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
lint synthus en twents
Zijn er al merken die de lint verkopen van de maatschappij synthus en twents
ik rij zelf met marklin wisselstroom.
Ziet ze wel veel op beurzen rijden.
Re: lint synthus en twents
Tja, als je ziet rijden op beurzen lijken wel verkocht te worden en dus ook door merken gemaakt te worden ....   O:-D :D

Zowel bij Mehano als Fleischmann... In diverse nummervarianten te krijgen is. Of eventueel met sound of niet....

Groeten Ronald.
Re: lint synthus en twents
Lid sinds: 2014

offline
Re: lint synthus en twents
de synthus modellen staan regelmatig op marktplaats of ebay zowel tweedehands als nieuwe! en wat ik er van heb begrepen kun je de Mehano's beter links laten liggen en voor de fleischmann's gaan veel beter bouwkwaliteit!
Re: lint synthus en twents
Ook op wisselstroom
Re: lint synthus en twents
Ja, ook voor degene die nog last hebben van acne tussen de spoorstaven staan er modellen op de diverse verkoopsites. Anders eens kijken op een beurs zoals Houten of bij een winkel die ook tweedehands verkoopt. En wil je ombouwen, zie dit draadje: Fleischmann Lint naar drierail

Groeten Ronald.
Re: lint synthus en twents
Is nog wel vrij simpel zo te zien.
Re: lint synthus en twents
Lid sinds: 2014

offline
Re: lint synthus en twents
als een model ook in een 3rail uitvoering bestaat is een ombouw vaak goed te doen! heb het zelf ook met een sprinter van fleischmann gedaan! zag ook dat fleischmann zowel de synthus als de twents heeft alleen die tweede ben ik verder nog niet ergens tegen gekomen! alleen een fleischmann synthus lint met sound kost iets van 450 euro nieuw!
Re: lint synthus en twents
Ik heb ze alle twee de uitvoeringen. De gele en de twents.  Er zijn verschillende nummers van de stellen bijhorende namen

Groeten Ronald
Re: lint synthus en twents
Lid sinds: 2012

offline
Re: lint synthus en twents
Als je erop googlet, moet je misschien wel "Syntus" gebruiken en niet "Synthus"... Op de beurzen zie je er altijd wel een aantal liggen, de Mehano variant zou ik nooit kopen omdat die geen interieur hebben.

De Twents variant is wel de oude Twents uitvoering, tegenwoordig rijden ze gerenoveerd in een andere tint rood, met andere logo's en met toiletten rond.
Re: lint synthus en twents
Lid sinds: 2014

offline
Re: lint synthus en twents
Denken dat het merendeel waar men mee rijdt niet up to date is kwa kleur stelling.
Dus dit zal wel geen probleem zijn voor de meeste!
Re: lint synthus en twents
voor mij is dat geen probleem die kleurstelling