Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Windigital

Gestart door tevas donderdag 01 oktober 2015, 12:35:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Windigital
tevas
gast

Windigital
Hallo mensen, ik werk al jaren met windigital met de oude hasp sleutel in de printerpoort. maar ik heb nu windows 10 geinstaleerd en het is gelijk afgelopen krijg alleen maar het bericht hasp driver not instaleled (-100) ik had dit al een keer meegemaakt met een nieuwe computer en heb toen iets moeten doen met een oudere versie van adobe reader, maar ik weet niet meer precies wat. heeft iemand hier een oplossing voor. ben benieuwd. goetjes tevas
Re: Windigital
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

online
Re: Windigital
Hallo Tevas,

je zal een oude versie Acrobat 5 volgens mij moeten installeren om Windigital nog aan de praat te krijgen, deze Acrobat versie staat op de Windigital CD. Weet je overigens zeker dat je met dit programma nog aan de gang wil? Tot een jaar of 10 jaar geleden was ik kort als Beta tester aktief voor Abbink software, een jaar totdat de stekker uit deze software getrokken werd,

met vriendelijke groet,

Walter Wissels
Re: Windigital
tevas
gast

Re: Windigital
Hallo wissels, het vervelende is ook nog dat mijn cd speler de windigital cd niet eens meer leest dus ik denk dat ik wat anders ga zoeken. ik heb ook koploper in mijn computer staan maar bij windigital kon je zo makkelijk een schaduwstation laten werken en verder de treinen met de hand bedienen of een klein paps programmetje schrijven om de treinen te laten stoppen bij stations en laten pendelen,dit vind ik bij koploper een stuks ingewikkelder.

groetjes  tevas