Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Bouw GVB tram 401

Gestart door m-re vrijdag 04 december 2015, 13:36:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Bouw GVB tram 401
m-re
gast

Bouw GVB tram 401
Hallo allemaal,
Mijn vader was ooit begonnen met het bouwen van een GVB tram serie 396-445. Ik ben laatst begonnen met het afmaken van de tram en ik ga hem maken zoals de electrische museumtramlijn hem ook heeft. Ooit zal hij ook nog een bijwagen krijgen maar voorlopig nog niet, ook zit er geen motortje in want dat was mijn vader nooit van plan dus heeft hij hem er ook niet op gebouwd. Na deze tram ga ik een GVB p20 of de H3 maken met motortje. Nu ben ik bezig met de ramen. Deze ga ik erin klemmen zodat ik geen lijm hoef te gebruiken en dus geen lijm vlekken heb. Daarna ga ik de schakelkasten erin maken en alle dingen op het dak. Ook zal ik wat foto's plaatsen en alles is zelfbouw zelfs de wielen. Tips zijn altijd welkom.









Groeten,

Remco
Re: Bouw GVB tram 401
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Bouw GVB tram 401
je hebt mij weleens een paar foto's gestuurd maar hij ziet er intussen al erg mooi uit. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: