Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

marklin motorpost

Gestart door kwajong zaterdag 26 september 2015, 15:34:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin motorpost
kwajong
gast

marklin motorpost
hallo

waar kan ik mijn marklin motorpost digitaal laten maken en wat kost zoiets?

en kan ik er ook nieuwe voorramen bij krijgen? ik heb hem gekocht zonder de beide voorramen?
Re: marklin motorpost
Lid sinds: 2010

offline
Re: marklin motorpost
Hallo Kwajong,

Ik heb mijn motorpost om laten bouwen bij Harlaar te Badhoevedorp. Dit koste volgens mij 120 euro.
De voorramen van de motorpost zou je even na moeten vragen via Marklin of Keuterman..

Bij de meeste modelbouwzaken kun je je materieel wel om laten bouwen, ik kijk altijd via de Duitse site naar de handelaren die in de buurt zitten (handig voor vakanties). Uit welke stad/dorp kom je? Dan kan iemand op het forum je misschien advies geven welke handelaar je het best heen kan gaan.

ps. Je kunt de vraag voor het ombouwen ook in het algemeen op het forum stellen en kijken of iemand voor jou de lok om wilt bouwen.

Mvg,

Mathijs
Re: marklin motorpost
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: marklin motorpost
Voorramen zijn helaas al jaren niet meer verkrijgbaar.
Vroeger kostte deze ca ? 5,99 per stuk.

Heel, heeeelll misschien kan ik er nog 2 voor je regelen, maar de kans is zeer klein.

In het verleden heb ik er nog een aantal verkocht, daar ik er een stuk of 10 had.

Ombouwen doe ik ook.
Dus je kan voor een goede, professionele ombouw ook bij mij terecht, en dat voor een zeer schappelijke prijs.

M.v.g. Marcel
Re: marklin motorpost
Lid sinds: 2010

offline
Re: marklin motorpost
Citaat van: kwajong op zaterdag 26 september 2015, 15:34:45
en kan ik er ook nieuwe voorramen bij krijgen? ik heb hem gekocht zonder de beide voorramen?

Dat zal moeilijk zijn. Zie ook deze berichten: uit 2009: Cabine ramen (frontramen) motorpost en deze van Fleischmann plan V, Poll: Gieten van ruiten voor de Marklin motorpost.. Dat is allemaal stil gelegd vanwege het uitkomen van de nieuwe MP van Matrix. Daarna uit 2013 weer een bericht: Ramen motorpost Marklin laten gieten, interesse?. Daar wordt aangegeven dat de ramen niet los te bestellen zijn.

Succes met zoeken!

Groeten Ronald.