@Jorg,
Er is meer natuur daar te vinden. Al moet je daar uiteraard wel even naar zoeken cq op letten.
@Wil,
helemaal eens!
@Ad
Mij bekruipt toch het gevoel dat me zegt dat jij een onweerstaanbare drang hebt om toch minstens iedere dag de sloopvoortgang van de oude Botlekbrug met de fotogevoelige chip vast te leggen. 

Veel te leuk om het proberen te volgen.....
@Tony,
Da's foto 11 toch

. Ik ga eigenlijk aan het begin van de avond, en dan zitten de heren noeste werkers natuurlijk al uit te buiken van de warme prak. Maar!!! Zie hieronder

@Harald,
Dankjewel!
@Leon,
Graag gedaan. En ik blijf gewoon lekker mijn best doen.
En in het kader van: we gaan gewoon lekker verder vanavond weer even op sjouw geweest. Er was niet zoveel veranderd, maar dan maak je toch gewoon iets van 34 foto's

1. Inmiddels is aan de Hoogvliet zijde de tijdelijke fietsbrug zo goed als compleet.

2. Om compleet te zijn, ook het lantaarnpaaltje van onderen.

3. Bovenaan ligt er naast de fundering van die tijdelijke fietsbrug ook een constructie waarop blijkbaar de hijskraan gestaan heeft.

4. Een van de schakelkasten bevat een stuk papier ....

5. .... wat uiteraard even van naderbij (lees: ingezoomd) beschouwd moet worden. Nou, de opdracht is duidelijk zal ik maar zeggen

.

6. Mocht er iemand nog een idee voor wat wheathering aangereikt willen hebben, dan is dit misschien wel leuk. De paal waar het reflecterend plaatje op zit, is compleet verroest. Dus even een kwastje met roestverf erlangs en klaar!

7. En dit wat meer in detail.

8. Voor de graffiti liefhebbers

9. Ook aan de andere kant liggen inmiddels de laatste twee delen van de tijdelijke fietsbrug op hun plekje.

10. Aan het begin van de brug staat deze betonnen kolos, dit zal een zout- of zandopslag zijn voor in de winter.

11. Gezien de hier groeiende plantjes in de aanwezige (volstrekt uitgedroogde) grond, is het ding al een poosje niet meer nodig geweest.

12. Er werd nog hard gezwoegd door de machinist van deze graafmachine. Hij was druk bezig om het asfalt schoon te schrapen. Langs de rand van de weg moest blijkbaar het gras e.d. van het asfalt af.

13. Staand onder de brugconstructie ziet dat er zo uit.

14. En de andere kant op zo. Nu nog wachten tot het geopend is en ik er ook op kan.

15. Zwaar spul in de verte wat na een drukke (?) dag staat uit te rusten.

16. De oprit van de fietsbrug. Deze wordt voorzien van asfaltspul, wat je ook op je schuur kunt plakken. Laatste stukje moet nog even gedaan worden. Er was wel zand en de nodige randen, maar (nog) geen tegels.

17. Inmiddels was het rode gevaarte wat dichterbij gekomen.