Gistermiddag even langs geweest. Het was een leuk evenement. Weer veel bekenden gezien en gesproken. Daarbij nog mooie stoomloks gezien en een ritje gemaakt naar Loenen en terug.
Over de discussie van toegangsprijzen e.d. nog even iets kwijt:
Citaat van: staal op zondag 06 september 2015, 08:55:46
Tjah, ik klaag dit keer, ik heb er voor hooguit ?10,- voor over. In Bochum Dahlhausen is de prijs tijdens de Museumtagen?9,50.
Maar zo vind ik de entree van de beurs in Houten ook teveel.
Dan is alles in Nederland voor jou te duur. Ik zou helemaal niet meer naar een Nederlandse beurs of evenement gaan. Mag je eindelijk eens van je ega een dagje zonder haar begeleiding weg is het nog niet goed.... De in jouw ogen hoge entreeprijzen (De grotere beurzen: min 15,00 euro) zijn dus al een eerste domper. Ben je eenmaal binnen, zal de teleurstelling alleen maar groter zijn. Want je komt iedere keer dezelfde handelaren met allemaal dezelfde witte dozen tegen, met volgens de handelaren, goud erin. Nee, dan maar bij de modelbanen kijken, want daar heb je natuurlijk ook voor betaald: Daar kom je er achter dat je dezelfde banen die je al een paar keer gezien hebt. Oe... dat is een domper... Heb ik daar voor betaald?

Dan maar wat ongestoord wat rondlopen.... Maar dan zie je alleen maar de reeds bekende personen die iedere beurs of evenement aanwezig zijn... Nog een domper! Je had zo gehoopt dat er eens andere mensen rondliepen.... Voordat je weg maar een bak koffie met wat lekkers. Je ziet dat de prijs van een kop koffie zo hoog is dat je in de supermarkt een compleet pak koffie kan aanschaffen. Dat is duur het maar verhongeren tot je weer bij moeders de vrouw bent. Dan kom je bij de auto en blijkt dat de plaatselijke parkeergarage de auto terug wilt voor een bedrag waar je normaal de grote beurt doet. En dan start je de auto en ben je vergeten te tanken... Even langs de pomp waar net de laatste accijnsverhoging is doorgevoerd. Weer een grote domper. Nee, een dagje beurs en/of evenement is zonde van je geld en tijd.... Die kan je beter steken in een lokje van 300 euro wat na aankoop meteen met 50% in waarde gedaald is. Dat is een betere investering van je geld.

In ieder geval, ik heb het erg leuk gehad. Volgend jaar weer? Mogelijk, eens kijken of het in de agenda past. Daarnaast zin heb om te gaan en van mijn vriendin het huis uit mag
Groet Ronald.