Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Effe wat anders

Gestart door milocomarty dinsdag 18 augustus 2015, 00:56:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2016

offline
Re: Effe wat anders
pff dat zijn echt meesterstukjes . Ben er gewoon jaloers op ... Sommige van jullie zijn kunstenaars .

MVG Michel
Re: Effe wat anders
Jørg
gast

Re: Effe wat anders
-Martin:
Zoals Michel reeds schrijft een meesterwerkje helemaal top,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Effe wat anders
Ik had het kunnen weten dat je daar al een goedje voor zou hebben... Ik kan ook beter mijn mond houden en gewoon van de plaatjes genieten ;)
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2013

offline
Re: Effe wat anders

Wat een mooie plaatjes om van te genieten  :thumbup: :thumbup:

Gr Alex 0850
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2013

offline
Re: Effe wat anders
Ik ben onder de indruk en denk dat de meesten hier nog
wat van kunnen leren!

Frans
Re: Effe wat anders
milocomarty
gast

Re: Effe wat anders
Dank u !!!

Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op en komt het werf gedeelte ook wat meer af. Vandaag eens wat aan het knoeien met reclame en aanverwant gedoe. Borden uit geprint papier wat geweathered met acrylverfjes en diverse kleurtjes pigment, krijgen later nog wat meer vuil net als de geschilderde letters op panden van de kolenboer. Stikker velletje geprint met de desbetreffende teksten, lettertjes uitsnijden en wat verf erop met de luchtkwast. Zit er over te denken de volgende keer eens wat te kloten met een chipping medium eronder of van die washable acrylverven om een wat meer verweerde look te krijgen. Maskers uit een stikkervel bevallen me trouwens prima..alhoewel het wel wat van het geprinte bord erboven meenam..





Re: Effe wat anders
Jørg
gast

Re: Effe wat anders
-Martin:
Weer bijzonder mooie platen die ons voorschoteld,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2008

offline
Re: Effe wat anders
Het ziet er erg realistisch en fotogeniek uit Martin! Wat ik me we afvraag: als je hier een stuk haven rond 1930 weergeeft, waren die borden toen niet nieuw of recent opgehangen? Dan zouden ze misschien nog niet zo verweerd kunnen zijn? Of is het de slopende werking van de zilte zeelucht?   ;)

Vriendelijke groet,
Frank
Re: Effe wat anders
milocomarty
gast

Re: Effe wat anders
Probeer zoveel mogelijk borden te zoeken die uit de jaren 10 en 20 komen..hangen dan al wat jaartjes. En in MH roest alles snel  :P
Re: Effe wat anders
milocomarty
gast

Re: Effe wat anders
Paaltjes en nog meer paaltjes, kleine details...









Re: Effe wat anders
Jørg
gast

Re: Effe wat anders
-Martin:
Het zijn de details die het hem doen, weer een super presentatie,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: Effe wat anders
Mooi zeg!
Vraagje: worden de koppen van de palen nog verder verouderd?
Re: Effe wat anders
Plexat
gast

Re: Effe wat anders
Ik heb eigenlijk maar 1 opmerking:

Ongelofelijk mooi!

Het is genieten om de foto's te bekijken. Elke keer opnieuw.
Re: Effe wat anders
milocomarty
gast

Re: Effe wat anders
Beetje knoeien met Lightroom CC, beetje vage oude platen..











Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2016

offline
Re: Effe wat anders
 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o

Als je ooit eens tentoonstelt laat je dat eens weten . Ik wil je werk wel eens in het echt bekijken .

MVG Michel
Re: Effe wat anders
milocomarty
gast

Re: Effe wat anders
Alhoewel ik eigenlijk gezegd had dat ik in de NL waarschijnlijk niet meer zou tentoonstellen heb ik toegezegd voor de open dagen bij Piccomit in mei dit jaar.
Re: Effe wat anders
Ronald69
gast

Re: Effe wat anders
Ha, da's mooi Martin. Gaan we elkaar zeker spreken want ik ben daar ook aanwezig.

Grt, Ronald.
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2016

offline
Re: Effe wat anders
Martin sorry maar ik heb dat even opgezocht.Klopt het dat is gelegen in Zwolle???
Mvg Michel
Re: Effe wat anders
Ronald69
gast

Re: Effe wat anders
In Zwolle aan de Marconistraat 15. Zie hier: PiCommIt

Grt, Ronald.
Re: Effe wat anders
Lid sinds: 2016

offline
Re: Effe wat anders
 @citaat Dank je wel Ronald

MVG Michel