@Arie, deze wil ik nog gaan maken, maar even gebrek aan tijd.
Antwoord gekregen. Alle melders in een blok worden gebruikt voor hermetingen. Wel zorgen dat ze de juiste lengte hebben en dat ze op de juiste plek staan in het tapblad terugmelders.
Heb in een vlaag van verstandsverbijstering een ECOs II aangeschaft, maar daar heb ik nog steeds problemen mee.
Neem aan dat je mijn blog bezocht heb?Daar staan de schema?s en overige info op.
Een tip, mocht je ook bezetmelders gaan gebruiken ga dan voor de Loconet set van Wim Ros. Deze is betrouwbaarder en veel goedkoper dan de S88 converter van LDT.Hiermee heb je tevens de mogelijkheid om Loconet bezetmelders te gebruiken ipv de S88.Succes!
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Neem aan dat je mijn blog bezocht heb?Daar staan de schema?s en overige info op.
Als Rosoft s88-n 19,00 kost en de DR4088 kost 41,50 dan vraag ik me af wat het alternatief is.
Ik denk dat je de loconetinterface bedoeld. Dan is dit de link: http://rosoft.biedmeer.nl/Webwinkel-Product-140497441/LocoNet-standalone-USB.htmlVolgens mij zijn er nu twee varianten. Die ik heb bestaat uit een set van 3 losse componenten en de nieuwe is 1 component. Vraag het even na aan Wim van Rosoft. Verder zou ik de s88-n (met of zonder diodetruc) modules van Rosoft gebruiken. Veel goedkoper dan de 4018 van Digikeijs
Citaat van: Sprinter op dinsdag 29 januari 2019, 19:23:20Als Rosoft s88-n 19,00 kost en de DR4088 kost 41,50 dan vraag ik me af wat het alternatief is.Het is wel degelijk een alternatief. Maar of het ook het beste alternatief is, dat hangt af van de criteria waar het aan moet voldoen
Je hebt de standalone interface compleet nodig. Daaraan hang je de bezetmeldmodules.