Hoi Luc,
Hierbij pick ik mijn wagonnetje aan, om je jouw draadje te volgen.
Heb het net "even" volledig doorgelezen, en het ziet er allemaal heel indrukwekkend uit, dikke proficiat.
Ook het plan in je hoofd, dat ooit begon nog voor je het huis bouwde is geweldig.
Zolderverplichting op maat, Liftje enzo, hout op maat laten leveren, strak allemaal hoor
Alleen de drie CS-en, dat is mij een beetje speciaal. Het ziet er onwaarschijnlijk strak uit, en ik begrijp je plan en waarom je het doet, maar ik zou het toch iets anders hebben aangepakt.
Als ik u goed begrijp zal je de loco's niet kunnen bedienen met de CS2-en, enkel met de CS3, en zal je de seinen/wissels niet kunnen bedienen met de CS3.
Zo beperk je het potentieel toch van deze centrales, niet?
Ik zou de CS3 gebruiken zoals je hem had gepland, en de 2 CS2-en als slaves op andere plekken op de baan, zoals de BW.
Als je dan de aansturing wilt opsplitsen over twee of drie centrales, zou ik voor de seinen en de wissels een Uhlenbrock Funk of een Z21 of zoiets bijsteken.
Als ik dat een beetje goed doordenk, zou je dan via WDP met alle CS-en, zowel locs, seinen als wissels kunnen aansturen, hoewel het gescheiden netwerken zijn. Maar ik betwijfel evengoed of de verschillende netwerken wel noodzalelijk gaan zijn als je met WDP werkt.
Misschien klopt hier allemaal niks van, want ik heb nooit mijn hoofd over dit soort grote banen en bijhorende sturingen laten gaan, en ik wil hier ook geen discutie op gang brengen maar ik vind het erg interessant...
In alle geval, ik ga je volgen, en waarschijnlijk net als bij de geluidsman watertandend aan het scherm zitten.
Heel knap werk Luc!!!