Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Modelbaan Vier-Landen (laatste update 16-10-2016 demonteren van modelbaan)

Gestart door Wim N zondag 12 juli 2015, 13:02:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)
 :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)
Nu nog even in iTrain aanpassen. :-)
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)

Hallo Wim,

Dat belooft heel wat, als ik naar de foto's kijk  :thumbup:
Ook een flinke kluif erg leuk werk in het vooruitzicht  :P
Je handen zullen wel jeuken, lijkt me zo !

Grtz Tony
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 15 september 2015, 16:59:16
Schitterend Wim. :thumbup: :thumbup:


Hallo Michel,

Dacht ik ook eindelijk ook iets boven de grond. :thumbup: :) :)

Citaat van: Bhf. Nord op dinsdag 15 september 2015, 17:05:37

Hoi Wim,

En je T.E.E. komt zo ook goed tot zijn recht  :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hoi Bernard,

Dat is ook één van mijn speerpunten om de T.E.E in volle lengte op een stationspoor te laten kunnen stoppen.
Vandaar ook een station in een bocht/knik.

Citaat van: Wim op dinsdag 15 september 2015, 17:09:01

:thumbup:


Bedankt voor de  :thumbup:

Citaat van: iTom op dinsdag 15 september 2015, 17:44:50

Nu nog even in iTrain aanpassen. :-)


Hallo Tom,

Ja daarom wordt het nu eens tijd dat je vakantie erop komt te zitten jij vakantieman. pppppfffffffffffffff
Gaat het zelf wel aanpassen, want kannie wachten.  :P

Citaat van: Tony op dinsdag 15 september 2015, 18:04:21

Hallo Wim,

Je handen zullen wel jeuken, lijkt me zo !

Grtz Tony

Hallo Tony,

Klopt de zagen de beitels de flesjes water alles staan al gereed.
De keerlus ligt al klaar nog even wat bezetmelders aansluiten, dan kan er ook tussendoor gereden worden.
Hou jullie op de hoogte.,bedankt voor de reactie's tot zover.

Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid (aansluiting baanopbouw niveau 1+2)
Dat word ook een groot project bij jou, ben benieuwd hoe het er gaat uitzien.


Groeten

Peter
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hallo,

Zo inmiddels even een nieuwe keerlus aanlegt. Zodat ik verder kan met de opbouw.
Moest natuurlijk wel even nieuwe bezetmelders, stroomdraden solderen maar ook de wissels aanpassen.
Ook in Itrain even wat tijdelijk veranderingen aangebracht maar meer aanpassingen zoals een sporenplan moet ik volgende week maar eens op de iTrain dag
Vragen hoe dat zit.
Even een paar nieuwe plaatjes.

Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Wim

Mooie vorderingen,
  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hallo,

Ik moet zeggen het aansluiten ging perfect, door mede forumleden heel veel geleerd inmiddels. mijn dank daarvoor. :thumbup: :thumbup:
Ook met iTrain gaat het steeds beter, met doen en durven krijg je het vanzelf ook onder de knie.
Zoals het niet laten stoppen van treinen in blokken begin heb ik nu ook ondervonden hoe dat werkt. erg gaaf nu de treinen voor de kruisingen ook stoppen en blijven stilstaan.


Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hallo,

Hier even een overzicht van iTrain, de keerlus is nog even van tijdelijke aard maar gaat er morgen even voor zitten.
Met het zelf puzzelen kom je ook heel ver en leer je ook snellen hoe alles werkt. mocht het niet lukken kan ik altijd nog iTom in laten invliegen. :) :) :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hallo,

Jammer zeg maar de plicht roept maar anders had de zaag er al in gegaan vandaag mijn handen jeuken nu wel heel erg. ppppppfffffffffff
Wordt vervolgd.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hoi Wim,

Mooi hoor, ziet er allemaal top uit blij dat het werkt voor jou I train wens je alvast nog veel uurtjes plezier.


Groeten

Peter
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Ik maak wel een afspraak met je en dan breng ik gelijk de kettingzaag mee  :-) :-)
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Dag Wim.

Het begint allemaal al wat vorm aan te nemen!
Je hebt een mooie basis om de rest van de modelbaan op uit te bouwen :thumbup:
Het tijdelijk ophogen van trajecten met overige rails doet mij denken aan
vroeger toen ik dat ook deed met M-rails en de OVP van wagons en rails. :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Hoi Wim,

Wat een prachtige voorlopige brugpijlers heb je. :D

Goed om het iTrain schema te zien en dat de treinen mooi reageren.

Nu zit ik je foto's te bekijken en kan ik je zeggen dat je die bocht helemaal niet kan aanpassen zonder de boel helemaal overhoop te gooien.
Je zit met de tafelrand. Dus die bocht kan niet ruimer daar. (1e foto post #209).

Leuk dat je volgende week ook bij de iTrain dag in Werkendam bent. Maken we daar wel even persoonlijk kennis met elkaar.

Met vriendelijke groet,
Peter
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( keerlus werkt treinen rijden weer)
Citaat van: peterke33 op zondag 20 september 2015, 15:12:53

Hoi Wim,

Wens je alvast nog veel uurtjes plezier.


Groeten

Peter

Hallo Peter,

Gaat zeker lukken, wens jou uiteraard het zelfde. :thumbup:

Citaat van: iTom op zondag 20 september 2015, 15:33:57

Dan breng ik gelijk de kettingzaag mee  :-) :-)


Hallo Tom,

Jij altijd met je kettingzaag. :) :) :) Maar het is weer gelukt met de aanpassing.

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 20 september 2015, 17:24:10

Dag Wim.

Het tijdelijk ophogen van trajecten met overige rails doet mij denken aan
vroeger toen ik dat ook deed met M-rails en de OVP van wagons en rails. :wink:

Groeten,

Erik.


Hallo Erik,

Dat doet mij ook denken aan mijn  jeugd maar toen maakte ik ook gebruik van Lego, dat heb ik hier ook nog steeds liggen.
Maar laat het maar in de bak liggen want ben bang dat er ineens een Legotrein tevoorschijn gaat komen.
Waar je inmiddels ook hele mooie varianten in heb gekregen. :thumbup:

Citaat van: Pjedro op zondag 20 september 2015, 17:59:18

Hoi Wim,

Nu zit ik je foto's te bekijken en kan ik je zeggen dat je die bocht helemaal niet kan aanpassen zonder de boel helemaal overhoop te gooien.
Je zit met de tafelrand. Dus die bocht kan niet ruimer daar. (1e foto post #209).

Leuk dat je volgende week ook bij de iTrain dag in Werkendam bent. Maken we daar wel even persoonlijk kennis met elkaar.

Met vriendelijke groet,
Peter

Hallo Peter,

Begin jij ook al over de ,mooie brugpijlers. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :) :) pppppppfffffffffff
Ik ben zojuist weer begonnen met de railplan verder uit te gaan werken want bij het test rijden kom je vaak ook op andere ideeén.
Ik zie je aanstaande zaterdag op de iTrain dag, dan kunnen wij ons gelijk even persoonlijk aan elkaar voorstellen. :thumbup:
Ook mede andere forumleden waaronder natuurlijk ook iTom. :( :)

Ik heb trouwens de bocht zo gelaten zo als hij op het Wintrack railplan is getekend.




Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Hallo,

Eerst maar even een paar korte filmpjes van enkel testritjes.
De eerste bestuurd door iTrain, het tweede filmpje met de CS2 de wissels nog handmatig geschakeld.




Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Kijk dat zien we graag, rijdende treinen.
Ben wel heel benieuwd naar het huidige tcd bestand.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Wim

2 prachtige filmpjes,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Mooi hoor Wim, dat gaat helemaal goed komen daar
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Wim

Haha bij jou rijden de locs al mooi rond, prachtig filmpjes ook best een grote baan als ik het zo zie.



Groeten

Peter
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Hoi Wim, leuke filmpjes moet dat toch maar eens van dichtbij komen bekijken :D

groeten Martin.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Ha die Wim.
Geweldig om na al het bouwen nu ook al filmpjes te zien met prachtig rijdend materieel! :thumbup:
Ziet er al héél erg goed uit en, net als met de baanbouw het geval was, wordt het allemaal alleen nog maar mooier en beter.

Veel plezier en succes met Itrain en de verdere baanbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Wim,
Dat Ziet er allemaal weer heel strak uit. Mooi filmwerk ook, lekker strak. Uit de hand of toch een hulpmiddel gebruikt? Ben zeer benieuwd hoe dit project verder gaat verlopen en hoe de scenery eruit komt te zien. Maar eerst de bovenbouw verder afronden! :)

Groeten,
Herman
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)

Mooi dat het werkt, Wim  :thumbup:

Zal een hele zorg minder zijn, lijkt me zo.

Grtz Tony
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Ziet er goed uit.
Gazodoor.
Gr.ton
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Filmpje van testritjes)
Citaat van: iTom op woensdag 23 september 2015, 15:53:50

Ben wel heel benieuwd naar het huidige tcd bestand.


Hallo Tom,

Sorry maar dat ligt even onder het stof, komt zaterdag over twee weken op de iTrain cursus dag wel boven water drijven. :thumbup:

Citaat van: Jørg op woensdag 23 september 2015, 15:54:18

2 prachtige filmpjes,


Graag gedaan Jorg,

Citaat van: Gino op woensdag 23 september 2015, 16:01:06

Dat gaat helemaal goed komen daar


Hallo Gino,

De tijd zal het leren maar this wel een megaklus.

Citaat van: peterke33 op woensdag 23 september 2015, 16:30:54

Haha bij jou rijden de locs al mooi rond.

Peter

Hallo Peter,

Dat is ook mijn streven om tussen het bouwen door toch testritjes te kunnen uitvoeren.

Citaat van: oosterom op woensdag 23 september 2015, 22:50:15

Hoi Wim,

Moet dat toch maar eens van dichtbij komen bekijken :D

groeten Martin.


Hallo Martin,

Ja en dan mijn van het werk afhouden zeker :help: :help: :-(

Citaat van: AlbertJan op donderdag 24 september 2015, 07:30:14

Ha die Wim.

Ziet er al héél erg goed uit en, net als met de baanbouw het geval was, wordt het allemaal alleen nog maar mooier en beter.

Vriendelijke groeten,

AlbertJan.


Hallo AlbertJan,

Je komt het samen met Gerda ten zijnde tijd maar weer eens in het echt bekijken want het is wel een verbetering geworden.

Citaat van: Herman05 op donderdag 24 september 2015, 09:27:51

Wim,

Uit de hand of toch een hulpmiddel gebruikt? Ben zeer benieuwd hoe dit project verder gaat verlopen en hoe de scenery eruit komt te zien. Maar eerst de bovenbouw verder afronden! :)

Groeten,

Herman


Hallo Herman,

Een geheel heldere persoon was ik op dat moment. :) :) grapje hoor maar soms een blokje hout gebruikt waar ik de telefoon tegen aan had gezet. zal nog even gaan kijken voor een statief.

Citaat van: Tony op donderdag 24 september 2015, 17:15:17

Zal een hele zorg minder zijn, lijkt me zo.

Grtz Tony


Hallo Tony,

Ja heb de kennis al aardig in huis, kunnen we weer verder zal ik maar zeggen.

Citaat van: Ton V100 op zaterdag 26 september 2015, 18:29:14

Gazodoor.

Gr.ton


Hallo Ton,

Dat doen we zeker. :thumbup: :thumbup:

Bedank een ieder voor zijn positieve reactie's. :thumbup: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hallo,

Zo het wet weer tijd om met een update te komen, er wordt zeker verder gewerkt aan de opbouw.
twee weken terug is er een rol kurk met een dikte van 4 mm afgeleverd, dit ga ik gebruiken als isolatie onder de C-rails.
Ben na het testen van de grijze isolatieplaten van de Gamma toch erover uit dat het kurk beter isoleert. ook al zijn de meningen hierover verdeeld.

Na het aftekenen van het kruk kan ik daarmee ook het plaatmateriaal voorzien van de juiste afmetingen maar dat laatste hou ik iets breder om er straks het aluminium gaas erop vast te kunnen nieten.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hallo,

Inmiddels al een gedeelte van de ruwbouw op maat gezaagd te hebben kan de juiste hoogte bepaald gaan worden.
Ik wil dat de treinen vanuit het schaduwstation straks twee kanten op kunnen rijden, ook het schaduwstation over kunnen slaan om een nadere route te kunnen kiezen.
Dit gehele gedeelte zal straks ook niet zichtbaar zijn omdat daarboven een station met loc-depot moet gaan komen.

Wordt dus vervolgd.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
-Wim:
Mooie update weer , baan begint al serieus te vorderen,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Goed bezig.
Zo krijgen we wel een betere indruk van wat de toekomst gaat brengen.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hallo,


@ Jorg ja ja ik ga er verder mee, gaan genoeg update's komen van mijn serieuze klussen.

@ Ik maak geen gebruik van een glazen bol, zien wel waar het schip strand. ;)

Was uitstekend hobby weer vandaag, dacht pak dat met beide handen aan. :thumbup:
Alvast een begin gemaakt met het op hoogte brengen van het tracé, begin van af het dubbelsporige spiraal.
Het eerste stukje ga ik verdiept aanleggen daar het boven liggende stukje spoor weer iets lager komt te liggen, zo aan de andere kant van de schuine kap extra ruimte kan winnen.
Alles zit in het kopje en een stukje railplan maar het moet gaat lukken.

Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Wim,

Prachtige update langs jou kant, kijk al uit naar meer  :D
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Fijne update weer Wim!  :thumbup: De laatste foto geeft al enige suggestie van scenery.

... maar: water ? :roll: :mrgreen:

Groeten,

Erik.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hoi Wim,

Een goed doordacht plan is het halve werk en als je dan ook nog alles secuur afwerkt
moet het wel goed komen :thumbup: :thumbup:
En heel verstandig, Wim.........water  :-)
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )

Ik ben onder de indruk, Wim !

Je pakt de zaken voortvarend en gedegen aan  :thumbup:
Wordt steeds nieuwsgieriger naar hoe dat er uiteindelijk uit komt te zien  :P

Grtz tony
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hoi Wim.
Wat een prachtig stuk houtbouw en alles perfect afgewerkt! :thumbup:
Isolatie met kurk ben ik wel met je eens, hoewel dit ook weer afhangt van je ruimte en het materiaal wat je gebruikt.
Maar je hebt dit ongetwijfeld getest en het beste resultaat gekozen! :thumbup:

Veel succes en plezier met dit prachtige bouwtopic.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Aardige slag gemaakt Wim. Nu begint het echt leuke werk.

Succes

Groet,

Ronald
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Prachtige vorderingen Wim. :thumbup:
Blijf je volgen want hier wil ik niks van missen. :)
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
31-10-2015 op bezoek bij Wim.
Een leuke dag en heerlijke broodjes van Greet.

www.youtube.com/watch?v=6jGHNaxfAto&feature=youtu.be
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Dat zag er allemaal goed, leuk en gezellig uit.

groet
Harald
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Bedankt voor 't leuke video verslag :important: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Dank voor het plaatsen van deze beelden,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hey Wim,

Erg mooie baan ben je aan het maken! Ik blijf deze ook volgen.
Succes met de verdere bouw/programmering!

Grtzz Jesper
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hoi Wim, hoezo ik ben geen timmerman?? 8o   Man, wat een mooie foto serie. Ik volg net op mijn gemak jouw hele opbouw en ik moet zeggen dat dit een prachtig opgebouwd geheel is.  :thumbup:
Netjes afgewerkt en zeer overzichtelijk. Ik ben er jaloers op  :D En je gaat snel. Heel veel succes verder en ik kijk uit naar het vervolg. :P
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Wim,

Prachtig filmpje leuk dat je locs mooi rijden met I train, blijf je rustig volgen .
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Hoi Wim en Tom,

Bedankt voor de gezellige en leerzame dag. En Tom leuk dat ik mijn baan aan jou heb kunnen laten zien. Weer wat bijgeleerd en de treinen gaan steeds mooier rijden.

groeten Martin.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Citaat van: 3rail op zondag 18 oktober 2015, 19:36:28

Hallo Wim.

Ik blijf je mooie draadje volgen, en hoop dat de scenery net zo mooi word als de opbouw zelf. :)

Edward.

Hallo Edward,


Erg leuk je berichtje maar de scenery ideeén zitten al in mijn hooft, kan ook niet wachten.

Citaat van: peterke33 op zondag 18 oktober 2015, 19:48:42

Wim,

kijk al uit naar meer  :D


Hallo Peter,

Komt goed. :thumbup:

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 18 oktober 2015, 22:18:57


... maar: water ? :roll: :mrgreen:

Groeten,

Erik.


Hallo Erik,

Benne druk aan het zagen, wil al mijn 10 vingers nog bewaren, nu blijf ik helder. :thumbup:

Citaat van: Bhf. Nord op maandag 19 oktober 2015, 11:46:17

Hoi Wim,

Een goed doordacht plan is het halve werk en als je dan ook nog alles secuur afwerkt
moet het wel goed komen :thumbup: :thumbup:


Hallo Bernard,

Dat gaat het zeker wel, blijf wel steeds iets veranderen maar in ed praktijk is het altijd anders dan op papier.

Citaat van: Tony op maandag 19 oktober 2015, 11:49:16

Ik ben onder de indruk, Wim !

Je pakt de zaken voortvarend en gedegen aan  :thumbup:

Grtz tony

Hallo Tony,


Gaat wel een puist werk inzitten maar alles zoveel mogelijk demontabel.

Citaat van: AlbertJan op maandag 19 oktober 2015, 17:59:29

Hoi Wim.

Isolatie met kurk ben ik wel met je eens, hoewel dit ook weer afhangt van je ruimte en het materiaal wat je gebruikt.
Maar je hebt dit ongetwijfeld getest en het beste resultaat gekozen!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Hallo AlbertJan,

Dit heb ik in de tijd wel uitgetest maar als ik het resultaat van het kruk geweten had dan had ik het gehele schaduwstation met kruk gedaan.
Citaat van: M.user op zaterdag 24 oktober 2015, 16:16:02

Aardige slag gemaakt Wim. Nu begint het echt leuke werk.

Succes

Groet,

Ronald

Hallo Ronald,

Het is gaaf om nu eindelijk een aan de opbouw van de modelbaan te mogen gaan beginnen.

Citaat van: h0_miessie op zaterdag 24 oktober 2015, 16:38:09

Blijf je volgen want hier wil ik niks van missen. :)


Hallo Michel,

Doe mijn best om tussendoor wat foto's te kunnen plaatsen maar de opbouw heeft nu mijn voorkeur want in mij hooft is het klaar.

Bedankt voor de positieve reacties, en komt nu eindelijk schot in de zaak.



Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( Start opbouw dus de zaag erin )
Citaat van: iTom op zondag 01 november 2015, 11:08:08

31-10-2015 op bezoek bij Wim.


Hallo Tom,

Allereerst nogmaals wil ik melden dat wij het erg gezellig en leuk hebben gevonden. dat er zeker een tweede dag georganiseerd gaat worden.
Ook Greet heeft het als leuk ervaren, was zeker een goeie gastvrouw.
De film is leuk geworden, geeft ook het echte beeld van de modelbaan in opbouw.
Benne ge blij dat er geen flesjes zijn gefilmd. :thumbup: :thumbup: onee de dag was alcohol vrij. :) :)

Citaat van: Haradigi op zondag 01 november 2015, 11:33:29

Dat zag er allemaal goed, leuk en gezellig uit.

groet
Harald

Hallo Harald,

Ja ja en de dag was zo voorbij.

Citaat van: nobody op zondag 01 november 2015, 11:41:40

Bedankt voor 't leuke video verslag :important: :thumbup:


Hallo Wim,

Bij deze heeft Tom deze ook gedeeld. :thumbup:

Citaat van: Jørg op zondag 01 november 2015, 12:06:47

Dank voor het plaatsen van deze beelden,


Hallo Jorg,

:thumbup:

Citaat van: Jessendelft op zondag 01 november 2015, 12:40:49

Hey Wim,

Succes met de verdere bouw/programmering!

Grtzz Jesper

Hallo Jesper,

Dank je en ik ga ook mijn best doen. :thumbup:

Citaat van: Tjoekedoris op zondag 01 november 2015, 22:00:45

Hoi Wim, hoezo ik ben geen timmerman?? 8o   Man


Hallo Doris,

Maar ik ben ook geen timmerman want ik schroef alles in elkaar. ;) :thumbup: :) :)

Citaat van: peterke33 op zondag 01 november 2015, 22:10:46

Wim,

Prachtig filmpje leuk dat je locs mooi rijden met I train.


Hallo Peter,

Probeer ook voor het einde van het jaar op het nieuw gebouwde tracé te kunnen gaan rijden met iTrain.

Citaat van: oosterom op dinsdag 03 november 2015, 00:11:01

Hoi Wim en Tom,

Bedankt voor de gezellige en leerzame dag.

groeten Martin.


Hallo Martin,

Graag gedaan vond het ook gezellig dat jij er ook bij was net als GertJan en Richard maar ook Tom niet te vergeten die had het weer druk op zijn manier. :thumbup: :) :)
Kom volgend weekend maar weer bij je langs want heb nu wel genoeg water ingenomen, lust nu wel iets anders. ;)
Zullen even de laatste sporen van de juiste lengte voorzien en invoeren bij iTrain.

Bedankt een ieder voor zijn leuke reactie's en kom nu spoedig met de update's.
Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( update 1 van de opbouw. )
Hallo,

Zo werd eindelijk weer eens tijd om met enkele update's te komen van de opbouw. Kan melden dat de opbouw voorspoedig verloopt.
bekijk de volgende Foto's maar die te zien zijn.

Re: Schaduwstation Vier-Landen Bouw is voltooid ( update 1 van de opbouw. )
Wim,

Mooi gedaan, het station gaat zeker knap worden tussen berg en dal.  :thumbup: