Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

2 maal BR03

Gestart door Robert Julius F. zondag 30 september 2007, 17:50:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
2 maal BR03
Robert Julius F.
gast

2 maal BR03
Met de set 37955 brengt Märklin 2 maal een BR03 uit.
De aanschafprijs (zeker op internet) ligt op nog geen 140 euro per loc. En dat is niet onaangenaam voor een mooie digitale BR03. Toch?
Mijn vraag: Hoe kan dat? Zijn het soms verouderde/ vereenvoudigde modellen?
Is de detailering versimpeld? Wie het weet mag het zeggen.
Groet
Robert
Re: 2 maal BR03
Arjan
gast

Re: 2 maal BR03
Ja, ik ken ze.
Kijk effe naar de marklin site, de productencatalogus.
Zo uit mijn hoofd euro 349,- voor twee stuks.
Let op. Ze zijn digi, hoogvermogen en daar heb je't dan wel mee gehad. Geen leuke functies.

Maar... ervaring leert dat je ook niet teveel van die lawaaimakers op je baan moet hebben. :lol:

Dus, best leuke loc's. Of je't waard vind moet je zelf weten. Ze gaan inderdaad voor ongeveer euro 120 per stuk.

Daarnaast zijn er natuurlijk 03's die leuker zijn, bijvoorbeeld de 37952 en 3. Daar leg je dan ook beduidend meer eurietjes voor neer.



Gr
Arjan
Re: 2 maal BR03
Robert Julius F.
gast

Re: 2 maal BR03
dank voor je reactie.
Dus qua uiterlijk (afwerking en detaillering) en qua rijeigenschappen zijn er dus geen noemenswaardige verschillen met regulier uitgebrachte modellen?
RJF
Re: 2 maal BR03
Arjan
gast

Re: 2 maal BR03
Qua uiterlijk moet je zelf effe goed kijken. Durf ik zo niet te zeggen.
Re: 2 maal BR03
marklinfan1992
gast

Re: 2 maal BR03
volgens mij zijn ze gewoon wel goed gedetailleerd het zelfde als de andere br 03 's maar het zijn beide een keer startset modellen geweest die blauw met zwart zat eerder in een megastart set en die zwarte in de k-rail startset van vorig jaar alleen zijn ze naar mijn idee qua techniek(decoder) wat minder uitgbreid uitgerust

gr,
ericj