Nieuws: Zet in je agenda!! Op 12 en 13 januari 2019 staan ook wij weer op de Nationale Modelspoordagen in Rijswijk!! Kijk in de kalender!
+  3railforum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Foto/Videohoekje Grootspoor
| | |-+  Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Foto's museumstoomtram en Hondekop
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Foto's museumstoomtram en Hondekop  (gelezen 28090 keer)

The MaSt

• Stamgast
  • Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)
Re: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - museumtrams & bussen in Amsterdam
« Reactie #250 Gepost op: zaterdag 09 september 2017, 16:53:33 »

Bedankt Gerrit, Wim en Wim  :P !

Straks begin ik met de heerlijke nostalgische bussen, deze zullen hier ook wel verschijnen  :o)

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Bezig met zijn analoge Duitse TP III modulebaan op te bouwen en een BetriebsWerke diorama

De Wispeltuurder van het forum

The MaSt

• Stamgast
Re: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Eindelijk weer een activiteit!
« Reactie #251 Gepost op: woensdag 06 juni 2018, 00:31:57 »

Waarschuwing: er is al tenminste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.

Jemig, het is dus al 120 dagen geleden dat ik met Grootspoor bezig was! Door diverse nevenactiviteiten, financiŽle tegenslagen, een modelspoorevenement (mooi galgje woord  :o) ) ben ik er lange tijd niet aan toe gekomen om te gaan treinspotten.
Maar aanstaande zaterdag komt daar eindelijk weer eens verandering in. Na veel drukte en activiteiten is het weer eens even tijd voor mijn eigen.
Gelukkig is er zaterdag een Open dag in Blerick via multi event. En laat ik nou net daar eens even mooi heengaan.

Het is lang geleden, maar ik ben van mening dat ik het weer eens verdiend hebb om aan mijn eigen te denken en niet aan anderen. Ik heb er zin in en lig al weken dagen en nachten af te tellen    :O

Bijna zenuwachtig haha. Na zaterdag voor de Formule 1 gaan er foto's online komen.

Wie weet zie ik nog iemand daar?

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Bezig met zijn analoge Duitse TP III modulebaan op te bouwen en een BetriebsWerke diorama

dp

• Vaste Gast
    • Treinenfoto's
Re: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Eindelijk weer een activiteit!
« Reactie #252 Gepost op: woensdag 06 juni 2018, 08:24:16 »

Zo gaan die dingen soms.
We zien hem verschijnen hier :)
Peter

Voor meer bewegende treinenbeelden uit Zweden en Nederland EN vrachtwagen filmpjes, bezoek ook  http://www.trainsandtrucks.nl .

The MaSt

• Stamgast
Re: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Foto's museumstoomtram en Hondekop
« Reactie #253 Gepost op: donderdag 08 november 2018, 23:14:56 »

Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Ik weet zeker dat ik hier wil reageren! Ik ben na een lange periode van inactiviteit (door omstandigheden) in het spoor eindelijk weer eens naar de Museumstoomtram Hoorn - Medemblik gegaan. Dit in het kader van De dag voor de Railmuseamedewerker (galgjewoord) door Historisch Railvervoer Nederland.
Ik heb foto's gemaakt die ik graag wil delen. Veel kijkplezier. Er komen er nog enkelen aan.  :) :)

Mijn vervoer vanaf Amsterdam Centraal had De Hondekop moeten wezen, echter deze rit heb ik gemist door een vertraging van 90 minuten op station Lelystad Centrum als gevolg van een brand en stroomstoring bij Leander in Almere.
Gelukkig kon ik terug vanaf Hoorn wťl mee met De Hondekop. En dat was heerlijk! Hoofd uit het raam en de zonsondergang tegemoet.
Hier de trein voor vertrek op station Hoorn

Als gast was er De NS 8107 ook wel bekend als 'De Kikker' van de Museum Buurtspoorweg aanwezig.

Aan het eind van de dag was er een line up met De Kikker, Bello en het felbegeerde nieuwe oude treinstel Ome Ceesje van de Stoomtrein Goes - Borssele.
De mensen daar hebben vakwerk geleverd. Ik heb het treintje niet van binnen kunnen zien, maar wat ik zag zag er spic en span uit!

Nadat Bello ontdaan was van de brandende kolenresten (slakken?) was het rustig qua werkzaamheden aan de locomotieven, die hier rustig staan af te koelen na hun harde werk, terwijl op de achtergrond onze directeur al bezig was met zijn speech, had ik even de gelegenheid om een stukje binnen het PVR te lopen en deze fraaie juweeltjes te vereeuwigen op de foto.

Het was een mooie dag, ondanks de grote vertraging heb ik toch leuke foto's kunnen maken. En ik heb er nog een aantal voorradig.

Tevens ga ik binnenkort terug naar de Stoomtram Hoorn - Medemblik, omdat de NS een filmpje wil gaan maken over mij als treinspotter!
Ook dan komen er leuke plaatjes!

Tevens wil ik nog een dankwoord richten naar Jan (Iemand) en Sanne voor het mogen lenen van deze laptop! Dankzij dat ik deze laptop kan lenen kan ik deze foto's delen.

Tot in de snelle pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
« Laatst bewerkt op: donderdag 08 november 2018, 23:27:21 door The MaSt »

marklintim

• Stamgast
  • trotse M-rail rijder
Re: Grootspoor foto's van The MaSt (Marten) - Foto's museumstoomtram en Hondekop
« Reactie #254 Gepost op: vrijdag 09 november 2018, 09:34:09 »

dat zijn weer een paar mooie plaatjes marten.
balen van je vertraging maar gelukkig kon je terug wel met de 766 meerijden.
die line up van de omc, bello en de kikker is ook een schitterende plaat.
bedankt voor het delen :thumbup: :thumbup:

Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

The MaSt

• Stamgast
« Reactie #255 Gepost op: vrijdag 09 november 2018, 13:32:20 »

Dankje Tim! Ik zie tevens nog dat ik nog foto's had beloofd van mijn dagje in Blerick, deze zullen ook nog spoedig volgen!  :)

ikke650

• Stamgast
    • Hembrug
« Reactie #256 Gepost op: vrijdag 09 november 2018, 13:57:11 »

Hallo Marten,

Had je niet gezien.
Was daar ook voor de vergadering van de HRN, en daarna de medewerkersdag van de musea en ander historisch materieel.
Was een erg leuke dag. en we hadden de pech dat we trein miste terug naar Hoorn.
En waren we aangewezen op de c909 ome cees, wat een straf.  :D :D

M.vr.gr. Erwin
M.vr.gr. Erwin

Baanbouw met brug: Klikkie

Grootspoor: Klikkie

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte