Bedankt heren! Zal het tzt eens aanpassen!
Nu gaan we terug in de tijd, naar het jaar 2014 - naar Chemin de Fer Touristique du Sud en verder
Het is studiedag, ik verveel me een ongeluk en besloot om jullie nog wat foto's te schenken van mijn 2e vakantie ooit, en dan wel in Frankrijk.
Van mijn eerste vakantie in Frankrijk is bizar weinig aan spoormaterieel boven water gekomen..... herkansing komt vast ooit nog wel.
2 jaar terug, waren we in Noord Frankrijk op vakantie, in de Ardennen. Dichtbij de Belgische grens.
Ook daar speurde ik volop naar spoorwegen en ik had geluk! Want, de eerste camping aan La Meuse { De Maas } had een spoorlijn aan de overkant! Feestjuhh!!! Ik als - toen nog langharig werktuig - heb het zover weten te schoppen dat men mij kwijt was, terwijl ik even naar het "stationnetje" was!! Ik zei nog zo: even naar het stationnetje...!! Enfin, de familie was blij dat ik er weer was!

[/url]

[/url]
Op de 2e camping kwamen we erachter dat er ergens... een museumspoorlijn was.... maarr waar!?! We hebben gereden, gekeken, gezocht, getuurd, geloerd maar niks gevonden. Tot... we de laatste dag zonder doel rond gingen rijden in "Ut Koekblik", we in Attigny kwamen en een spoorlijntje over "doefelden". Ik zag toevallig een glimp van wat rijtuigen, ik zei: Jaaahh gevonden! De museumtrein!! M'n pa zag dat de Gendarmerie achter ons zat, dus even keren op de weg was uitgesloten... snel een oprit opgereden, gekeerd en jawel, de MaSt Man (thuis beter bekend onder het pseudoniem "Nijn", werd de auto uitgegooid. Au! Potjandorie. Nee grapje.

[url/]
Ennnn de MaSt Man is 'De MaSt Man' niet, als hij niet meer weet waar de rest van zijn foto's zijn. Dat wordt even loeren de komende dagen.... jullie hebben dus nog wat te goed!
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
The MaSt
Marten
Pssstt: Moderator? Waarom heb ik altijd ruzie met de url's?!?