Zo. Dat is even langgeleden, maarrr we zijn terug!!
Ken je het volgende probleem:
Je hebt foto's gemaakt in het buitenland, je wilt je foto's overzetten op je laptop (toen nog Apple Macbook, nu Lenovo), je laptop sterft in je armen en je denkt dat je ál je foto's kwijt bent!! Uiteraard ben je zo stom om niet al je SD kaartjes te checken of ze daar nog op staan...
Goed. Inmiddels, maanden verder sinds de zomervakantie. Je hebt intussen enkele SD kaartjes gebruikt, maar 1 bepaalde niet... ook die gaan je gebruiken, om vandaag je nieuwe aanwinst mee te fotograferen. Nadat je klaar bent, steek je je SD kaart in de laptop om de foto's over te zetten. Je bladert door het mapje heen... en heee verrek!! Nog een keer kijken, paar foto's verder kijken..... En plotsklaps zijn daar de foto's weer welke je afgelopen zomer hebt gemaakt en die je allang als verloren beschouwde....!!
Wel, dit is mijn dus vandaag overkomen, en ik mag alvast een paar foto's met jullie delen!
Ik wens u veel kijkplezier en ik zou zeggen: geniet

Citaat van: Jan22 op maandag 14 september 2015, 23:06:28
Kom maar op met dat archief. Alleen al van Glovelier en Colmar komt de heimwee in golven.
Mooie foto's. 
Er komen weer nieuwe foto's!!!
Meer informatie is te vinden door op de foto's te klikken!
Werktrein te St. Ursanne (Franstalig Zwitserland)
Smalspoor in Glovelier (Franstalig Zwitserland)
Fraaie diesellocomotief op een fraaie boogbrug in St. Ursanne
SBB SBB Re 4/4 II 11125 te Basel HbfIk kom snel terug, met meer én nieuwe foto's. Maar ik spreid het graag om het interessant te houden

Tot in de
pruimentijd fototijd pruimenfototijd!

Gegroet;
The MaSt
Marten
Edit: wáárom heb ik al-tijd ruzie met linkjes plaatsen? Lieve moderator... wilt u mijn helpen?!?!Edit Frenkievee: aan verzoek hierboven voldaan, linkjes gefixed.