Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

marklin z wie kan mij helpen

Gestart door frankmelleke vrijdag 26 juni 2015, 13:58:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin z wie kan mij helpen
wie zou  mij wat  kunnen  zeggen  over  dit  koffertje  en  evt  wat  het waard  zou zijn  ik  heb deze gekregen  uit een erfenis  maar  kan er  niks  van 

alvast bedankt 
Re: marklin z wie kan mij helpen
denk een 100
à 120 euro, als de loc's nog rijden
Re: marklin z wie kan mij helpen
Als de locs idd nog rijden denk ik dat je wel richting de 200,00 euro gaat of er zelfs overheen. Marklin Z is, gelijk aan H0, best nog wel wat waard mits in goede staat natuurlijk. Alleen de markt voor Z is niet zo groot, dus dat drukt de prijs dan wel weer. Succes!
Re: marklin z wie kan mij helpen
als je voor de stoomloc een 30 euro en voor de 2 diesels samen 50 euro kan krijgen , ben je al goed gelukt, rest nog de eloc en wat wagons, waarschijnlijk is er ook geen doos bij?
200 euro vind ik toch wel teveel;
mvg,

alain
Re: marklin z wie kan mij helpen
Voor 100 euro neem ik alles meteen over  :)
Re: marklin z wie kan mij helpen
ik heb  nog veel  meer  ik heb het  op  mp  te  koop staan en  heb nu  voor alles  een  bieding van  375 euro  zitten nog veel dingen bij met  doosjes en alles is in prima staat  mijn  opa  is hier erg zuinig  op geweest 
Re: marklin z wie kan mij helpen
Heb even bij je advertentie gekeken en inderdaad mooie verzameling, zeker als je nog meer hebt dan dat op de foto's staat. Maar wat ik al zei, Marklin Z  is minder gewild en de zomerperiode is ook niet echt het moment om te verkopen. Je zou anders Ebay Dld ook nog kunnen proberen. Ik zou, als ik jou was, geen haast maken met de verkoop en proberen die 375,00 te krijgen. Het eet geen brood en uiteindelijk is er best een gegadigde. Gr, Hans
Re: marklin z wie kan mij helpen
ja  er  is  idd  nog  veel  meer en  het eet  ook geen brood  ik zou het evt  ook allemaal  los  kunnen  gaan verkopen  maar  heb de  daar  de  tijd en de  zin  niet  voor  en anders  verhuist  het  hier  naar de  zolder  ik heb  veel dingen nagezocht  op ebay  bv  en er  zitten doos  bij die alleen al  meer  dan  250,- euro  kost