Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

perrons lijmen auhagen

Gestart door peterke33 zaterdag 17 juni 2017, 16:56:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
perrons lijmen auhagen
peterke33
gast

perrons lijmen auhagen
Hallo Spoorvrienden,

Heb een vraag hoe verlijm ik best auhagen perron randen op hout, is dit haalbaar met dubbelzijde tape of beter kit nemen.
Maar welke  :idea: want ik had via ali schroefjes besteld 2mm lang die komen gewoon niet aan  :|



Groeten

Peter
Re: perrons lijmen auhagen
 @citaat Alleslijm. Zoals de bekende tubes van Velpon.
Re: perrons lijmen auhagen
Wim

Dank je zal eens in de winkel doe het zelf zaak eens horen, welke lijm het beste is  :thumbup:
Re: perrons lijmen auhagen
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: perrons lijmen auhagen
Hoi Peter

Met de alleslijm van de Ac*ion haal je prima resultaten.
Sucsez
Re: perrons lijmen auhagen
-Peter:
Ik denk dat de beste lijm is degene die ze gebruiken om leer aan elkaar te lijmen voor de schoenen.
Re: perrons lijmen auhagen
Beste peter
gewoon schilder afkit tube - kom eens langs - zal een demo doen - wonderbaarlijk product - je kan er letterlijk alles mee lijmen = zonder oplosmiddelen - ik lijm er in de bouw zelfs de plinten mee op de muur - is niet los te krijgen - op mijn tafel lijm ik praktisch  alles met dit product en het kost niets - is ook spleetvullend
dinsdag zal ik een demo geven op de vergadering - als je niet veel nodig hebt mag je een tube lenen en gebruiken
met groet Jan
Re: perrons lijmen auhagen
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: perrons lijmen auhagen
Peter,

Ik gebruik vaak contactlijm ==> Klik
Beide delen in sprayen, 10 minuten laten drogen en dan tegen elkaar drukken.
Het zit dan direct moervast.
Re: perrons lijmen auhagen
 @citaat Dat is het minpuntje van contactlijm: Evt. correctie is niet mogelijk.
Vandaar dat ik bij voorkeur alleslijm gebruik
Re: perrons lijmen auhagen
 @citaat

Wil even iedereen bedanken voor zijn hulp tips, ik ga voor montage kit gaan in een tube.

Dit kan je corrigeren bij het plaatsen en laten drogen als het goed staat, maar de perrons zijn voor later eerst het station verder afwerken.

Heb iets gevonden dat mij goed lijkt te werken Pattex montagelijm 'One for All Crystal' transparant 90 gr