Mannen (en incidentele dame), ik heb jullie hulp nodig met mijn achtergrond.
Om het geheugen op te frissen, dis is grofweg het plan
Het water heeft mij voor nogal wat uitdagingen gesteld, want dat moet dus eigenlijk in de achtergrond op gaan. Omdat ik gebruik wil gaan maken van een fotoachtergrond is dat nogal uitdagend. Ik heb zitten bladeren op Google tot ik een ons woog, maar iets waarmee je zelf makkelijk een mooie foto-achtergrond bij elkaar kan klikken is niet (meer) verkrijgbaar.
Dat water komt er waarschijnlijk wel, maar dan in een andere richting. Dat biedt namelijk de mogelijkheid om bijvoorbeeld deze achtergrond van Auhagen te gebruiken:
. Dit is een achtergrond van 3 keer 93 x 65, waardoor ik in ieder geval qua hoogte aardig in de buurt zit van mijn bakje. Misschien dat er nog een klein streepje lucht boven geplakt moet worden, maar daar kom ik wel uit.
Het probleem zit hem wat mij betreft meer in de 2 "bergen" die ik aan weerszijden van mijn modulebak wil gaan maken om de in- en uitgang weg te werken. Hoe kan ik die nu het beste over laten lopen in de achtergrond? Alle tips zijn welkom en out of the box denken wordt gewaardeerd. Zelf zit ik er aan te denken om de hoeken achterin mijn module af te ronden zodat e.e.a. al wat geleidelijker in elkaar overloopt, maar dan nog zit je met de aansluiting van "hoge berg" naar achterliggend heuvellandschap.