Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Module "de Mijnstreek"

Gestart door Henk (Kaleb) maandag 28 augustus 2023, 19:01:55

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Module "de Mijnstreek"
Speciale Gast Penningmeester Stichting 3rail
Lid sinds: 2006

Je hebt dwarsliggers nodig voor een recht spoor.

offline
Module "de Mijnstreek"
Naast de module voor de Stichting, maken wij van de Stamtafel Mijnstreek ook een eigen module met de Mijnstreek als thema.

Hieronder staat een grove schets van onze gedachten gemaakt door Edgar.

Re: Module "de Mijnstreek"
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Module "de Mijnstreek"
Leuk, de Marienschacht lijkt het? Ik heb altijd gedacht dat die fictief was, totdat ik de berichten van de week zag in 'de bouwdoos en zijn voorbeeld'. Ik ben benieuwd hoe jullie dat gaan verwerken met de lift en (zo te zien :) ) 'het onderaardse'.
Re: Module "de Mijnstreek"
Lid sinds: 2016

offline
Re: Module "de Mijnstreek"
Veel plezier en succes met het uitwerken en bouwen van jullie module. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. We zien elkaar vast op de volgende moduledag
Re: Module "de Mijnstreek"
Lid sinds: 2010

offline
Re: Module "de Mijnstreek"
We hebben de smaak te pakken Guus, de laatste weken is Henk niet weg te krijgen. We komen de volgende moduledag met Henk (Henk in het busje, of in de aanhanger)
Re: Module "de Mijnstreek"
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Module "de Mijnstreek"
Afgelopen zondag zijn we met o.a. de module van Stamtafel Mijnstreek naar de rijdag van de modulebaan geweest.
Deze kersverse module heeft de hele dag netjes meelopen in het rijden, de rem module ontbreekt nog, maar die komt eraan!
module stamtafel mijnstreek.jpg