Dank voor jullie leuke reacties!
@Peter. Ja, die imitatie van de TL-verlichting vond ik ook wel heel gaaf om te zien.
@Mark en Alex: er zitten twee ESU V4 decoders in. Een Lopi en een functiedecoder. Daar is bewust voor gekozen om niet in beide bakken te hoeven snijden voor een meerpolige stroomgeleidende koppeling te plaatsen.
@Henk, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!!
@Tim, het tweede stel is nog even uit logeren, maar dat komt vanzelf wel goed.
@Fred, dat vond ik dus ook.
Verder met vandaag. Een beetje aan het schaduwstation van Rijshoven gewerkt en met de onderplaat voor het station zelf.
1. De schakelkastjes voor de wissels heb ik voorlopig even zo vastgeschroefd. Misschien dat ik nog een lade ga maken, maar dat weet ik nog niet. Wel laat ik de bedrading lang genoeg om dat nog te kunnen doen, zonder in de problemen te komen.

2. Uiteraard even een trafo om de boel te kunnen testen. Gelukkig werkt het allemaal!

3. Ik heb hout gekocht en het plan van Rijshoven op een plaat van 1x1 meter gelegd. Ik heb wel het idee dat het allemaal gaat passen. Er komt nog een plaat van 1x1 meter bij en eentje van 1 meter diep en 60 cm breed.

4. Een kijkje in het verlengde van het station. Van links naar rechts:
- NS Station: kopspoor Spoor 3 voor NS Sprinters en Plan-V stellen.
- NS Station: voorheen doorgaand Spoor 1 voor de langere treinen, zoals bijv. een Koploper of de DDAR Set met Delta LLoyd reclame
- Museum: voorheen doorgaand Spoor 2 voor langere binnenkomende en vertrekkende museumtreinen. Van spoor 2 naar spoor 1 een stel wissels om de (stoom)lok om te kunnen laten lopen.
- Museum: geen nummer, maar rechts van spoor 2 ligt een perron en aan de andere kant van dat perron komt ook een perronspoor voor wat kortere treinen, zoals bijv. het DB BR515/815 accustel.