Dank voor de complimenten iedereen! Leuk te zien dat het allemaal gewaardeerd wordt
En die broeders... tja, die weten wat. Blijkt dus inderdaad wel dat ze steeds vaker gespot worden. Of dat nou zo'n goede zaak is... ik weet het nog niet. Zeker niet als Tony dan nog verteld dat er met broeder Keramico niet te spotten valt. :S
@Dirk-Jan: ze zijn dan wel van het Rechte Spoor, maar dat wil niet zeggen dat de aftakkingen niet gecontroleerd worden hoor. Ze houden alles in de gaten
Maar goed. In het kader van: "met niks doen gebeurt er ook niks", gisteren en vandaag een beetje zitten rommelen en een tijdelijk baantje uitgelegd en wat treintjes laten rijden. Eerst een analoge 1600 met een poetswagon een flinke poos laten pruttelen. Daarna een BR515/815 combinatie losgelaten op de baan en vastgesteld dat ik nog flink rails moet poetsen
Een overzicht van een (bijna) standaard ovaal met daarin een groot deel van de wisselstraat van Rijshoven.
In de verte de lampjes van de BR515.
En een close-up van ditzelfde treinstel. Dit stel is nu nog analoog, maar wil ik nog digitaliseren.
Nadat de analoge trafo en aansluiting weggehaald was, is de MS1 aangesloten.
Toen was het tijd voor de DE1, de BR78 en een 3029. Die laatste staat niet op de foto, want het blijkt dat die nog wat onderhoud nodig heeft.
De BR78 kwam voorbij. Deze is digitaal, maar moet nog wat gesuperd worden. Denk hierbij aan 3 werkende frontseinen (nu werkt er maar eentje, want ik mis een lichtgeleider).