Hoi Hans,
Ik heb éxact het omgekeerde! Met een decoupeerzaag krijg ik een beter resultaat. Overigens ga ik die decoupeerzaag ook gebruiken om een aantal modules te verzagen.
De reden waarom ik een decoupeerzaag gebruik, is dat het mij inspanning scheelt. Ik woon 3 hoog en heb het altijd te warm. Helemaal met hogere temperaturen. Bij het minste of geringste loop ik dan al helemaal te zweten. Dus ik vermijd dan die inspanning en chaggerijn door met een decoupeerzaag te werken

Ja de stadsgroei gaat lekker inderdaad, ben inmiddels ook aan het pielen met de stationsoverkapping. Ga trouwens de perronoverkapping wat verbouwen. Het 2delige middendeel komt normaal te rusten op de perronoverkapping van het stationsgebouw van Bonn, daar dat past niet bij mijn sporenplan. Gelukkig had ik nog zo'n perron, moet er nu nog 1 hebben; 8 van de 12 pilaren die er bijkomen, had ik al, daar hoef ik er nu nog maar 4 van te hebben.
Het stationsgebouw welke ik wil, Faller H0 110124 is lastig te vinden; maar aangezien heel veel mensen al station Bonn op hun baan hebben, wil ik wat anders. Overigens neemt dat stationsgebouw een stúk minder ruimte in beslag! Het valt mij op dat ik nog niks van de WOSA heb vernomen omtrent de bouw - en dan met náme de interieurvervaardiging van mijn seinhuis. Ze waren hier een langere tijd geleden wel; maar heb al een tijdje niks meer gehoord.
Ik moet dus nog nieuwe balken bestellen, maar ik zit een beetje in dubio, omdat ik ook nog wat dingetjes moet kopen voor m'n vakantie en dus nog op vakantie ga......
Lastig!
Gegroet, oververhitte-nadenk-Mart

P.S. ik bedenk mij nu dat mijn perrons net te smal zijn om netjes tussen de sporen te passen, als ik nu mijn sporenplan wéér ga wijzigen, dan weet ik al dat ik niet meer uitkom met mijn huidige plannen.
Heeft iemand wellicht een idee of er van die passtukjes zijn waarmee je een perron wat kan verbreden?!