@Dirk-Jan: Leuk dat je 'm gezien hebt! Heb je mij nog kunnen spotten!?

Zal wel lastig zijn geweest omdat je waarschijnlijk niet wist waar je kijken moest

@Nero: Hij is 17 november ook op NPO 1 te zien! Als je geen tv hebt (net zoals ik), kan je 'm via de npo website kijken!
@Johnnytrein: Daar versta ik percies niks van?!?

Ik heb een update te melden over mijn modelspoorbaan: Binnenkort, komende maand, komt er een maat van mij een dagje over, om mij te helpen met het bouwen van een schaduwstation onder de baan. We zitten samen nog een beetje in dubio wat we gaan doen met de toegangssporen; ik dacht dat het een handig idee is om een ovaalvormige helix te maken aan de baanzijde evenwijdig aan de korte muur, maar die maat van mij heeft nog nooit een helix gebouwd, hij durft het eigenlijk niet aan om het te doen, wat ik wel begrijp. Ik dacht aan een ovaalvormige helix om ruimte in de breedte te besparen en zo een langere rijlengte te creëren. Aan de achterzijde van het station is waarschijnlijk geen helix nodig, aangezien daar ruimte is om de toegangssporen naar het schaduwstation geleidelijk te laten zakken.
Ik heb bijgaand een schets gemaakt in paint waarin mijn bouwgedachten zijn uitgewerkt. De ovalen helix is om het overzichtelijk te houden niet opgenomen in de tekening, alsook de sporen niet.
Wordt vervolgd!
Gegroet,
Schaduwstation-Mart

P.S. Ik was helemaal vergeten dat ik nieuwe aanwinsten heb! 2 Fraaie Jouef CIWL rijtuigen, een viertal 3 assige Umbauers en een echt op schaal zijnde Roco bagagerijtuig

Voor in het CIWL stammetje heb ik nog een Revell restauratierijtuig in delen liggen. Ik had deze al eens geverfd met de kwast, maar dat heeft verkeerd uitgepakt (vooral de binnenkant), binnenkort even spuitbusjes bestellen, dan kan dat strak gespoten worden en dan heb ik 3 CIWL rijtuigen!
En ook nog sculptamold en weatherpoeders erbij, dus ik kan mijn lol wel op voorlopig! Trouwens, volgens mij is het het handigst om met weatherpoeders na het weatheren er nog een laagje vernis overheen te doen toch?