Citaat van: Hanzi op vrijdag 04 juni 2021, 16:27:18
En, ben je uitgenodigd voor de premiere of is dat alleen voor de nog grotere sterren?
Nee dat is denk ik alleen voor de nog grotere sterren, komt nog wel

Citaat van: nobody op vrijdag 04 juni 2021, 16:52:49
"A bridge too far"
is ook een oorlogsfilm en heeft net als "De slag om de Schelde" niets met modelspoorwegbouw van doen...
Dat maakt niet uit Wim, dit is mijn draadje en hier vertel ik niet alleen maar over mijn modelspoorbelevenissen, maar ook over m'n andere beslommeringen. Ik heb het ook al over mijn verhuizing gehad hier in dit draadje, dus ik begrijp je toevoeging niet helemaal.
Overigens is A Bridge too Far een goeie film met Sean Connery, ik vind het erg fijn dat iedereen zijn eigen taal spreekt.
Daarbij, ik wil nog zeggen dat het forum een lopend buffet is; vind je iets niet lekker, laat je het liggen, zo geldt het ook voor mijn draadje. Als je je niet kan vinden in de bijdrage schroom dan niet om door te scrollen en anderen wel te laten reageren.
Maar ik heb meteen al maar wat nieuwe modeltreinplaatjes, aangezien ik bezig ben met het test leggen van de sporen naar het schaduwstation.
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het ga doen, misschien vervang ik dit stuk wel door een spiraal, misschien laat ik het zo en takt de rails af naar links om aan te sluiten op de enkelsporige lijn die aan de andere muur langs naar beneden gaat. Overigens word dit ondergronds, hierboven komt de uitbouw van Himmelsdorf aan de stationspleinzijde. Misschien laat ik alles aan elkaar aansluiten op 1 stuk van ongeveer 30 centimeter breedte aan looppad, misschien hou ik een iets grotere ruimte om ruim te kunnen zitten op een stoel zodat ik op ooghoogte zit en dus als het ware een mangat heb zoals het er nu ook bij ligt.
Ik hoor graag van jullie!
Gegroet,
Puzzelende modelbouw- Mart