@Tony: ja heerlijk! Maar ik merk wel dat ik volgende week maar liefst 23 wordt, want dat over de vloer dweilen is niks leuk voor m'n knieën en slechte rug, dat dringende advies van tafelbouw wordt ook zéker ter harte genomen, maar nu gaat dat lastig vanwege de corona. Ik kan moeilijk op m'n fietsie hout halen en dan ook nog eens een baan in elkaar zetten, nee daar vraag ik mooi hulp bij van de modelspoorvrienden
Ik hoorde zojuist dat de grenzen dicht zijn gegaan, daarom zitten die kukels zeker nog in Limbabwe

@Narwal (reactie 1): Ja goed hè, is niet eens alles

een gat zagen in de vloer voor een draaischijf?!? daar kijk ik heus wel vooruit! Klote vloer om te leggen, dus daar blijf ik mooi vanaf.
Als mijn ouders geld hadden hadden ze me vast wel een beetje op weg willen helpen. De armelui zitten de komende jaren in de schuldsanering, ik zou mijn laatste centen zelfs nog aan die mensen geven zodat ze een paar cent meer hebben om vreten op tafel te zetten.
@mphoi: en..... wilt u daar toevallig van af?
@Fokko: Dank! Sluikreclame van het forum (zat gewoon antwoorden in m'n eigen topic te lezen

) nog gezien?
@Narwal (reactie 2): Nee dat ben ik nu nog niet, pas als op 26 november de première is van Slag om de Schelde; dán ben ik een stukje beroemder. Tot die tijd ben ik gewoon een SBN'er

@Dirk-Jan: ja leuk hè om mij te zien in t journaal. Mooi opstapje voor de lááááááááánge weg naar 26 november
Geen idee of Sascha iets heeft tegen sluikreclame en of hij daar inkomsten voor wil hebben, maar ik dacht van als ik toch de hele tijd met treintjes bezig ben, kan t 3railforum wel even op de achtergrond 'meekijken'
Ik ga mijn uiterste best doen om mijn rug recht te houden, NOS heeft ook nog een artikel geschreven met nog een kleine passage over mij. Ik ga geen URL's meer inkorten, die mol ik steeds

Och, nachtelijke uurtjes, er zijn genoeg nachten waarin ik leg te nachtbraken omdat ik weer teveel aan het piekeren ben
Ja lieve dikke gezellige poes hè

Ik ga zeker lekker verder hoe ik nu bezig ben, poes vind het zeker leuk, kijk maar eens naar de vorige foto-update
https://nos.nl/artikel/2327641-ggz-in-problemen-door-corona-online-hulp-niet-voor-iedereen-geschikt.html Gegroet,
Marten