@ Trainhenk: reactie over het hoofd gezien! Bedankt nog!
@ Frank: Ik heb ontheffing van de WOSA voor het toenmalige gebruik der MDF, ik was toen nog niet bezig met WOSA, ik wist niet eens het bestaan er vanaf
@Tony, zie boven
@ Johnny, nog geen taart gezien
ja ik mag het nog wel eten, maar niet teveel, anders moet ik straks rollen
@Hanzi, kijk es aan! Dat loopt alvast lekker op. Dan zit ik nu op 300 punten rond! 150 voor het huisje, 75 voor de oldskool autootjes zonder ramen, 15 punten voor het groene autootje ZONDER BODEM (maar goed dat de autokeuringen toen nog héél anders waren dan tegenwoordig
)5 punten voor het nieuwere autootje wat wel een ouder mercedesmodel is, 35 punten voor de oude lima 1220 en 20 punten voor de Lima-rails!
Ik hoop dat ik vóór het maken van de nieuwe kalender al iets kan showen voor de WOSA, Tony, weet jij wanneer die gemaakt wordt?
@Erik: wat een ontzettend leuk veerpontje met autootjes!
Inmiddels ben ik al langzaam bezig met inpakken, hoewel ik gister en vandaag niks gedaan heb omdat ik waarschijnlijk een spier in mijn onderbeen keihard heb verrekt...... morgen maar weer even soepel lopen in Den Haag, hoewel ik dan 's avonds waarschijnlijk weer spierpijn heb
Mijn slaapkamerdiorama is inmiddels zo goed als leeg, kan nog exact zien wat waar gestaan heeft vanwege het stof
Ding gaat overigens wel naar de sloop want zo stevig is ie nou ook weer niet.
Gegroet, Marten