Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Digitale Märklin M railbaan; Himmelsdorf in ontwikkeling - De boel opruimen

Gestart door The MaSt vrijdag 08 mei 2015, 18:59:02

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Analoge Märklin M railbaan; veranderingen op komst, maar wanneer?!? Nu misschien
Oow man, ...

Dit klinkt wel erg mooi hoor :)

Wij duimen voor jou
Re: Analoge Märklin M railbaan; veranderingen op komst, maar wanneer?!? Nu misschien
Heel veel succes Maarten!  :thumbup:
En ter herinnering : de pruikentijd is nu bezig, dus misschien helpt dat.

Gr Gertjan
Re: Analoge Märklin M railbaan; veranderingen op komst, maar wanneer?!? Nu misschien
@citaat aaah, da's ook toevallig: de pruikentijd valt dit jaar kennelijk gelijk met de pruimentijd!
Nu moet het wel goedkomen >:-D.
Re: Analoge Märklin M railbaan; veranderingen op komst, maar wanneer?!? Nu misschien
Dat ziet er hoopvol uit, Marten  :thumbup:

Lijkt erop, dat je alleen nog maar toe hoeft te happen  :P
Ik  :thumbup: voor je !

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M railbaan; veranderingen op komst, maar wanneer?!? Nu misschien
Das mooi Marten!! Hopelijk word het een vruchtbaar gesprek en kun je ons na het gesprek laten mee genieten van een positieve uitkomst!  O:-D
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Dusssss...... deze blije vogel komt net terug van de woningbouwvereniging en heeft een huissie!!
Bezichtiging moet nog plaatsvinden, huidige huurder zit er nog in, misschien kan ik dingen van hem/haar/hen overnemen, als ik ga bezichtigen ook contract tekenen!! FEESTJUHHHHHH!!!!!!!!!!!
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
  @citaat ;) :thumbup: :exclaim:
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte proficiat met de nieuwe woning Maarten!
Het is je enorm gegund :thumbup: :thumbup:

Groeten en felicitaties,

Erik.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw weekend kan niet meer stuk Marten. :P
Gefeliciteerd met je woning. :thumbup: :thumbup:

Groet Michel
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
 :) :) :) hEE bLIJE vOGEL, dA'S hELEMAAL tOPPIE !!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gefeliciteerd en geniet van je weekend, maar dat zal wel lukken.

Dirk-Jan
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
En nu kunnen de dromen werkelijkheid worden  @citaat @citaat

Geniet ervan Marten :)
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd Marten. Hopelijk kan/wil je spulletjes overnemen, scheelt weer een beetje budget. Nieuw kopen valt vaak tegen met een kleinere beurs.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Hieperdepieperdepieperdepiepsakee !!!!!!!!!!

Eindelijk is de woonzon doorgebroken en worden de dromen achter de wolken zichtbaar  ;)
Duurde eventjes, maar dan heppie ook wat  :thumbup:

We wachten hier gelaten op de eerste fotoreportage !

Grtz Carl & Tony
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
YES !!!

gefeliciteerd Marten!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en kom maar op met de maten van de grootste kamer dan zullen we die is ff lekker voor je volbaanplannen >:-D >:-D >:-D (geintje, doe vooral waar je zelf zin in hebt en waar je je goed bij voelt, jij bent vanaf nu de BAAS in je eigen HUIS!!!)
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd met je woning
Nu rustig alles op zijn plek zetten(verhuizen nieuw of recicle spullen aanschaffen)
En dan kan je eindelijk aan je hobby
Dit is echt een inkoppertje geweest in de vacantie   :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Beste vrienden,

Ik ga jullie in 1x allemaal bedanken voor de steun, wijze woorden en bemoedigende uitspraken de afgelopen weken en maanden.
Ik ga niet allemaal apart jullie namen opnoemen, dan wordt het een heul lang bericht  >:-D
De afgelopen maanden heb ik jullie op de hoogte gesteld van mijn vooruitgang, soms weer terugval en soms stevige pieken. Ik ben blij dat ik dus nu eindelijk over een eigen woning ga beschikken, wel met behoud van ambulante begeleiding, dat heeft de woningbouwvereniging als cluster toegevoegd in het contract. En ik snap wel dat ze dat gedaan hebben omdat ik van heel ver gekomen ben en ik nog dingen moet leren. Dat geeft niet, het is extra ondersteuning!

De komende tijd ga ik uiteraard bezig met woning bezichtigen, contract tekenen (meteen in de woning!!!), kijken welke spullen ik over kan nemen, wat ik zelf nog moet aanschaffen en uiteraard inpakken van alle treinspullen en niet treinspullen!!
Eerst ga ik mij eens goed installeren de komende tijd in de nieuwe situatie, de modelbaan lonkt, maar eerst wil ik ingericht en gewend zijn aan mijn nieuwe woning, misschien tegen Kerst dat ik een eerste vloerbaan ga leggen!

@ Hanzi: DAT IS HÉÉL ENTHOUSIAST !!!!!!!     :D :D :D


De grootste kamer wordt natuurlijk gewoon de woonkamer, ik denk dat ik de grootste slaapkamer voor mijn eigen neem en de kleine slaapkamer voor de modelspoorbaan. En weet je wat ook nog zo is?!?! Ik heb een vrij grote berging beneden in de flat !!!


Wordt vervolgd....!!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten


PS Ik zit eens in mijn stationsbaanplan boekje van De Kleine Modelbaanserie te loeren en daar stáát mij toch een aantrekkelijk groot station op pagina 70 (afb 74) en pagina 71 (afbeelding 75) !!
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
van Harte gefeliciteerd Marten veel succes in je nieuwe huis :thumbup: :thumbup: :thumbup:groet Paul
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
-1- In de grote slaapkamer kán je natuurlijk wel een mooie U-vormige baan kwijt waar je dan ook nog aan de achterkant bij kan vanaf je balkon.
-2- In de kelderbox kan natuurlijk ook, al kunnen die nog wel eens vochtig zijn en bovendien potentieel inbraakgevoelig.
-3- Wijs redenerend is toch de kleine slaapkamer waarschijnlijk de beste optie.

Maar goed, eerst tekenen, opknappen (?), verhuizen, settelen, nog even settelen en daarna nog even settelen en dan eens een vloerbaantje uitleggen (waarschijnlijk binnen een week na de verhuizing ;)).
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
 @citaat en  @citaat @citaat
Waarom zo bescheiden? Ik stel een minimale verbouwing voor:

Misschien kan zelfs het balkon er nog bijgetrokken worden.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Tsja, stom dat ik die optie niet had meegenomen >:-D.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Ik snap het heel goed Marten dat je nog even wacht met je trein baan, een andere omgeving kan behoorlijk wennen zijn. Op je huidige woon locatie heb je al een beetje kunnen leren maar kan heel goed begrijpen dat alle vrijheden die je nu krijgt overweldigend kunnen zijn. Ik weet nu niet zeker of het in dezelfde woonplaats is en of je huidige begeleider(ster) je mag/kan helpen in je nieuwe huis, als het niet kan dan zullen ze je vast hiermee willen helpen. Ik weet uit persoonlijke ervaring hoe belangrijk het is om een goede klik te hebben met een begeleider(ster).
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Prachtig Marten dat je nu je eigen honk hebt. :arrow: :thumbup:

Voor een treinbaan heb je dankzij div medeforumleden meer dan genoeg opties om wat leuks uit te kiezen.

Veel sucsez, we gaan het allemaal meemaken.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd Marten, das nog eens goed nieuws!

Nu op het gemak gaan wennen aan je nieuwe huis en rustig aan naar je treinbaan toe werken  :) :thumbup:
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
@ Speeltmettreintjes: Ik kan helaas geen muren gaan slopen! Het is een HUURhuis en onnodige kosten, maar het idee waardeer ik!  >:-D
@ Hanzi:  >:-D
@ MdBruin: Ik blijf gelukkig in dezelfde woonplaats wonen, ik schuif maar een paar straten van mijn huidige locatie op! Scheelt enorm en begeleiding behoudt ik.
@ Ceess: Ja zeker! Ben zéér blij hiermee. Ik hoop dat ik een beroep kan doen op de forumleden met baanplanprogramma's  :o) ik ben hier niet goed mee vanwege dyscalulie.... Ik kan natuurlijk wel wensen op papier zetten tegen die tijd en zelf kijken wat ik kan leggen op de oppervlakte die ik heb. Ik ga de baan zo bouwen (modulair) dat hij bij een verhuizing makkelijk mee te nemen is en bij nog groter wonen (in de toekomst  >:-D ) misschien wel uitgebreid kan worden  O:-D
@Koen: Bedankt! Gaat goed komen!
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Gaat goedkomen met dat baanplan en anders eerst lekker experimenteren met vloerbanen. En waar bij ons de -al dan niet gepaste- humor al weer de boventoon voert :roll:, is de reactie van Marius (MdBruin) eigenlijk een veel betere :thumbup:!
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Marten,

Marius schreef een heel goed advies  :thumbup:

Als ik goed naar de plattegrond kijk, heb je op iedere slaapkamer een ingebouwde hang- en legkast.
Als er op de kleinste kamer een 2-persoonsbed past en er ruimte voor nachtkastjes en een stoel overblijft, zou ik zelf ( but who am I ? ) daarvoor kiezen.
Tenzij je graag naast je bed op de grond ligt  :D
Meer dan slapen en zo doe je daar toch niet. Houd je de grootste kamer over voor je treintjes.

Maar nogmaals; take your time en bekijk en overdenk het rustig  ;)

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Proficiat Marten! :thumbup:
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn leuke berichten Marten, een nieuwe woonruimte is altijd leuk.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik me eigen huis zou hebben, doe ik het net zo als jij. Woonkamer gebruiken als treinkamer. Ik zou zeggen badkamer er uit, wassen in een tijltje in de keuken kan ook net als vroeger, ik zie 2 deuren bij je balkon, 2 katte luiken er in, en je kan de boel doorleggen. :D :P alle gekheid, mooi ruimte, veel plezier met bouwen.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Ben eens bij iemand thuis geweest en die had zelfs zijn bed onder de treintafel :idea:
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heeft Marten ook gehad, maar die tijd is voorbij  :mrgreen:.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
@ Hanzi (1): Zonder humor kan je ook niet leven, dus humor is prima te combineren met serieuze reacties  :-)
Het is nou niet zo dat ik zelf nooit grappen maak, dus blijf gewoon doorgaan!  :-)
@ Tony: Kleine kamer gaat denk ik inderdaad de slaapkamer worden, dan wordt de grote kamer de treinkamer, kan ik ook met leuke lengtes rijden!  :o)
@ Trainhenk: Bedankt!
@ Peter: Zeker weten!
@ Arnold: woonkamer blijft woonkamer, grote slaapkamer wordt treinkamer, kan ik meer bouwen en met lekkere lengtes rijden! Hier zou ik tenminste een middelgroot station kwijt kunnen zonder irritante compromis te moeten sluiten vanwege de ruimte  O:-D
@ Ceess: Dat had ik ook, een treinplaat aan de muur, foto's en filmpjes zijn nog wel aan het begin van het topic te vinden !!
@ Hanzi: Ja gelukkig wel! Ooit is daar mijn mat `64 van af gedonderd, hij heb het wél overleefd! En mijn allereerste delta locje (BR 81) heeft vlak na de eerste ritten op de baan een duik gemaakt op / achter het bed: enige schade was een kromme koppeling!  :O
Maar nu ga ik modulair bouwen!! En mensen vinden die willen helpen transporteren van hout en het in elkaar zetten van het geraamte en het technische gedeelte  :-)

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
-1- In de grote slaapkamer kán je natuurlijk wel een mooie U-vormige baan kwijt waar je dan ook nog aan de achterkant bij kan vanaf je balkon.
Optie 1 dus ;), zoals Tony ook al adviseerde :thumbup:.
En inderdaad Marten, zonder humor valt er weinig te lachen >:-D.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ook een optie is, is een gedeeltelijke klaptafel. Een vaste baan met een deel opklapbaar bij de muur. En dat is nu net waar je bed zou kunnen staan.

Het baanplan dan zo dat station ed op het vaste deel komt.

En natuurlijk optie baan langs de muren met uitneembaar stuk bij de deur
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Dat uitneembare stuk bij de deur wordt dan wel een heel groot stuk omdat er direct aangrenzend nog 2 kastdeuren zitten :roll: ...
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
De grote kamer wordt gewoon de treinkamer!!! Waarschijnlijk gewoon een U baan met bij t station en de BW lekker veel rangeermogelijkheden en verder wil ik weinig spaghetti sporen en veel meer landschap waarbij de sporen gewoon in het landschap geïntegreerd worden. Afhankelijk van de ruimte en de grootte van het stationsgebied wil ik ook het station insluiten met stadsscenery, maar wat nu nog niet mogelijk is, is ongetwijfeld in de toekomst wél mogelijk, aangezien ik van plan ben mijn baan zó te bouwen dat hij eenvoudig uitgebreid kan worden.

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Marten,
misschien ook handig om rekening mee te houden. Met een kamer aan de Noordzijde heb je minder last van de inwerking van de zon (hitte, UV-straling)

John
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Is er iemand die kan schatten wat de afmetingen van de grootste slaapkamer zijn?
Kan ik iets makkelijker 'rekenen' naar wat ik eventueel aan lengte heb  :D
Ik ben hier totaal niet goed in (dyscalulie).

Alvast bedankt!  :)

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
 @citaat Moet je wél aangeven welk deel van de kamer je wilt benutten.
Moet het balkon bereikbaar zijn vanuit die kamer?
Moeten de kasten bereikbaar blijven?
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, dat is best wel slim  :D :P
Balkon hoeft niet bereikbaar te zijn vanuit die kamer. Ik kan vanuit de woonkamer ook het balkon op.
Inbouwkast moet wél bereikbaar blijven. Kan eventueel een losse module zijn die indien ik er bij zou moeten aan de kant geschoven kan worden.

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
 @citaat @citaat @citaat Ongeveer 2,60 x 4,50 meter, Marten.

Ervan uitgaande, dat je aanrecht 60 cm diep is  :P

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Uitgaande van het gegeven oppervlak van 12,28 m2 kom ik op 2,69 bij 4,57 m (afgerond).

Of dat oppervlak van 12,28 klopt, is natuurlijk nog wel de vraag. Als het om een bouwtekening gaat, is het dan het oppervlak zonder rekening te houden met afwerking op de muur? Als er vervolgens gestuct of (misschien veelvuldig) behang opgeplakt is, kan het iets kleiner uitvallen.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Nou da's ruim genoeg voor een station met een lengte van 300 centimeter!  O:-D :-)
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Tenzij je een kopstation maakt, zal er aan beide kanten van het station ook een bocht moeten liggen. Dat vraagt ook aardig wat ruimte. Een station van 300 cm tegen de langste muur past dan wel, maar ik weet niet zeker of de deur van de hangkast in de hoek nog helemaal open kan. Het zal er om spannen.

Als je die kast wilt gebruiken, kun je desnoods natuurlijk de deur er uit halen of altijd helemaal open laten staan.
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Een deur is (meest) 80 cm
De breedte schat ik zo op 2,50 en de lengte op 4,20
Re: Analoge Märklin M railbaan; FEESTJUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
@nero: Da's veel te klein. In de tekening staat dat het een kamer van 12,28 m2 is. 2,50 x 4,20 is maar 10,50.
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
Hallo lotgenoten!!  :P :P

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik vanaf 18 oktober kan verhuizen!!!! YES!!!!!!!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet, Marten
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!

:thumbup: :thumbup:
inpakken en verhuizen

Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
toppie  :thumbup:
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M railbaan; SAVE THE DATE!!!!!!
Dat is goed nieuws, Marten! En natuurlijk heb je van alles te doen, maar bijgaand tóch alvast een artist-impression >:-D hoe je je treinenkamer in zou kunnen richten.
Een mooie U-vormige baan voor Bahnhof MARTENSBURG van circa 2,5 bij 3,5 meter (op basis van ingeschatte kamermaten van circa 2,5 bij 5 mtr.). Ik heb rekening gehouden met keerlussen aan de uiteinden met 5200 bochten; voor de bereikbaarheid van het brede deel heb ik een loopdeel vrijgehouden van 50cm bereikbaar via t balkon.
Het is maar een idee, heb je alvast wat voorpret en een stipje op de horizon om naartoe te werken tijdens de komende verhuizing. Sterkte daarmee en succes in je nieuwe woonomgeving!