Dag vrienden,
Hier maar weer eens een berichtje van die polderige wispeltuurder!
Alles gaat hier wel z'n gangetje, ik heb een leuk clubje mensen om mij heen waar ik goed contact mee heb en leuke dingen doe.
Vorige week zaterdag is er een eenpersoons appartement (epa) vrijgekomen, ik zei half voor de grap half serieus dat ik nu dat appartement wil hebben. Afgelopen week heb ik met diverse begeleiders het hier over gehad, vanmorgen had ik dan ook eindelijk mijn gesprek met mijn persoonlijk begeleider en heb ik mijn plannen verteld.
Maandag ga ik het er met mijn woonbegeleider over hebben.
Ik ben nu super de puper gemotiveerd om naar boven te gaan, dus jullie kunnen wel begrijpen dat ik éxtra mijn best doe om dit gedaan te krijgen.
De begeleiding vindt het voor zover ik weet, wel goed dat ik mij hier mee ga bezigen.
Hierdoor heb ik besloten om nog éven af te zien van het bouwen van een (stukje) spoorbaan, want stel je voor dat ik net lekker bezig ben, kan ik verkassen naar boven. Ik ga er niet vanuit dat dat binnen 1 á 2 maanden gebeurd is, ik denk dat daar wel even overheen gaat, maar je weet maar nooit. Misschien gaat het wel met sprongen vooruit!!
Als ik naar boven verhuis weet ik al hoe ik het ga inrichten, er zijn 2 kamers, te weten een woonkamer en slaapkamer én een badkamerpaleis....
In de slaapkamer komt natuurlijk mijn bed, m'n vitrine en nog wat. In de woonkamer de spoorbaan. Hopelijk krijg ik het appartement waar ik een oogje op heb, dat is namelijk een appartement op de hoek van het gebouw. Waarom weet ik niet, maar ik heb daarbij het idee dat ik daar meer ruimte heb dan bij een 'ingesloten' appartement.Én ik heb dan een balkonnetje
Natuurlijk komt er ook een eettafel en zithoek in, dus de spoorbaan gaat niet de hele woonkamer beslaan, hoe graag ik dat ook zou willen
Aangezien ik nog niks van afmetingen heb, kan ik mij ook nog niet bezigen met een baanplan, maar dat komt tzt.
Dan heb ik nog wat leuks: ik ga veranderen van dagbesteding, ik heb het gehad met de zorgboerderij en ga, als het lukt naar een - ja hoe noem je zoiets? Tis geen instelling..... - locatie waar je onder andere met hout gaat werken. Voordeeltje voor als ik een spoorbaan ga maken!
Als het zover is dat ik verhuisd ben en toe ben aan de spoorbaan en u heeft zin om eens te komen kijken / helpen of wat dan ook, stuur dan een PB'tje voor het adres
Wel, op dit moment was het het even, hieronder nog een foto van mijn dioramaatje wat ik nog altijd heb, wie weet over een poos kan ik foto's laten zien van mijn spoorbaan in opbouw!
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
The MaSt
Marten
Wispeltuurder
En ja, ik weet dat de auto's verkeerd om staan, ik dacht dat ze goed stonden