Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Digitale Märklin M railbaan; Himmelsdorf in ontwikkeling - De boel opruimen

Gestart door The MaSt vrijdag 08 mei 2015, 18:59:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Dag Marten.

Kerel, wat een verhaal! Je wilt niet zielig gevonden worden, maar ik heb wel met je te doen!
Je bent qua leeftijd in de bloei van je leven, dé leeftijd voor de meeste lol, vaak onbezorgd.
En jij hebt het over een depressieve neerwaartse spiraal, dat hoort eigenlijk niet op die leeftijd. :roll:
Frustrerend dat je zelf weinig tot niets aan deze situatie kunt doen en afhankelijk bent van anderen.
Ik kan mij goed indenken dat je hoofd niet staat naar de modelspoorhobby, alhoewel het wel afleiding geeft!
De ideeën blijven en kunnen over ..tig jaar ook nog steeds uitgewerkt worden hoor.

Ik wens jou veel sterkte en doorzettingsvermogen om niet bij de pakken neer te gaan zitten
en hoop dat er in de nabije toekomst voor jou een passende oplossing in zicht komt :thumbup:

Tot in de pruimentijd? :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Hallo heren,

Bedankt voor de bemoedigende woorden!! Dit sterkt mijn! Wanneer het wat mooier weer is, gaan ik opzoek naar een pallet, gaas, veel kranten en hoop ik eindelijk eens aan mijn diorama werken! In het hoofd ziet alles er perfect uit! Vanmiddag heb ik de opening van tramstation Hoorn, van te voren scheur ik nog even naar Huider, even wat kopen want dat is alweer te lang geleden  O:-D >:-D en ik kan dat (weet nog niet wat t wordt) vast en zeker gebruiken op m'n diorama

Ik hoop jullie op de hoogte te houden!

Tot in de pruimentijd!

gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
 Goed om te lezen, Marten  @citaat

Eerst is het wachten, dan komt de pruimenbloesem, dan is het weer wachten en dan breekt de pruimentijd aan  :P

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Dit soort dingen..... dit soort dingen doen je goed!  ;) ;)

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek

Zo'n pruimenboom heeft het ook niet voor het kiezen, Marten.

Die is afhankelijk van het weer en de plek waar hij staat.
Het ene jaar gaat het beter dan het andere en is de pruimenoogst navenant.
Maar ieder jaar is hij er toch weer klaar voor  :P

Warme grtz vanuit Limboland, Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Veel plezier in Hoorn en bij meneer Huider, Marten, en sterkte met je woonsituatie. Ik hoop voor je dat alles toch weer op z'n pootjes (of wielen) terecht komt!

Vrgr
Frank
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Tony en Frank: Bedankt voor jullie warme woorden! Doet mijn deugd!

Hier dan mijn nieuwste aanwinst, vers van de Huider-speciaalzaak!
En natuurlijk nog het welbekende Faller snuivertje... ehhh lijmpotje!!  8o 8) :D

Tot in de pruimentijd! Maar eerst: even er tussenuit in Denemarken

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Fijne aanwinst  :thumbup:
En geniet van Denemarken, Marten !

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Marten,

Er is al veel over jouw situatie gezegd.
Daar heb ik weinig meer aan toe te voegen.

Gebruik Denemarken om even goed tot jezelf te komen en alles weer helder tussen de oren te krijgen.

Tot in de pruimentijd

Henk (geboren Amsterdammer)
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; geen meter verder, niet met baan, niet met woonplek
Kleine plotselinge stroomversnelling: dinsdag intakegesprek om 12:45u bij Kwintes (de organisatie waar ik wellicht gaan wonen), afspraak wordt natúúrlijk zonder mijn gemaakt, valt nog ónder schooltijd op: protest levert niks op
Ondertussen ook gedoe op school/stage. Kortom: het gaat heerlijk...

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Duimen dan maar Marten  :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek

Go with the flow, Marten !

Succes dinsdag  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
 @citaat Inderdaad Marten:
http://www.youtube.com/watch?v=Yact5Kw0_to

Ik :thumbup: dinsdag voor je ;)

Groeten,

Erik.
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Bedankt voor alle steun jongens!!
Inmiddels krijg ik van mijn pa een appje dat hij zijn modelspoorbaan gaat beginnen! Hij heeft een x aantal platte kasten met ijzeren steunpoten (je weet wel, van die kasten die je uit elkaar kan schroeven) aan elkaar gezet, hij heeft een oppervlak van 60 x 375cm voor zijn baan! Wow! Die man heeft mooie grote plannen! Hij zal met Fleischmann gaan rijden, ik moet alleen nog een keer rijtuigen brengen en een Fleischmann trafo en aansluitrail. Ook zal ik waarschijnlijk - wanneer ik weer naar Friesland zal gaan met hem een modelspoorbeurs bezoeken....
Ik ga nu een baanplan bedenken voor hem :-)
Zo vader, zo zoon, of in dit geval: zo zoon, zo vader

Na dinsdag kan ik jullie hopelijk vertellen hoe het met míjn baan komt te staan!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet

The MaSt
Marten
Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
kijk, die berichtjes zijn weer kleine lichtpuntjes :) :thumbup: :)
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek

Dat klinkt/leest optimistisch, Marten  :thumbup:

Hopelijk blijft dat zo !

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Ennn een idee voor een tijdelijke baan is dan ook al meteen geboren, ja het rondom de kamer plan blijft bestaan, maar wordt even in de koelkast gelegd, afhankelijk van de ruimte zal dit de opstelling (kunnen) worden:
BetriebsWerke met draaischijfje en locloods (3 á 4 sporig)
kolenbunker & waterkraan
stukje landschap (2 sporig)
stationnetje (3 á 4 sporen)
stukje landschap (2 sporig)
keerlus onder heuvel met dorpje....

De maten weet ik echt nog niet, maar bijgaand (niet op schaal) een baanplannetje, gemaakt met Paint...
Ben benieuwd wat het gaat worden en hoe groot mijn appartementje zal zijn!

Op en aanmerkingen zijn van harte welkom. De baan zal natuurlijk opgebouwd worden in modules, waarbij het BW 1 module is
Het station, het stukje spoor tot de tunnel en de tunnel met keerlus en dorpje is er ook 1. In totaal 4 modules....
En zoals in de inleiding gezegd: de rondombaan gaat nog even de koelkast in  ;)

Misschien heb ik te groot gedacht, maar stukjes kunnen er altijd nog uitgehaald worden of aangepast....

De doelstelling is in iedergeval: rijden met wat korte treintjes, goederen en reizigers (al dan geen gemengde trein), en af en toe een railbusje er tussendoor... ik weet niet, of mijn grote jongens als de Märklin 3005 (no. 23.014) en Märklin 18.478 op dit baantje kunnen, maar dat zien we dan wel weer....


Wordt vervolgd....

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek

Het bruist weer, Marten  :thumbup:
Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnellingintakegesprek
Marten. :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Laat ik zo zeggen: Hoe positiever de berichten, hoe meer ik langzamerhand zin krijg, om weer wat te doen. Ik heb vandaag mijn kamer zelfs opgeruimd, wellicht gaan ik morgen zelfs mijn perrons bouwen, welke ik voor de meivakantie bij Huider heb gekocht!
Jongens: De zin begint weer te groeien!! Ik hoop op een redelijk appartement waar ik dan toch eens een fraai stukje modelspoor kan bouwen, al is het maar datgene wat ik eerder vandaag ontworpen heb! Als het zover is, en ik kan de bouw beginnen; wil ik iedereen uitnodigen en proosten met champagne...!!! Oké, dat zal wellicht op de forumdag worden... en ik ben iemand die zijn woord houdt; dus beloofd = beloofd!!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek

Ik verheug me nu al op de forumdag, Marten  @citaat

Al is de pruimentijd dan wel voorbij, we worden vast en zeker blij  :D

Grtz Tony
Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Marten,

Wel ja ik zal er ook zijn dan, dat beloofd me een feestje te worden.

Wens je alvast heel veel succes en plezier.  :P  :thumbup: :thumbup:



Groeten

Peter
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Als ik weet, hoeveel mensen er komen, weet ik ook hoeveel champagne er moet komen!  ;)

Tot in de champagnetijd pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
De geëxporteerde Amsterdammer  :D
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Citaat van: The MaSt op zondag 15 mei 2016, 12:27:36
Als ik weet, hoeveel mensen er komen, weet ik ook hoeveel champagne er moet komen!  ;)

Zeg maar nee, ik drink voor twee :mrgreen:

Henk
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Wordt dat dan pruimen champagne?  :)
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; plotselinge kleine stroomversnelling; intakegesprek
Met enige lichte trots; presenteer ik u
Waldbrunn Bahnhof
Een 2e klasse station, bestaande uit 1 stationsgebouw, met aan weerzijden 2 perrons, een eilandperron en 1 los perron.
Momenteel kan het stationsgebouw met de perrons aan weerzijden gebruikt worden. Het eilandperron is nog in aanbouw, het losse perron zal in de loop van 2016 op de planning staan.

Zie hier de eerste foto's van het Bahnhof, waar loc 23 014 zojuist met trein 17683* - sneltrein - bestaande uit 3 Umbau-rijtuigen is aangekomen.
De trein is onderweg naar Neuenfeld.

Rechts (bij het eilandperron) spoor 2, waar over enige ogenblikken trein 1672* naar Sonnenbühl - stoptrein - zal halteren.


Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten

* Verklaring codes: Een hoge code betekend sneltrein, een lage code betekend stoptrein een code met letters betekend een goederentrein die vracht zal in/uitladen
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof

Ligt de rest van de baan achter de deur, Marten  :D ?
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Ja  :D
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2013

trotse M-rail rijder

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
ziet er leuk uit marten :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
-Marten:
Mooie plaatjes weer,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Goed om lekker met je treinen bezig te blijven Marten, geeft wat afleiding in deze voor jou hectische tijden! Op dit moment maar even improviseren zoals je nu doet, en er leuke foto's van maken; eea met uitzicht op misschien binnenkort wel een vaste treinbaan!
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lekker op de grond met weinig spullen en toch sfeervolle foto's Marten. :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Mooi werk Marten, zo'n spoorbaan op de grond daarmee kan je goed een sporenplan uitproberen!
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Bedankt voor de positieve reacties!! Ik zou heel graag mijn bovenstaande sporenplan willen uitleggen op de grond, maar ik heb geen halfronde loods, en ook geen draaischijfie, dus dat zou lastig worden.... Al met al, met deze huidige stationslengte (2 perrons en 1 gebouw met perron), kan wel een grote stoomloc met 3 Umbaurijtuigen halteren, dus als ik die lengte ook kwijt kan op mijn baantje straks, heb ik al heel wat winst gemaakt. Morgenmiddag het intakegesprek, hopelijk weet ik daarna meer, wat ik u allen kan vertellen! Uiteraard is het de bedoeling dat ik een achtergrond zal plaatsen op mijn baan(tje), dat wordt nog wel een klus, maar we beginnen bij het begin.... nou maar hopen dat alle treinen passen, anders moet ik een ander appartement nemen, met behulp van Leon zijn troepen  O:-D >:-D O:-D
Ik kan in elk geval vertellen, dat ieder (mini)stapje er 1 is.... 1 naar een nieuwe toekomst, een nieuw begin een kleine stap voor een Mart, een grote stap voor een Preisser.... Waldbrunn, we have an trainstation!

Tot in de pruimentijd!
Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Nou, vandaag dan intake gehad bij Kwintes (woonorganisatie) om het effe grof te zeggen, het was ronduit kut. Ik moet vrijdag besloten hebben wat ik wil. Ik wil er niet wonen, een andere oplossing is helaas niet voor handen. 24 juni loopt de zooi van verlening pleegzorg af, dus ik val dan in een gat. Het gesprek was niet over om naar huis te schrijven. Ook vanuit "partij B" klonk het: "Wanneer jij niet gemotiveerd bent, heeft het ook geen zin om je hier te plaatsen". Oké, dan dus ook maar niet doen.
Wachtlijst is ook nog vrij lang, de sfeer blijft er ronduit zwaar klote en ik heb dus weer geen uitzicht op verandering....
ook de zin in een modelspoorbaan neemt dus nu weer af, want als ik daar zou wonen, mag ik waarschijnlijk ook geen modelspoorbaan bouwen, want je mot met je tengels van de muren blijven en aangezien de appartementen vrij klein zijn, zal het wel weinig worden....
We klooien maar wat an en hopelijk strandt het schip goed.. je weet t niet. Het blijft maar doorgaan op deze manier en verandering is niet nabij, lijkt het wel. Kastje naar de muur en weer terug.... t hoeft van mijn allemaal niet (meer). K heb wel genoeg van die "zogenaamde hulp-instanties"....

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof

Hoi Marten,

Kun je wel blijven wonen, waar je nu zit, zolang er niks anders is ?

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Helaas onbekend.... en over 11 á 12 weken ook nog een baby.... t zit niet mee...
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Een baby 8o 
Sorry, ik ben niet helderziend, maar komt er een kleine Marten, of komt er een baby bij het (pleeg?)gezin waar je nu woont?!?

Naadje, dat t gesprek zo negatief verlopen is :( En de grote vraag, die jij ook zult hebben, wat nu :?
Ik ken je situatie en achtergrond onvoldoende om je gerichte tips te geven, ik kan je alleen veel sterkte en geluk wensen en hopen dat er snel een passende oplossing voor je komt! :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Waha! Gelukkig niet van mijn hoor! 1 Marten is al erg zat!  >:-D
'n pleegzusje krijgt een baby!

Tis afwachten hoe en wat nu verder met de toekomst.... ik hoop spoedig iets positiefs te kunnen vertellen!

Tot in de pruimentijd

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof
Nou.....!! Wilde ik dus deze week op de vloer van mijn kamertje mijn stationssporen eens uitleggen, kan ik beetje rangeren enzo, beetje kijken hoe groot het wordt... kneus je je ribben nadat je crasht bij karten... Nee, ik speelde niet Max Verstappen (dus die grappen mogen achterwege blijven...  >:-D ), maar ik crashte ergens in een lelijke bocht toen ik de macht over mijn stuur verloor. Enfin, ik kan dus even niet mijn vloer gebruiken, want ik kan niet bukken, niks. Keukentafel valt ook af, ivm de "100 miljard" oppaskinderen... dus... wie o wie heeft er wat hout over en wil dat doneren en een stuk module bouwen, zodat ik kan bouwen?!? Haha nee hoor. Plan maar voorlopig opschuiven... Wel jammer.
Met Kwintes ook nog niet verder... 2-3 weken rust houden, misschien langer, ook nog gedoe met Kwintes, ook nog proberen ondertussen om de opleiding machinist railvervoer binnen te komen... wanneer krijg ik eens een portie meevallers?!?

Enfin, ik modderschip maar voorlopig even verder! Jullie horen wel weer tzt iets van deze pechvogel! Ook Dordt in Stoom moet ik laten schieten vanwege mijn ribben. Lang staan is ook geen mogelijkheid helaas. Stoeltjes wordt t ook niet... hopelijk kan ik over 2 weken wel rocken op FortaRock! We gaan het zien!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Pechvogel  :D

PS: Ook nu ben ik niet zielig of sneu, of medelijden, maar ik vindt t wel prettig om mijn ei kwijt te kunnen raken ;-)
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof - de pech blijft en is verdubbeld

Gewoon ff pechvogel, Marten  :D

Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof - de pech blijft en is verdubbeld
Bron ===> klik
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof - de pech blijft en is verdubbeld
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof - de pech blijft en is verdubbeld
Ik vréés van wel! Maarja, de betere tijden komen vanzelf!
Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof - de pech blijft en is verdubbeld
Marten,

Daar gaan we wel van uit toch dat er betere tijden komen. :) :)

Beterschap met je ribben. :thumbup: :thumbup:
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
Jawel jawel jawel! Zowaar een stukje positiviteit in deze tijd!! Twee keer zelfs!
Ik mag op 7 juni aanstaande op het ROC van Amsterdam op intake komen voor de opleiding machinist railvervoer!!
Ik hoop dat ik wordt aangenomen, dan kan ik het ROC in Lelystad lekker vaarwel zeggen en mijn focussen op leukere schooldagen!!
Ten tweede: gister kwam er met de post (tegelijkertijd met de brief van het ROC Amsterdam) een brief van de gemeente Lelystad.
Met daarin de volgende boodschap:

Beste Marten,

Wij hebben een verzoek ontvangen voor de verlening van de plaatsing in een pleeggezin (...) op grond van de Jeugdwet en de Verordening Jeugdhulp 2015, hebben wij besloten om op  basis van het verzoek de aanvraag geheel toe te kennen. (...) van 25 juni 2016 tot en met 24 september 2016, pleegzorg van Vitree.

Dit houdt in, dat ik nog een 3tal maanden bij mijn pleegouders kan blijven wonen!! Wel realiseer ik mijn, dat dit wellicht de laatste keer is, dat deze verlening wordt toegekend. Maargoed, ik heb éven wat ademruimte, ik kan even wat rust in mijn hoofd creëren en focussen op school(wisseling), als dat positief uitpakt, kan ik mijn focussen op de volgende stap. Ik ben blij, dat ik deze extra tijd gekregen heb.

Goed. Dan het volgende leuke; ik kan nét aan op de grond zitten en een stukje spoor leggen, ik heb gisteren gebruik gemaakt van deze mogelijkheid (zij het met pijn en moeite), om mijn stationsplan van mijn tijdelijke baanplan (zie boven) eens uit te leggen.
En warempel: Het is gelukt! Hierbij dan enige foto's die ik heb gemaakt.
Er moet nog wel het een en ander gebeuren, zo moet ik 1 perron repareren, deze is stuk gegaan, maar dat is geen probleem, verder moet ik nog even kijken naar de algehele indeling van alles, maar zo even voor een vloerstation ben ik aardig tevreden.


Op spoor 1 van Waldbrunn Bahnhof, staat locomotief 18 478 als trein 678590 (sneltrein) naar Kirchenberg met een 3tal Umbauers gereed voor vertrek

Op spoor 2 (het doorgaande spoor (?) ) passeert railbus 765 als trein 7685 (stoptrein) welke in de zomer is uitgerust met een open goederenwagon voor de fietsen

Op spoor 3 is zojuist trein 567843 (sneltrein), met de eindbestemming Neurenberg binnen gelopen. De trein bestaat uit een postrijtuig en een 2tal Silberlingen

De vierde foto betreft een foto volgens het vogelperspectief, een overzichtje van het sporenemplacement. Net buiten de foto gelegen: het goederenlaadstation

De vijfde en laatste foto, betreft een foto waarop het station van Waldbrunn centraal staat.

Eventuele wijzigingen voorbehouden!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!

Goed nieuws, Marten  :thumbup:

Nou de foto's nog  :D
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
Foto's staan er hoor!  :D
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!

Nou wel ja !

Maarre, leuk gelegd hoor  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
K zei t toch! Hehehe  :D
Bedankt! Even eenvoudig op de grond gelegd, om te kijken hoe groot t is, dat is lastig, maar ik schat dit stuk op ongeveer 150 á 175cm.
Nou, dat is toch aardig netjes. Het is dan nu afwachten of ik deze lengte ook straks kan gebruiken in mijn appartement, maar daar hoef ik nu nog éven niet over na te denken!

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten
Re: Analoge Märklin M rail baan; Waldbrunn Bahnhof uitgelegd & positiviteit!!!
mooie foto's marten :thumbup: :thumbup: