@ Jørg: bedankt voor je reactie! Ben blij dat ik hout mag gebruiken van het werk, dit is gratis afvalhout, werkt prima om mee te bouwen!
@ Hanzi: jazeker, soms ga ik gewoon even 10 minuten in een stoel zitten en lekker op ooghoogte loeren.
Joah die perrons komt wel goed. Ik heb er al 2, die gebruik ik dan mooi als eilandperron

@ H0 Miessie: jazeker, ik hoorde via via dat de WOSA daar 15 punten voor overheeft!!

@Ceess: uiteraard, de pret is al goed aanwezig!
@ Tony: jep! Het seinhuis had ik al eerder op de kop getikt, eveneens een cafeetje en een ander gebouw, maar ik heb leuke huisjes bij René gekocht en vorige week vrijdag gratis een x aantal huisjes opgehaald in Amsterdam.
@ Koen: alleen de perrons worden aangepast. De WOSA geeft hiervoor unanieme goedkeuring, nu nog de juiste kleuren van station Waldheim zien te vinden :S : P
@ Erik: jaaa heerlijk om het met jullie te delen! Ik ga in de vakantie eens rustig kijken naar de stadsplanning en wat schuiven en schuiven en schuiven. Wel weet ik dat ik het doorkijkje naar het stationsplein zo intact laat, ik vindt dat een leuk doorkijkje.
Gelukkig staat inderdaad niets vast, dus ik kan naar hartelust schuiven en veranderen!
Zo, nu ga ik eens lekker pitten, des te eerder is het morgen, half dagje rommelen op het werk, dan kerstlunch bunkeren en 's middags ALWEER (!!!) naar Amsterdam

nu niet voor politieke doeleinden, maar voor een verjaardag en een geheime aankoop in / rond de burgerking op spoor 2b, nee ik ga geen broodje ranzigheid eten, jullie zien het zaterdag! En mijn pa neemt een nieuw potje Revell lijm mee uit De Treinenpassage te Ljouwert; kan ik in de II kerstvakantie weer lekker
lijmsnuiven ik bedoel modelbouwen.
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
The MaSt
Marten
Wispeltuurder