Voorlopig experimenteren we even flink door, nu aangestoken door TTP (Tony's Tempex Perikelen) met zn fraaie bergwand en eerder al het Rheindiorama besloot ik ook vast een proefopstelling te maken voor Himmelsdorf. De oude stad Himmelsdorf was vroeger op de heuvels van het Himmelsdorferwald gesitueerd en was omringt door vestingmuren; Himmelsdorf is ook het nog te regelen kasteel met z'n vestingwerken. Het oude stadje Himmelsdorf is gedurende de eeuwen heen als het ware bergafwaarts gegroeid
Op piepschuimen platen zullen de heuvels van Himmelsdorf worden gemaakt, in ongeveer dezelfde lijn als Tony, Matz und Carl hun heuvels bouw(d)en. Het mag dan ook niet verbazen dat Himmelsdorf en de bijbehorende omgeving in de buurt van Tony's werken bevindt.
Proefopstelling van huisjes gemaakt op een stuk piepschuimplaat van een verpakking..... je ken je kont nog niet keren of Herr Inspektor Hanz Würst en z'n baas Herr Flick staan er met de Horch. Zeker op zoek naar een fraai pandje om te betrekken....

Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik het leukste vind van onze hobby, het bouwen, verhaaltjes en gebeurtenissen bedenken, fotograferen en bewerken van foto's of toch het trein rijden zelf..... Enfin het kan allemaal tegelijkertijd in onze hobby!
Ben benieuwd wat de WOSA van deze fotobeelden gaat vinden van een eerste proefopstelling van de stad Himmelsdorf; ik ben in ieder geval ruim op tijd voor de WOSA 2022 kalender.
Wordt vervolgd....
Experimenteer-Mart