Gegroet aan allen, burgers, boeren, buitenlui!

Ik geef even een teken van leven af, momenteel staan de treinen echt ff op een laag pitje, ik heb wat problemen hier met wat gasten, daardoor geen fut om iets te doen, laat staan de straat op gaan om spul te halen enzo, dat komt wel weer. Maar tegelijkertijd ben ik al wel vast aan het nadenken wat ik met mijn vakantiegeld ga doen (nou denk dat ik dat wel weet, iets met hout en schroeven enzo). Echter ik heb het ook in mijn chaotische drukke (ja nog steeds hoor, corona of niet) hoofd gehaald om dit jaar actief organisatielid te zijn voor het Vlaams Jeugd Parlement, ik zit in de werkgroep social-media & rekrutering en ben ook in Nederland weer hartstikke veel bezig met politiek dat m'n treinen er eigenlijk gewoon niet aan toe komen (stiekum zit ik de helft van de tijd gewoon lui te doen omdat ik het ergens wel fijn vind om ff helemaal niks te moeten van dagbesteding of 30 keer naar Amsterdam gaan of 60 keer naar België voor t VJP. Alles gebeurd nou via online vergaderen, best wel wennen (ik ben zo'n persoon die vind dat je alleen belt of appt met een telefoon en beeldbellen super 'raar' vind omdat iedereen dan gewoon ziet wat jij op dat moment aan het doen bent..... Enfin, de treinen staan redelijk stil, wel wat kleine aankopen gedaan afgelopen tijd bestaande uit
treindia's / negatieven
Duits inflatiegeld uit 1923 (heule grote briefjes, met heule grote bedragen waar je niks mee kan)
een schattig minibusje is nog onderweg, samen met de eerste vuilniswagen voor Himmelsdorf!
Woah ik vergeet nog: ik ben hars-gegoten automodelletjes gaan schilderen en een aantal voertuigen heb k geweatherd, ben er nog niet geheel tevreden over.... maar voor de eerste keer iets anders weatheren dan rijtuigen of locs..... mwah.
Bijgaand wat foto's

P.S. dat pillenbakkie is vervangen door een leeg sambalpotje want wist ik veel dat je daar geen modelbouwverf met terpentine in kon bewaren (is wel goed gegaan)
Ben benieuwd wat jullie van de eerste weather pogingen vinden! Opbouwende kritiek en tips zijn altijd welkom! Heb geen airbrush dus werk met penselen en waterdunne verf verdund met terpentine.
Gegroet & tot in de pruimentijd!
Veel-te-veel-tegelijkertijd-Mart