Ha 1200Blauw, valt wel mee hoor, als je bedenkt dat ik nog een hele stad moet bouwen boven de sporen in het _ deel van de u-vormige baan dan weet ik dat ik toch best wel wat meer huisjes moet hebben!

Het zullen geen hele grote gebouwen op schaal worden, dat past niet en is onnodig. Ik ben van plan diverse H0 gebouwen met diverse groottes te gebruiken en voor achterin waarschijnlijk zelfs de oldskool 1:100 gebouwen om diepte te creëren. En natuurlijk moet de stationsstraat nog volgebouwd worden in de lengte met daar wel grotere panden die beter op schaal zijn.
Nou het is niet dat ik rails nodig heb om mijn materieel op kwijt te kunnen, ja dat is ook een reden natuurlijk, maar dat materieel moet ik natuurlijk wel kunnen laten rijden op de baan! En nu zijn er enkel stationssporen en wat depotsporen te vinden. Daar kan je natuurlijk geen complete modelspoorbaan mee maken

Ik ben nog altijd van plan om digitaal te gaan op termijn. Kosten is niet 1 2 3 een probleem, maar als ik ze kan drukken is dat natuurlijk wel prettig voor de rest van de baanbouw en financiële zaken
Locs ombouwen is geen probleem, daarvoor zit ik bij een modelspoorgroep en als ik zelf vaardig genoeg ben om te solderen, desolderen etc etc en wat technische kennis heb opgedaan zal ik het zelf ook wel kunnen.
Nieuwe locs aanschaffen? Dat is toch
NOOIT een probleem voor een modelspoorder?!? Je ken er niet genoeg van hebben!
Niemand let mij, hoef geen rekening te houden met een wederhelft die ook (terecht) wat te zeggen zou hebben over de besteding van mijn geld

Wat betreft digitaal en M-rails, ik zal eens op zoek gaan naar ervaringen uit de praktijk. Weet wel dat er mensen zijn op het forum en bij mijn op de modelspoorgroep die digitaal rijden op M-rails.
Als t tegen blijk te vallen stap ik misschien nog over ook op C-rails. Maar dat zien we dan wel weer, eerst lekker rommelen met wat ik heb! En dat is helaas nog geen hout om modules te bouwen en iemand die daarbij helpt (wel zo gezellig en handig), dus dat moet ik nog maar even uitstellen. Is niks anders.
Gegroet,
Marten