Nieuws: De 12,5 jaar 3railforum jubileum set is nog verkrijgbaar!! Lees alles erover in het Info Topic en bestel gelijk in onze webshop!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Analoge Märklin M railbaan; hij wispeltuurt weer.....
Pagina's: 1 ... 27 28 [29]   Omlaag

Auteur Topic: Analoge Märklin M railbaan; hij wispeltuurt weer.....  (gelezen 138557 keer)

ks1985

• Vaste Gast
  • Duitse alpen: periode V en VI
Re: Analoge Märklin M railbaan; hij wispeltuurt weer.....
« Reactie #1400 Gepost op: donderdag 13 februari 2020, 12:39:44 »

Ik zou ook zeggen dat je jezelf niet te veel je kop moet breken over deze vraag. Ik heb in mijn baanplan ook niet heel de tijd de treinen in het zicht. Maar waar ik ze zie zorg ik dat ze extra tot hun recht komen.

Als ik jou plan (in reactie 1382 toch?) zo bekijk denk ik juist dat dit de treinen extra tot hun recht laat komen en je op verschillende niveaus steeds een ander beeld gaat weten te creëren.
Gr Koen

Nieuwenhuis

• Vaste Inboedel
  • Old Skool Märklin & Scratch Built scenery
    • Märklin - M-rail - Modelbaan
« Reactie #1401 Gepost op: donderdag 13 februari 2020, 14:58:46 »

Dag Marten.

Je gaf zelf al aan dat het kopstation wel doorgaat.
Focus hier dan eerst op, alle scenery wordt toch niet in eenmaal gemaakt.
Wanneer het kopstation technisch en qua scenery gereed is weet je vast al hoe je verder wispeltuurt ...

Groeten,

Erik.

Märklin - M-rail - Modelbaan                 Topic                Website

The MaSt

• Stamgast
  • Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)
« Reactie #1402 Gepost op: vrijdag 14 februari 2020, 16:45:24 »

Allen: bedankt voor de tips en het meedenken met mijn modelspoorbaanperikelen!
Zoals jullie wel weten heb ik onlangs mijn fraaie bakkerij met ijssalon binnengekregen, ik was de bouw steeds aan het uitstellen, gisteren ben ik naar de Intertoys geweest en heb ik een aantal penselen, 2 potjes verf en een potje thinner gekocht. Gisteren alvast begonnen met de eerste dingen schilderen en vandaag ben ik verder gegaan. Foto 1 is van een paar uur geleden, foto 2 is van een kwartiertje geleden. Terwijl mevrouw poes lekker ligt te snurken en af en toe eens kijkt ben ik bezig gegaan met schilderen en het in elkaar zetten van de onderdelen.

Het is een complex bouwpakket met veel (kleine) onderdelen, maar het pakket ziet er goed uit! Weinig bramen, strakke onderdelen en een vrij simpele handleiding.
Ik ben benieuwd naar de vorderingen en het resultaat!

Wordt vervolgd!

Gegroet, Marten
Bezig met zijn analoge Duitse TP III modulebaan op te bouwen en een BetriebsWerke diorama

De Wispeltuurder van het forum