Enkele fotootjes van de treinkamer in ontwikkeling!!!
Foto 1: 2 aanwinsten van vorig jaar, 2 schitterende 1:87 Roco Silberlingen, V100 is al een oudje, is zelfs nog uit m'n geljkstroom periode!!
Foto 2: of ik chaotisch ben?! Zeer zeker waar.....

Foto 3: Van achter naar voren:
Pruissische P8 met DR rijtuig en onbekend koninklijk rijtuig (?) alle 3 aanwinsten uit 2019
Spoor 2: alles is 'nieuw' uit 2019 behalve de loc, de BR 23 heb ik al enige tijd. De rijtuigen zijn vermoedelijk hele oude Piko rijtuigen, wel erg fraai, moeten wel her en der vouwbalgen en koppelingen gemonteerd worden, maar ja heb ik weer wat te doen
Spoor 3: ook hier alles 'nieuw' behalve de BR 18
Spoor 4: Enkel het derde wagonnetje is nieuw erbij gekomen in 2019
Rangeerspoor (naast de V200) BR 81, m'n eerste en enige delta digitaal locomotief
Spoor 5: Samenraapsel van een BR 17 (gelijkstroomperiode), een gesloten goederenwagon, 2 platte wagons, 2 personenrijtuigjes,
ketelwagentje en op het einde nog een gesloten goederenwagon (bananen)
Sporen liggen niet vast zoals hier op het plan, is gewoon even lukraak neergelegd, maar het geeft een leuke indruk van de ruimte die ik beschikbaar heb!
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die aan de hand hiervan een baanplan kunnen ontwerpen
Ik kan maximaal een trein met 7 4 assers + stoomloc met tender kwijt tussen de wissels zoals is te zien. De trein op spoor 2 had oorspronkelijk nog twee eilzugwagens (?) er tussen hangen!
Ik kan dus op zich met lange sneltreinen rijden, maar ik heb dan sowieso een kant met een heel lang station en een grote 6 sporige locloods, dan de haakse wand waarvan ik de sporen onder de stad wil laten lopen en 1 lijn aftakken naar ondergronds schaduwstation en een paradespoor op de korte L poot (baan wordt een U baan) met natuur en op de kop een middeleeuws dorp genaamd Himmelsdorf. Dit dorp baseer ik op een map van World Of Tanks, steile wegen, nauwe straatjes en eigenlijk moet daar nog een klein stationnetje komen voor de lokaaltjes en goederen terwijl de sneltreinen voorbij razen. De lijn eindigt in een tunnel en een spiraallus waar men kan kiezen tussen ''rijtijdsverlenging'' door middel van een stop van enige tijd en daarna kan er gekozen worden voor via het paradespoor terug of via de korte zijde van de U terug naar het kopstation.
De kamer zelf is 12.28m2 qua oppervlakte, de bedoeling is om het depot op aparte modules te bouwen en op een manier dat ik het makkelijk kan verplaatsen om bij de kast te moeten komen indien nodig (daar zit een deel van de voorraad) tevens wil ik dit doen met de stationssporen en de stadsscenery (zal wel veel halfrelief zijn, maar dat biedt perspectief en uitdaging en ik heb De Grote Tony, Carl Und Herr Mats als leermeesters!!

) Ik denk dan ook wel dat de WOSA zeer in haar nopjes zal zijn met de modelspoorbaanplannen die ik voor ogen heb!! Vergeet ik tot slot nog helemaal te vermelden dat ik hoop de modules zo licht mogelijk te kunnen houden, maar toch stevig genoeg ivm ja je weet nooit of je toch in de toekomst eens gaat samen wonen

daarbij is het ook dan de bedoeling dat de modelbaan uitgebreid zou kunnen worden indien ruimte het toelaat.
Allerlaatste vraag van deze lap tekst: Wat is ongeveer de breedte en lengte van jullie treinstations inclusief beledende spoorweggebouwen?
We gaan het meemaken!
Tot in de pruimentijd
Gegroet, Acteer-Modelspoor-Mart
EDIT: Kan een moderator de foto's in de juiste volgorde plaatsen? Dit lukt mij niet...?!