Blaas blaas blaas blaas blaas
We zijn inmiddels alweer een maandje verder, sterker nog, februari loopt alweer bijna op haar einde; nog een paar dagen én nog een maand voor ik verjaar naar mijn 22e levensjaar (vet weinig zin in momenteel.....). Ik ben de afgelopen tijd echt sporadisch tot niet op het forum geweest. Ik ben ontslagen / heb ontslag genomen op mijn oude dagbesteding begin deze maand, ik ben begonnen met wat tijdelijke dagbesteding, ook weer met hout maar nu voornamelijk meubels restaureren (dat heb ik dus altijd al willen doen maar mocht niet
) en een beetje aanklooien met andere klusjes. Bevalt veel beter dan mijn oude dagbesteding dus ik ben daar lekker aan de gang. Ik heb nu geen oneindige voorraad hout beschikbaar, dus er kan nog even niks gedaan worden voor een eventuele modelbaan. Af en toe leg ik een ovaaltje op de grond, gaat Rammstein aan en de kat gaat op jacht om de trein uit de rails te meppen
maar daar blijft het wel bij voor nu.
Ik heb wel een mooie werkende kolenmijn gekregen van Iemand (Jan), die straks op de baan gaat zorgen voor de aanvoer van Het Zwarte Goud voor de Zwarte stomende dames.
Vandaag heb ik ook weer kunnen reageren na een vreemde storing op de woningwebsite, ik sta derde nu voor een flatje die vrijdag 'verloopt', als ik hem krijg kan ik er vanaf 27 maart in dus dat is dan natuurlijk een ultra gaaf verjaardagscadeau, alleen nog even de grootste kamer opeisen
Nero: Ik ga een modulebaan bouwen die niet opgeruimd gaat worden, want dat is irritant als je weinig bergruimte hebt. (Altijd vooruit denken als je mogelijks in een flatje gaat wonen
)
22 maart heb ik trouwens een workshop Weatheren in Almere, dus ik ga van de week maar eens potentiële 'slachtoffers' uitkiezen, ik denk dat ik zélfs een stoomloc ga weatheren; iets wat ik nog nooit heb gedurfd, maar nu wél wil gaan doen! Spannend.....!! Resultaat gaan jullie uiteraard per foto collectie ontvangen na 22 maart.
Wel, dit was het voor dit moment. Ik zou zeggen: geniet nog even van deze bizarre lente in februari (wij hebben ons eerste ijsje al op
)en tot in de pruimentijd!
The MaSt
Marten