Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Marklin Insidermodel 2006

Gestart door Brigitte woensdag 01 maart 2006, 22:37:55

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Marklin Insidermodel 2006
Hallo allemaal,

Ik heb dat certificaat ook nog niet ontvangen, ik heb de trein nu al bijna een jaar in mijn bezit. Ik twijfel zeer aan het nut van die certificaten omdat ze volgens mij niet specifiek bij die trein horen die je geleverd hebt gekregen.
Enkel vermelding van het model en that's it.
Overigens is het inderdaad een pracht treinstel geworden waar ik zeer verguld mee ben, inclusief die voetbalwagon, ook al heb ik verder niks met voetballen. 
Tja, die certificaten zooi mag van mij echt afgeschaft worden, evenals dat gedoe met die formulieren in zoveelvoud, stempels en andere flauwe kul. Märklin maakt de bedoeling ervan op geen enkele manier waar. Zie maar naar die jaarboeken, ook hier hebben de Insiderleden het nakijken.
Er is een uitdrukking van toepassing: Veel geschreeuw en weinig wol!!!

Ik laat het maar zo en ga er niet achteraan, en dat vinden ze daar in Göppingen ook geen probleem want ze antwoorden toch niet.

Ik heb dan ook zoiets laten ze dan alleen maar doen waar ze werkelijk goed in kunnen zijn, goede betrouwbare liefst metalen modellen maken, en al die poeha maar achterwege laten!!!!!!!!!  Dat zal fijn zijn en wedden dat het dan veel leuker wordt met die fabriek?

groet,

Jan






Re: Marklin Insidermodel 2006
Even iets helemaal anders.
Stond dit soort type ook niet in de eenmalige series07?
SVT 04 , 37772 van m*

wel hij lijkt er toch op :?

Dennis
ps: waar staat die s dan voor??