Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

digitale kraan Marklin

Gestart door max zondag 03 mei 2015, 15:00:35

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
digitale kraan Marklin
Door dat ik eindelijk een baan ga bouwen en toch heel wat rails bestelt heb is het ook eens tijd om modellen weg te doen die ik niet ga gebruiken.
Hierbij zit ook een marklin kraan 49950 een gele digitale kraan. Bij mij is deze jammer genoeg nooit uit de doos geweest en ook alle onderdelen zitten nog gesloten.

Nu vroeg ik me af zijn deze nog wel iets waard? ik weet dat deze in de tijd veel koste maar als hij niet veel waard is hou ik hem beter bij.

Alvast bedankt voor de raad.

Groeten Max
Re: digitale kraan Marklin
Lid sinds: 2011

offline
Re: digitale kraan Marklin
Ha Max,

Ik heb zelf geen ervaring met deze kraan, maar in dit topic staan wat bedragen genoemd. Wellicht dat je daar iets mee kunt?
Re: digitale kraan Marklin
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: digitale kraan Marklin
Na enig speurwerk en de Koll er maar bij gepakt te hebben, kom ik uit tussen de 500 en 750 euro op het internet (catawiki), en volgens die Koll maar op 360 euro.
Overigens heb ik er nog eentje van 2012, en mogelijk dat de prijs in de Koll van een ander jaartal hoger is of misschien zelfs lager.
Vaak is het zo dat dit voor de liefhebber een hebbeding is, en niet iedereen tast zover in de buidel.

Je kent vast wel dat spreekwoord van wat de gek ervoor geeft, en daar doe je helaas niets aan.
Maar denk jezelf niet dat je hem mogelijk gaat missen, als je eenmaal een modelbaan hebt?
Het is een fraaie machine hoor, en als je een leuke prijs in je hoofd hebt, wil ik er zeker over nadenken.

M.v.g.

Hans V200.0
Re: digitale kraan Marklin
Max

Heb de kraan zelf ook, prachtig stukje techniek.
De prijs in de tweede hands markt is zoals de vorige post wat een gek er voor wil geven.
Maar een realistische prijs zou ik toch rond de helft van de nieuwwaarde rekenen.
Re: digitale kraan Marklin
Ik zal er zeker eens goed over nadenken, eens dat hij verkocht zou zijn is het misschien moeilijk een andere te vinden moest ik spijt krijgen.

Bedankt voor jullie hulp.

Groeten Max