Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Kan geen verbinding maken

Gestart door PietS maandag 06 april 2015, 12:06:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kan geen verbinding maken
Hallo Lezer,

Ik heb het volgden probleem; Sinds kort heb ik een betaalde Pro versie van I-Train.
Bij de demo versie was alles in orde, maar sinds ik de betaalde versie er op heb krijg ik
steeds bij het opstarten de melding:

"Kan geen verbinding maken met 192.168.1.2 op poort 7120 als cliënt. De op zich staande mode wordt gebruikt."

Instellingen zijn het zelfde als demo en ik werk mat een crosoverkabel als ik op oké druk werkt alles wel, moet wel steeds
mijn test baan in voeren en de gewenste treinen wat voorheen niet nodig was.

Wat ben ik vergeten aan te klikken of in te stellen??

Groet Piets
Re: Kan geen verbinding maken
Hallo Piet,

Welkom op dit forum.

Met welke centrale werk je ?.


Mvg,
Peter
Re: Kan geen verbinding maken
Piet

Je kan ook je vraag stellen op het iTrain forum, daar zitten mensen die je vast verder kunnen helpen.
Re: Kan geen verbinding maken
Ik werk met Märklin baan aangetuurd door Esu EcoS 2 en I-train laatste versie.
Re: Kan geen verbinding maken
Staat het poortnummer bij iTrain wel goed ingesteld ?.
De Ecos communiceert via poortnummer 15471.

Mvg,
Peter