Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Bijzondere treinen.

Gestart door Jurrien donderdag 26 maart 2015, 22:35:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Bijzondere treinen.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Bijzondere treinen.
Ik weet niet of jullie ze al een keer hebben gezien, maar deze jongen in ieder geval niet. Het betreft dit filmpje en het vervolg daarvan.
Ik vond ze bijzonder leuk. Jammer dat wij in ons land niet deze kwaliteit televisie hebben.

vr.gr.
Jurrien
Re: Bijzondere treinen.
Jurrien

Heb echt genoten van beide filmpjes.
Had ze nog niet gezien, wat die kerels allemaal presteren grenst aan het ongelooflijke.
Re: Bijzondere treinen.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Bijzondere treinen.
Jurrien,
lache :-) :-)
leuke filmpjes, ik kende ze ook niet.  :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: Bijzondere treinen.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Bijzondere treinen.
ach troost je in engeland ook niet meer
ik denk dat dat tijdperk voorgoed is afgesloten met het ontslag van Clarkson

Gr Ed
Re: Bijzondere treinen.
De filmpjes zijn hier al een keer eerder geplaatst, maar onder het motto 'dubbel genaaid houdt beter' is het toch leuk om ze nog een keer te zien :thumbup:

Citaat van: eddyflame op donderdag 26 maart 2015, 23:05:20
ik denk dat dat tijdperk voorgoed is afgesloten met het ontslag van Clarkson
De 2 overgebleven presentatoren May en Hammond hebben gezegd op te treden als 'one pack', dus ik vrees dat het inderdaad afgelopen is met Top Gear :cry:. Tenzij ze een constructie vinden om Top Gear bij een andere Engelse zender onder te brengen. En als dat lukt heeft die zender een goudmijntje binnengehaald. Het programma wordt bijna wereldwijd verkocht.
Re: Bijzondere treinen.
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Bijzondere treinen.
 :offtopic: wat ik begrepen heb is dat clarkson het concept aan de BBC verkocht heeft dus zomaar ergens anders onder de zelfde naam onderbrengen zal wel niet lukken maar ik verwacht niet anders dan dat ze met een andere naam first gear of zo met zijn drieën terug komen  :offtopic:

Gr Ed