Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Probleem met Wintrack 12?

Gestart door Digibeet maandag 16 maart 2015, 18:16:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Probleem met Wintrack 12?
De nieuwe versie van Wintrack (V-12) vertoont iets vreemds. Zie bijlage. Links-onder staan op het grasveld 1 armsein en drie rangeerseinen. Deze behoren, en stonden altijd, bij het onderliggend schaduwstation (nog net te zien). Ook is bovenaan, links van het dennenbos, 1 bovenleidingsmast en een armsein te zien. Ook deze behoren tot het onderliggende schaduwstation. Alle andere bovenleidingsmasten staan op hun plek. Hoe krijg ik deze weer in het gareel. Ik heb tussen versie 11 en 12 niets veranderd.

Hans
Re: Probleem met Wintrack 12?
Hans

Vermoedelijk staat het niveau van je seinen niet juiste, dit moet nl hetzelfde zijn als je schaduwstation.
Re: Probleem met Wintrack 12?
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

online
Re: Probleem met Wintrack 12?
Hans,
Ik ben het met Jørg eens. Jij behoort dit echt te gaan bekijken op niveaus.  Je ziet duidelijk dat de seinen staan langs de rails op het andere niveau. De fout zit dan op de hoogte van een niveau, welke ja kunt instellen. Daar zult je het moeten gaan zoeken. Indien je er zo niet uitkomt, stel dan je vraag eens aan Keuterman in Borne en/of stuur hen een bestandje toe van jouw baan. Dan krijg je antwoord over jouw probleem!
Sterkte en suk6. :thumbup: