Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Wunschmodelle bei Roco

Gestart door frenkievee maandag 09 maart 2015, 13:20:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wunschmodelle bei Roco
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Wunschmodelle bei Roco
Hoi allen,

Huh, een duitse titel? Yep, want Roco heeft op Facebook dit geplaatst:
CiteerIhr habt ein Modell im Sinn, dass wir noch nicht umgesetzt haben? Dann teilt uns euer Wunschmodell doch auf unserer Website mit!
Oftewel in vrije vertaling:
CiteerJe hebt een model in gedachten wat we nog niet hebben gemaakt? Vertel ons dan op onze website uw favoriete model\!

De link naar de website van Roco staat hier, maar hou je vooral niet tegen om hieronder ook een idee te opperen.

En ja, ik weet dat dit niet Märklin is, maar dit vind ik best een leuk idee van Roco!
Re: Wunschmodelle bei Roco
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Wunschmodelle bei Roco
Bedankt Frank,

Ik heb meteen een wensmodel (foeilelijk germanisme !) kenbaar gemaakt bij Roco.
Re: Wunschmodelle bei Roco
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Wunschmodelle bei Roco
Hoi Dick,
En wil je dit ook met het forum delen? Lijkt mij ook wel leuk om het weten!!

en ach: wensmodel.... mag dan foeilelijk zijn, maar wel duidelijk toch! :D
Re: Wunschmodelle bei Roco
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Wunschmodelle bei Roco
Hoi Frank,

Het model laat zich raden: de E03 003. Roco kondigde 2 jaar geleden de enige nog niet door hen geproduceerde loc uit de E03 serie aan. Het model (Roco 78310) zou in produktie genomen worden, maar bij uitlevering was het weer een versie van de 004 zonder daarover ook maar iets te publiceren. Daar zat ik niet op te wachten, wilde de serie eindelijk kompleet maken. Misschien komt het er toch nog van dat de 003 geproduceerd gaat worden.

P.S. Lima heeft destijds als enige de 003 geproduceerd, maar dat model zie je uiterst zelden op internet te koop staan.
Re: Wunschmodelle bei Roco
ICMm op schaal. :thumbup:

Gr, Ben.