Zojuist zijn de ontbrekende spoor delen R4 en R5 voor de spiraal binnengekomen en is de spiraal opgevuld. De sporen moeten nog wel uitgelijnd worden.
Het extra wissel voor een 5e station spoor moet ik nog inbouwen. Ook het vaste kruis wordt vervangen door een kruiswissel.
Het 5e korte station spoor kan gebruikt worden voor de korte pendelaars, deze kunnen dan ook de noorderhelling oprijden zodat er weer wat extra route variaties bijkomen.
Het 6e spoor wilde ik in principe ook in twee richtingen geschikt maken hiervoor maar voorlopig zie ik daar van af.
Dit is de laatste spoor uitbreiding voor dit seizoen.
Op de rangeer laag leggen we alleen de contour neer volgens de buitenste opstelsporen.
De spiraal en de aansluitingen, ca. 40m rails, sluit ik voorlopig aan op de 13 terugmeld secties die nog over zijn. Zodat de treinen in de tussentijd al over de spiraal en de rangeer laag met het luchtspoor kunnen rijden. Het worden vrij lange rijwegen. Maar dat is mooi voor de ICE en die lelijke TEE.
MvG,
Timaximus