Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.

Gestart door treinfan070 zaterdag 14 februari 2015, 09:20:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Speciaal voor jullie deel ik hier de plaatjes die ik maak tijdens mijn stage bij DB Schenker. Als Machinist natuurlijk! Plaatjes zijn uiteraard voor de verslagen. ;)

We beginnen op de Waalhaven, meer bepaald het RSC. Voor treinhobbyisten een no-go-area. Voor stagiairs niet:

Ziedaar, een plaatje van loc 6435, de eerste loc die ik zelf bestuurd heb. :)

Natuurlijk ben ik ook op de Kijfhoek in de weer geweest:

Loc 6479 was op 10 februari de 'stagiairloc', oftewel de werkloc. Wij deden het meeste. :)


Loc 6424 werd de loc waarmee ik een containerwagen heb uitgerangeerd, vervolgens de tankcontainers verwisseld op het RSC, en daarna de wagen in een bonte trein te zetten.

We sluiten de eerste twee weken af met een loc serie 189, meer bepaald de 024. Met 20 ketelwagentjes hier op de Botlek te zien:


Voor nu, was dit het...

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Dank je wel, leuke foto's!

Vincent
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Zeker leuke foto's
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Top foto,s  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Leuke en unieke foto's Bas. :thumbup: :thumbup:. Succes met je stage en wellicht nog wat plaatjes? O:-D

groeten Martin
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Bedankt voor de plaatjes. Succes met je stage (en vergeet niet op tijd een 'bakkie dienst' te nemen ;))
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Bedankt voor de reacties allemaal! Hieronder weer wat plaatjes. :)

Citaat van: Gerard op zaterdag 14 februari 2015, 18:39:44
Bedankt voor de plaatjes. Succes met je stage (en vergeet niet op tijd een 'bakkie dienst' te nemen ;))
Die bakkies zijn gratis, dus dat is mooi. :)





Kijfhoek, a quiet night.
by TreinBas, on Flickr
Op 18 februari had ik een nachtdienst. Heuvelen is voor de gemiddelde persoon niet heel uitdagend. Gelukkig had ik een aardige mentor, en mocht ik even een rondje doen over het emplacement. Het was die nacht erg rustig op de Kijfhoek. Naast drie geheuvelde treinen niet veel activiteit. De heuvellocs 6478 (heuvelloc 3) en 6479 (heuvelloc 4) staan om 04.00 's ochtends nog eventjes te genieten van de rust, voordat de vroege dienst er om half acht weer mee aan de slag gaat. De treinen die links staan opgesteld, moeten nog worden weggereden, en zijn dus geen heuveldelen.


Venlo, Vossloh DE18 & G12.
by TreinBas, on Flickr
Op 25 februari had ik een dienst naar Venlo. Ik dacht, da's voordeel! De twee Vossloh testlocomotieven DE18 & G12 zouden net na onze aankomst in Venlo een halfuurtje pauzeren. Zo stond ik perfect op tijd op het emplacement in Venlo. Mijn mentor en ik stapten van onze trein af, toen deze twee machines het emplacement op reden. De twee testlocs staan hier te wachten op op een van de laatste Nederlandse seintjes als trein 41725 naar Kaldenkirchen.


Botlek, DBS 6426.
by TreinBas, on Flickr
De afvoertrein (behoorlijk klein overigens) 61106 Botlek - Kijfhoek Noord met loc 6426. Loc was net gereviseerd, en dat was te merken. Mooi schone ruiten, vloer, stuurtafel e.d.


Kijfhoek, DBS 6515 & NS 186 119.
by TreinBas, on Flickr
Op 7 maart kwam de 186 119 na een schilderbeurt ons land weer binnen. De loc werd in opzending meegestuurd met trein 45744, Hagen Vorhalle - Kijfhoek. Laat ik nou net een dienst hebben gehad toen die loc daar stond... Na drie dagen werd de loc naar het Amsterdamse gereden door loc 6515. Hier staan de twee locs te genieten van de laatste uurtjes rust, waarna zij als trein 94933 naar de Watergraafsmeer zijn gereden.


Rotterdam Waalhaven, DBS 6422.
by TreinBas, on Flickr
Tijdens het rangeren (en het gebruikelijke wachten op de papierwinkel...) op Pier 1 bij Steinweg in de Rotterdamse Waalhaven, was er even tijd om een plaatje te maken. Loc 6422 staat hier gereed met drie Habinns'en, welke als trein 61123 vanaf Emplacement Waalhaven, uiteraard door de welbekende Meester :mrgreen:, naar Kijfhoek werden gereden.


Pernis, DBS 6425.
by TreinBas, on Flickr
Eén van de bedieningen van dinsdag 24 maart was die van Koole op de Westtak van Pernis. Een loc van DB Schenker is op het terrein van dit chemiebedrijf heel zeldzaam. De reden dat de loc zich hier op het bedrijfsspoor laat zien, is omdat de middelste wagen na een lek moest worden schoongespoten. De inhoud van de Zacs was een ongevaarlijke olieachtige substantie (een soort Glycerine). Loc 6425 staat rustig te poseren voor de drie wagens, om vijf minuten later te worden weggereden richting Emplacement Pernis.


Kijfhoek, MHG 1001 006 & DBS 1612.
by TreinBas, on Flickr
Op donderdag 26 maart 2015 werd de door TATA-steel gehuurde 1001 006 van Magdeburger Hafen Gmbh weer naar Duitsland gebracht. De loc staat hier in afwachting van verder transport naar de Zuidzijde van de Kijfhoek, als de trekkende 1612 voorbijkomt richting de loclocatie. Vanuit Beverwijk is de 1001 006 met de 61601 (Bvhc-Kfh) achterop meegereden. Een ruim uur later sleepte ik de loc zelf met de 6478 naar de Zuidzijde van Kijfhoek. Rechts zien we nog de 6440 "Jaap" in diepe rust.


Kijfhoek, ERS 189 213.
by TreinBas, on Flickr
ERS Railways verzorgt al een tijdje de Weil am Rhein-shuttle. Deze Containertrein rijdt twee keer per week op en neer naar Weil am Rhein. In Nederland gebeurt dat onder treinnummer 42509, van Waalhaven Zuid naar Venlo, alwaar Duitsland ingereden wordt. Op 26 maart zien we een verrassende verschijning voor de trein staan, in de vorm van Vlaggen-nacht-loc 189 213.


Dordrecht, DuPont Industries.
by TreinBas, on Flickr
De industrie ten oosten van Dordrecht is vanaf de stamlijn goed te zien. Omdat ik hier ruim een halfuur op mijn pad moest wachten, maakte ik een plaatje van de industrie. In het 'blauwe uur' zien we de flink belichte gebouwen van DuPont, een chemiebedrijf waar ik 12 ketelwagens mocht ophalen. Foto van dat treintje komt binnenkort. Foto is op TV te zien geweest bij WNL Vandaag de Dag.

Dat was hem weer. Morgen zit ik op de staaltrein 61261 Kijfhoek - Beverwijk. ;)

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Mooi dat die 'bakkies' gratis zijn :thumbup:

Bedankt voor het plaatsen van alweer een boeiende reportage :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Bas

Dank voor het plaatsen van deze mooie reeks.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2010

Rustaagh 😎

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Ey Bas,

Leuk deze foto's van de "meester".
Bedankt voor het plaatsen. :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Prachtige opnamen Bas :important: Compliment. :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Bedankt voor de informatieve teksten en de mooie foto's Bas. :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Ze zijn weer fraai  :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Schitterende foto's Bas  :thumbup: :thumbup: :thumbup:. Je zit perfect voor zulke plaatjes.

groeten Martin
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2009

Glenfinnan viaduct, Schotland

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Je boft maar met zo'n stageplek. Heel mooie foto's :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Erg mooie foto's!  :thumbup:
Heb er van genoten.

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Dank allen.

Helaas is de stage inmiddels ten einde. Vanmiddag heb ik de spullen weer ingeleverd. Zo door de stage heen was er zat tijd voor plaatjes, zo ook in het laatste stukje. Op de laatste dag heb ik mijn treintje zo hier en daar even stilgezet voor een plaatje. Die komen later, nu nog een paar van daarvoor. Het zijn er niet veel, zo bijzonder was het allemaal niet...


Dordrecht, DBS 6519.
by TreinBas, on Flickr
In de categorie 'je moet wat als de koffie op is, maar de koffiepauze nog een halfuur duurt', mocht ik op de laatste dag van de maand Maart een lokale dienst op Kijfhoek rijden. Het betrof de Zeehaven van Dordrecht en de bediening van Du Pont. Het was prima weer, en loc 6519, een Vlaamse Reus, staat hier gereed voor vertrek naar Dordrecht, om vandaar als trein 62029 naar Kijfhoek te rijden.


Kijfhoek, DBS 6425 & 6479. by TreinBas, on Flickr
Op de laatste dag van mijn stage mocht ik een trein rijden vanaf de Waalhaven naar Kijfhoek. In deze trein liep de 6479 mee. Omdat de 6479 een heuvelloc is, kon deze niet zelf naar Kijfhoek rijden. Er zit geen ERTMS in de Heuvellocs, waardoor een ERTMS-loc het vervoer met doen. In deze trein zat ook een Hiirrs, welke onderweg was naar de Sloehaven.

Van bovenstaande trein heb ik ook een panorama met een vrijwel lege noordzijde:

My last train by Sunset.
by TreinBas, on Flickr

Dat was hem, en dan ook de plaatjes van DB Schenker. Over 30 weken misschien meer, dan is er weer een stageperiode. ;)

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Prachtige foto's Bas vooral de laatste is van grote klasse. :thumbup:
Jammer dat je stageperiode alweer voor bij is. :(
Hopelijk mag je over 30 weken weer stage lopen daar. :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Mooie opnamen :important:
Bij de laatste foto ben je een beetje slordig bezig geweest met de virtuele kwast....
Deel van de mast en rijdraden zijn "verdwenen". ;)
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Bedankt voor het plaatsen van de foto's :thumbup:, niet alleen hier maar ook op facebook :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
We wachten gewoon 30 weken op je volgende stage. We willen gewoon meer van die prachtige platen  :)  :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Gave foto's, met name de avondopnames vind ik schitterend.
Blijf ze aub plaatsen
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Leuke plaatjes Bas. :P :P

Tony
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 16 april 2015, 18:02:53
Hopelijk mag je over 30 weken weer stage lopen daar. :thumbup:
Het is dan de bedoeling de reizigerskant te gaan bekijken. Dus voor mijzelf hoop ik dan op NS Den Haag. :P

Citaat van: nobody op donderdag 16 april 2015, 18:04:39
Mooie opnamen :important:
Bij de laatste foto ben je een beetje slordig bezig geweest met de virtuele kwast....
Deel van de mast en rijdraden zijn "verdwenen". ;)
Dat was niet de digitale kwast, maar de zon die veel te fel was voor de camerainstelling. Ik had namelijk ingesteld op de (donkerdere) loc, en niet op de (veel lichtere) zon. Maar ja, het ging hier dan ook niet om de fotografische techniek, maar om mijn laatste treintje.

Citaat van: Gerard op donderdag 16 april 2015, 18:39:53
Bedankt voor het plaatsen van de foto's :thumbup:, niet alleen hier maar ook op facebook :thumbup: :thumbup:
En op Facebook komen dadelijk de plaatjes die van mij zijn gemaakt door anderen. :P

Citaat van: Schienenbus2012 op donderdag 16 april 2015, 18:54:35
We wachten gewoon 30 weken op je volgende stage. We willen gewoon meer van die prachtige platen  :)  :thumbup:
Hahahaha, sja, dat zal een heleboel reizigersmeuk gaan worden ben ik bang. Maar dat geeft rede voor artistieke plaatjes, in plaats van de standaard treinfoto's. Bovendien zit mijn archief nog bomvol... ;)

Citaat van: Gino op donderdag 16 april 2015, 19:07:44
Gave foto's, met name de avondopnames vind ik schitterend.
Blijf ze aub plaatsen
Dank je, maar het enige wat ik nog heb, zijn archiefplaten. Maar zo nu en dan zal ik hier een update plaatsen vanuit het archief. ;)

Citaat van: blauweengel op donderdag 16 april 2015, 20:15:27
Leuke plaatjes Bas. :P :P
Tnx!

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Mooie foto's Bas, jammer, in dit geval ;),  dat er een einde aan je stageperiode komt.

groeten Martin
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Citaat van: treinfan070 op vrijdag 17 april 2015, 16:47:41
Citaat van: nobody op donderdag 16 april 2015, 18:04:39
Mooie opnamen :important:
Bij de laatste foto ben je een beetje slordig bezig geweest met de virtuele kwast....
Deel van de mast en rijdraden zijn "verdwenen". ;)
Dat was niet de digitale kwast, maar de zon die veel te fel was voor de camerainstelling. Ik had namelijk ingesteld op de (donkerdere) loc, en niet op de (veel lichtere) zon. Maar ja, het ging hier dan ook niet om de fotografische techniek, maar om mijn laatste treintje.
Probeer me niet in 't ootje te nemen...
De zeer overbelichte zon zou een grote witte vlek veroorzaken en niet een donker vlak waarop delen verdwenen zijn. ;)
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Dat kan wel, als de belichting / kleuren later weer zijn opgeschroefd. Sowieso is er aan de foto gesleuteld.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2014

NS - Tijdperk V & VI

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Prachtig fotoverslag Bas! En nu maar weer een half jaar wachten  :D
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Leuk topic :thumbup:.

Groet,

Tom
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Citaat van: nobody op vrijdag 17 april 2015, 16:55:06
Citaat van: treinfan070 op vrijdag 17 april 2015, 16:47:41
Citaat van: nobody op donderdag 16 april 2015, 18:04:39
Mooie opnamen :important:
Bij de laatste foto ben je een beetje slordig bezig geweest met de virtuele kwast....
Deel van de mast en rijdraden zijn "verdwenen". ;)
Dat was niet de digitale kwast, maar de zon die veel te fel was voor de camerainstelling. Ik had namelijk ingesteld op de (donkerdere) loc, en niet op de (veel lichtere) zon. Maar ja, het ging hier dan ook niet om de fotografische techniek, maar om mijn laatste treintje.
Probeer me niet in 't ootje te nemen...
De zeer overbelichte zon zou een grote witte vlek veroorzaken en niet een donker vlak waarop delen verdwenen zijn. ;)

Deze foto is zeer zwaar bewerkt. Die vlek is neem ik aan linksboven te zien? Daar is het portaal weg door, jawel, de ondergaande zon. ;)

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Hallo Bas, net pas je draadje ontdekt. Voordeel ik kon alle foto's in een keer bekijken.
Of ik verzadigd genoeg ben om 30!!! weken te w8n, dat weet ik nog niet.
Dit was in ieder geval de moeite waard, bedankt.  :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Hallo BAS,
Jammer voor jou en ons is er een einde aan deze stage gekomen. Er zullen er nog meer komen, mag ik aannemen? JIj gaat nu blijkbaar een andere tak meemaken, die ook interessant is en wordt. In elk geval bedankt voor de erg mooie opnamen en we zien jou wel weer aan het begin van een nieuwe stage-periode. We wachten er allemaal op verneem ik uit alle reacties.  :arrow: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Lid sinds: 2009

Glenfinnan viaduct, Schotland

offline
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Mooie foto's Bas :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:, Je hebt maar geboft met zo'n stageplaats.
Re: Achter de schermen bij DB Schenker.
Leuke reportage van je stage Bas! de meeste ad ik al wel eens gezien, maar toch , hier een overzichtje bij elkaar, erg leuk!

grt, JW
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Het Rotterdamse spoorwegavontuur gaat voor mij weer door. Na DB Schenker Kijfhoek, wordt het vanaf maandag 9 november reizigerstreinen rijden. Dan mag ik namelijk als machinist in opleiding bij NS Reizigers op stage, en daarvan zal ik uiteraard zo af en toe eens een verslag van maken. Binnenkort dus weer meer van 12 weken!

Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Heel veel succes en nog meer plezier (of zou dat andersom moeten?). Ik ben nu al benieuwd naar je 'verslagen' en foto's.
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Succes met je stage Bas en laat de verslagen met de foto's maar komen hoor. :P
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Bas, succes met je stage en uiteraard kijk ik al uit naar foto's :thumbup:.

groeten Martin
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2014

NS - Tijdperk V & VI

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Klinkt zeker interessant, veel plezier en succes bij je stage Bas!  ;)
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Bas,
Dat is weer een nieuwe uitdaging, die bijdraagt tot wat je uiteindelijk wilt!
Doe je best en leer zoveel mogelijk, want nu komt het erop aan. Reizigers kunnen veeleisend zijn en dat merk je  ook wel als machinist! Maar heel veel suk6 in jouw nieuwe werkomgeving.
Als je er tijd voor hebt en natuurlijk krijgt, plaats maar eens een fotootje; wordt erg op prijs gesteld lees ik. Dus die uitdaging hebt jij in elk geval al te pakken.
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Super leuk om zo eens mee te kijken bij alle treinen in het Rotterdamse! Grappig dat het nu een vervolg krijgt, maar dan bij de 'normale' treinen...;)

Dank voor de vele mooie plaatjes en succes bij NS de komende tijd! Ik ben weer benieuwd!  :thumbup: :)
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Succes met je volgende periode Bas.
We kijken alweer uit naar de foto's en de verslagen.
Succes. :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Erg fraaie foto's!
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Het is allemaal begonnen! De stage is ondertussen al weer twee weken aan de gang. Tijd voor een (kleine) 'jaren '70'-update!


NSR 2961 & 2115 - SPR7436, Rhenen.
by Bas Meijer, on Flickr
In de herfst is het standaard dat het SGM gekoppeld rijdt in samenstellingen waarbij er minimaal een drietje (met werkende magneetremmen) aanwezig is in de trein. Ook op 11 november was dat het geval, toen ik in Rhenen te vinden was met SGM-stellen 2961 en 2115. Als trein 7436 staan de stelletjes weer vertrekgereed richting Breukelen, en zullen door ondergetekende worden gereden tot Utrecht Centraal.


NSR 2119 - 404027, Rotterdam.
by Bas Meijer, on Flickr
Er zijn in de herfst en winterperiode weinig treinen die rijden met een enkele SGM-II. Op enkele rangeerdelen en wat leeg-materieelritten na is het verboden om zonder werkende magneetremmen SGM in een reizigerstrein in te zetten. SGM-II heeft überhaupt geen magneetremmen, en is daarom verplicht mee te rijden met een SGM-III, welke onder de middenbak een set magneetremmen heeft zitten. Losse SGM-II is op het moment zeldzaam, en tijdens een rangeerdienst in Rotterdam had ik even de kans om zo'n los tweetje op de foto te zetten, zij het met een telefoon. Als trein 404027 werd het stel afgerangeerd naar spoor 19M, wat vlakbij Diergaarde Blijdorp te vinden is. Rechts is daarvan een stukje te zien.

Dan heb ik ook nog een cabineritje voor jullie:


Grtz,
Bas.
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
We gaan weer genieten en veel moois te zien krijgen. Veel succes met de stage.  :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
 :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Bas,
Allereerst heb jij ons kunnen laten meegenieten van deze rit. Jouw leermeester is een rustig persoon en dat stelt jou zeker ook gerust. Jouw leerresultaten geven ons nu eigenlijk ook weer inzicht in en uitleg over hoe het er eigenlijk in de cabine aan toe gaat. Werkelijk genoten! Fantastisch, dat jij ons in dit ritje laat meegenieten. Zijn natuurlijk weer benieuwd naar jouw volgende rit ergens in Nederland! Bedankt!
:thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Mooi filmpje vanuit de cabine Bas. :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Bedankt voor het maken en plaatsen van deze film :thumbup: :thumbup:
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Achter de schermen bij NS Reizigers in Rotterdam.
Ik hoop dat je weer even mooie maakt als tijdens je vorige stage.
Die foto van Du Pont in Dordt staat al heel lang als achtergrond.

Groetjes Dennis.