Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Algemene vraag over onderhoud/reparatie...

Gestart door halo1 dinsdag 24 februari 2015, 22:52:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Ik ben zelf erg onhandig t.a.v. deze technische dingen..en zou graag b.v. iedere maand twee (analoge) locomotieven naar iemand die goed hierin is voor onderhoud/reparatie willen brengen.. tegen betaling uiteraard. Woon in de omgeving Zwolle.. Heeft iemand enig idee of tip of adres? (behalve Bentinck Apeldoorn)...
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Hi  ?

Je kan ze naar Hobby in Praktijk brengen in Werkendam of bij mij in Utrecht.
In Werkendam staan ook mooie banen die kan je dan ook direct eens bewonderen.
De koffie staat altijd gereed.
Je kan het vast ook zelf leren door daar een Workshop te volgen.
Zie de site, link hieronder.

groet
Harald
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Lid sinds: 2006

Märklin H0 + ECoS2 + iTrain

offline
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Hallo

Mogelijk kun je ze in Duiven brengen, heb alle mogelijkheden voor onderhoud en ombouw.
Ook kan ik je het een en ander bijbrengen om wat zelf te doen.

Ik hoor wel of ik een PB moet sturen

Gr. Arjan
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Bedankt.. zal het zeker overwegen.. alleen die afstand iedere maand!!
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Bedankt Arjan.. PB is zeer welkom...groeten, Hans
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Citaat van: halo1 op dinsdag 24 februari 2015, 22:52:28

Woon in de omgeving Zwolle.. Heeft iemand enig idee of tip of adres?


Zwolle: http://www.picommit.nl/servicevraag.html

Gr, Ben.
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Lid sinds: 2006

Märklin H0 + ECoS2 + iTrain

offline
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Hans;

elke maand is ook overdreven of je maakt zoveel draai uren 8o.

Enkele projecten zijn te zien hier op het forum, ik doe het om lekker bezigheid te zijn.

Gr. Arjan
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Bedankt, bedankt.. het lijkt me sowieso wel handig als hier (wellicht permanent bovenaan)  een stuk of 13 (provincien) of 20 (niet al te commerciele)  lokale goede-service-reparatie-onderhoud-adressen.... over heel Nederland verspreid... verschijnen, want ik ben waarschijnlijk niet de enige die rijden leuk vindt maar een bloedhekel heeft aan dat "gepier" eromheen: smeren, nieuwe bandjes, koolborstels etc...... :)
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
@ Arjan... ik bedoelde  natuurlijk niet iedere maand dezelfde locs komen brengen.. maar ik heb er wel een stuk of 40..iedere maand b.v. de twee minst goed rijdende even te moeten missen voor onderhoud is dan geen probleem..
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Lid sinds: 2006

Märklin H0 + ECoS2 + iTrain

offline
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Hans,

Je hebt in ieder geval een adresje. Kosten zullen de onderdelen zijn en een kleine vergoeding voor de bewezen dienst. Ik heb ze meestal met het weekend klaar, dus meer dan 2 kan ook.  Hoef je misschien maar 2x per jaar.

Gr. Arjan
Re: Algemene vraag over onderhoud/reparatie...
Citaat van: halo1 op woensdag 25 februari 2015, 14:06:20

.... het lijkt me sowieso wel handig als hier (wellicht permanent bovenaan)  een stuk of 13 (provincien) of 20 (niet al te commerciele)  lokale goede-service-reparatie-onderhoud-adressen.... over heel Nederland verspreid... verschijnen.


Dat vinden de winkeliers die hun brood mede verdienen met onderhoud en reparatie niet zo leuk en daar komt forumgelazer van.

Beter is gewoon een vraag stellen als er behoefte is. Er zitten knutselaars genoeg hier die graag een centje bij verdienen en dat vindt allemaal achter de schermen plaats. :thumbup:

Gr, Ben.